Mies hiljeni
Ja sydän sanoo että se oli siinä. Jos vieati tulee..aion pitää yhtä monta hiljaista päivää..mutta tiedän ettei taida tulla enää:(
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:26"]mun ukko teki ihan samoin. Häipy vaan elämästä sanomatta sanakaan
Puhu aina kauniisti. viestit oli jotain kuin kauneimpia rakkausrunoja. Monta kk meni kuin elin täydellistä elämää!
sitten PUFF..häipy. ei selitystä ei mitään.
Helvetin kovalle on ottanut kun kysymyksiä on ollut joihin en saa vastausta. Ei vaimoa. ei tyttöystävää.. elimme hänen luona ja liikuimme näyttävästi yhdessä. Pahin kipu on takana. Mutta on siinä perkele ollut työtä että pääsen taas jaloilleni.
pysy kaukana tuollaisista miehistä. Arvosta itseäsi ja unohda tuo dorka! ei päädy hyvin jos sinuakin noin tyhmästi kohtelee!
[/quote]
Voi ei :(
Jaxuhali <3
Älkää nyt mustamaalatko rakastanne väittämällä, että on manipuloinut teidän tieten tahtoen ja käyttänyt hyväkseen. Kuka jaksaa manipuloida kuukausitolkulla jotain merkityksetöntä ihmistä. Kyllä nämä vaikenija-miehetkin oikeasti on välittäneet, heilläkin on tunteet, mutta onpahan vaan vaikea tilanne vaimon kanssa. Tunteet raastavat kahtaalle, toinen tunne on rakastuminen ja toinen velvollisuudentunne. Vaatii uskallusta erota.
Nauttiiko mies siitä, kun me ajatellaan sitä ja se tietää saaneensa meidät koukkuun. Jos sillä on vähän narsistin ajatusta. Viestisuhde olis helppo siinä. Siis totta.....kuvio näkyy selvemmin
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:31"]Nauttiiko mies siitä, kun me ajatellaan sitä ja se tietää saaneensa meidät koukkuun. Jos sillä on vähän narsistin ajatusta. Viestisuhde olis helppo siinä. Siis totta.....kuvio näkyy selvemmin
[/quote]
ois oikeesti mielenkiintoista tietää että onko sama henkilö
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:28"]Älkää nyt mustamaalatko rakastanne väittämällä, että on manipuloinut teidän tieten tahtoen ja käyttänyt hyväkseen. Kuka jaksaa manipuloida kuukausitolkulla jotain merkityksetöntä ihmistä. Kyllä nämä vaikenija-miehetkin oikeasti on välittäneet, heilläkin on tunteet, mutta onpahan vaan vaikea tilanne vaimon kanssa. Tunteet raastavat kahtaalle, toinen tunne on rakastuminen ja toinen velvollisuudentunne. Vaatii uskallusta erota.
[/quote]
mä haluisin uskoo tähän, mut totuus taitaa olla toinen :( ap
Ap, miksi tapaatte maanantaina ? Jos ajattelet, että mies ei välität susta, mitä syytä?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:48"]Ap, miksi tapaatte maanantaina ? Jos ajattelet, että mies ei välität susta, mitä syytä?
[/quote]
No munaa ainakin saan ;)
Ap saa mitä tilasikin. Olet vain toinen nainen, satunnainen pano joka luulee olevansa muutakin, koska mies valehdellut. Oikeasti et merkitse mitään. Niin nähty nämä tapaukset..
Luin tätä ketjua. Hyvä aihe tällä. Jääköhän noin mielikuvitussuhteeseen enemmän jumiin kun voi tehdä sen omassa päässä melkein kokonaan. Ja ajatelkaa kuinka se mies käyttää sitten valtaa kun kirjoittaa ja ei kirjoita. Nyt lopeta tämä sun suhde ap. Ei kai se paremmaks tule.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:28"]Älkää nyt mustamaalatko rakastanne väittämällä, että on manipuloinut teidän tieten tahtoen ja käyttänyt hyväkseen. Kuka jaksaa manipuloida kuukausitolkulla jotain merkityksetöntä ihmistä. Kyllä nämä vaikenija-miehetkin oikeasti on välittäneet, heilläkin on tunteet, mutta onpahan vaan vaikea tilanne vaimon kanssa. Tunteet raastavat kahtaalle, toinen tunne on rakastuminen ja toinen velvollisuudentunne. Vaatii uskallusta erota. [/quote] mä haluisin uskoo tähän, mut totuus taitaa olla toinen :( ap
[/quote]
Asia selviää aikanaan.
