Mies hiljeni
Ja sydän sanoo että se oli siinä. Jos vieati tulee..aion pitää yhtä monta hiljaista päivää..mutta tiedän ettei taida tulla enää:(
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:11"]Kuule, vuosi on pitkä aika ja on toi vähän kuin suhde kai. Kuinka pärjäät? Siis oliks toi jotain seksiviestejä?
[/quote]
no kyl sattuu ja kovasti. Seksittelyä mutta muutakin.
Miksi pitäis tekstailla, kun saa vaimolta livenä kunnon kyydit? Eikä kukaan jaksa samoja juttuja moneen kertaan.
Ap, pahoillaan sun puolesta. Toi sattuu. Soita miehelle kun noin kauan ootte tunteneet.
Miehellä ei voi olla muuta elämää, huolia tai murheita?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:14"]Miksi pitäis tekstailla, kun saa vaimolta livenä kunnon kyydit? Eikä kukaan jaksa samoja juttuja moneen kertaan.
[/quote]
vaimolta peiton alla pimeässä - mä tarjoan estottomasti ja sitä rataa...mä olen se joka ne kyydit antaa ...ehkä siis pelkkä pillu? :(
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:15"]Ap, pahoillaan sun puolesta. Toi sattuu. Soita miehelle kun noin kauan ootte tunteneet.
[/quote]
Kiitos. En pysty soittaa
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:15"]Miehellä ei voi olla muuta elämää, huolia tai murheita?
[/quote]
Tässä käy vielä niin että tulen sanomaan "oikeassa olin"..AP
Jäänyt kiinni...odottele rauhassa. Juhannuksen jälkeen kuuluu taas.
Ootteks te tavannet vai seksiä viesteillä? Kiinnostava kuvio, onko seksi sillai hyvää? Jos toi oli vaan seksiä, niin aika ikävä temppu mieheltä, vai mitä?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:19"]Jäänyt kiinni...odottele rauhassa. Juhannuksen jälkeen kuuluu taas.
[/quote]
No meil on maanantaiksi sovittu tapaaminen..katsotaan. ap
Mä olen ollut tuossa tilanteessa muutamia vuosia sitten. Ihastuin mieheen oikeesti ja sitten mies lopetti. Ja mä olin luullut, että välitti muutenkin. Tosi rankka paikka.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:00"]
Perhana ku tuli ihan ulvilan häke-keissi mieleen.
[/quote] SAMA! Nyt se hiljeni...
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:20"]Ootteks te tavannet vai seksiä viesteillä? Kiinnostava kuvio, onko seksi sillai hyvää? Jos toi oli vaan seksiä, niin aika ikävä temppu mieheltä, vai mitä?
[/quote]
on me tapailtu niissä merkeissä. Mieskin tietää että on enemmän kuin seksiä tai sit mä oon h e l v e t i n t y h m ä ! !
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:22"]Mä olen ollut tuossa tilanteessa muutamia vuosia sitten. Ihastuin mieheen oikeesti ja sitten mies lopetti. Ja mä olin luullut, että välitti muutenkin. Tosi rankka paikka.
[/quote]
jep..tässä varmaan sama jyttu! Ap
Ap, jos sama mies. Vai onkohan tavallista toi.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:28"]Ap, jos sama mies. Vai onkohan tavallista toi.
[/quote]
on tavallista..mut tää on helsinkiläinen
Onko tavallista että miehillä on viestisuhteita ????? Siis tosi helppoo. Mitä ne hakee ja miksei ihan sitten oikeeta suhdetta? Vai onks toi oikea suhde?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:32"]Onko tavallista että miehillä on viestisuhteita ????? Siis tosi helppoo. Mitä ne hakee ja miksei ihan sitten oikeeta suhdetta? Vai onks toi oikea suhde?
[/quote]
Ei ole oikea. Tämä on salasuhde jonka piti olla "vain hauskanpitoa" ilman tunteita, jos miehet siihen pystyy niin hatunnosto heille sillä on helvetin vaikeeta olla tunteeton! Ap
Ap, mun jutussa mies oli kans Helsingistä ja noin 50. Luulin että välitti muutenkin. Kesti toipua siitä ja vieläkin mietin, välittikö vai kuvittelinko sen kaiken tunteen.
Kuule, vuosi on pitkä aika ja on toi vähän kuin suhde kai. Kuinka pärjäät? Siis oliks toi jotain seksiviestejä?