Olin joskus samassa tilanteessa, ja pistin itse kylmästi poikki kun ei miehestä hetkeen kuulunut. Mies oli tekemässä eroa - käytti siihen kesälomansa - ja yritti tehdä sen vaimoaan kunnioittavalla tavalla. Keskustellen, kuunnellen ja haluten myös vaimon nimen erohakemukseen. Sai nimen ja paperi toimitettiin käräjäoikeuteen, minkä saapumispäivämäärän myöhemmin tarkistin voidakseni uskoa tarinan.
Monien väärinkäsitysten, riitojen, mykkäkoulujen ja kauhean tuskan jälkeen olemme nykyään yhdessä. Halusin vaan sanoa, että vaikka hiljaisuus tuntuu karmealta, miehen näkökulmasta siihen voi olla hyvä syy (onpa se mikä hyvänsä), eikä missään nimessä halua sillä sinua loukata.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:52"]Ap saa mitä tilasikin. Olet vain toinen nainen, satunnainen pano joka luulee olevansa muutakin, koska mies valehdellut. Oikeasti et merkitse mitään. Niin nähty nämä tapaukset..
[/quote]
jep. Näin taitaa ollan ap
Ap, aiotko tosiaan nähdä sen miehen. Älä nyt kiusaa itsees enempää. Sä olet rakastunut ja mies ei. Lähde ja äkkiä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:28"]Älkää nyt mustamaalatko rakastanne väittämällä, että on manipuloinut teidän tieten tahtoen ja käyttänyt hyväkseen. Kuka jaksaa manipuloida kuukausitolkulla jotain merkityksetöntä ihmistä. Kyllä nämä vaikenija-miehetkin oikeasti on välittäneet, heilläkin on tunteet, mutta onpahan vaan vaikea tilanne vaimon kanssa. Tunteet raastavat kahtaalle, toinen tunne on rakastuminen ja toinen velvollisuudentunne. Vaatii uskallusta erota. [/quote] mä haluisin uskoo tähän, mut totuus taitaa olla toinen :( ap
[/quote]
Asia selviää aikanaan.
Olin joskus samassa tilanteessa, ja pistin itse kylmästi poikki kun ei miehestä hetkeen kuulunut. Mies oli tekemässä eroa - käytti siihen kesälomansa - ja yritti tehdä sen vaimoaan kunnioittavalla tavalla. Keskustellen, kuunnellen ja haluten myös vaimon nimen erohakemukseen. Sai nimen ja paperi toimitettiin käräjäoikeuteen, minkä saapumispäivämäärän myöhemmin tarkistin voidakseni uskoa tarinan.
Monien väärinkäsitysten, riitojen, mykkäkoulujen ja kauhean tuskan jälkeen olemme nykyään yhdessä. Halusin vaan sanoa, että vaikka hiljaisuus tuntuu karmealta, miehen näkökulmasta siihen voi olla hyvä syy (onpa se mikä hyvänsä), eikä missään nimessä halua sillä sinua loukata.
[/quote]
apn "kulta" ei aio koskaan vaimostaan erota. Nyt lähden nukkumaan..blaah vielä kerran kurkkaan meilin ja sit suljen kännyn ja tyydyn kohtalooni. Ap ja kiitos vielä kommenteista!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:31"]Nauttiiko mies siitä, kun me ajatellaan sitä ja se tietää saaneensa meidät koukkuun. Jos sillä on vähän narsistin ajatusta. Viestisuhde olis helppo siinä. Siis totta.....kuvio näkyy selvemmin [/quote] ois oikeesti mielenkiintoista tietää että onko sama henkilö
[/quote]
Täähän on palstavakio, yksi nainen kertoo miehestä, joka perseilee ja 60 av-mammaa arvelee, että on juuri hänen Jorma-Tuulikistaan kyse...
Samasta syystä "näkijät" saavat naisista asiakkaita, riittää kun on jotain sinnepäin, niin on taas "nähty" juuri mamman elämään...
HERÄTYS!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:14"]Miksi pitäis tekstailla, kun saa vaimolta livenä kunnon kyydit? Eikä kukaan jaksa samoja juttuja moneen kertaan. [/quote] vaimolta peiton alla pimeässä - mä tarjoan estottomasti ja sitä rataa...mä olen se joka ne kyydit antaa ...ehkä siis pelkkä pillu? :(
[/quote]
Sä olet täydellinen esimerkkitapaus, hyväuskoinen rööri.
K.S. Nimikirjaimet ? Hieman alle 50, lihaksikas, insinööri, sänkitukka, käy välillä töissä pk-seudulla...
Hän käy myös täällä mut harvemmin. Että terkkuja vaan! Ap