Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset panostavat niin paljon kynsiinsä?

Vierailija
08.02.2022 |

Voin melkein vannoa että miehiä miellyttävät parhaiten sellaiset lyhyet ja luonnollisen näköiset

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulevat sen olevan kaunista.

Kauneus on katsojan silmässä, joten se siitä.

Vierailija
62/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan erikoisia kynsiä ja tämä on minulle rentouttava harrastus. Olen töissä kaupan kassalla ja jos ei ole hanskoja kädessä niin monesti juuri miesasiakkaat kommentoivat jotain ikävää. Nuorempana asia ärsytti, nykyään en enää välitä, mutta se on silti mielestäni asiatonta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynteni on lyhyehköt ja lakattomat, täysin luonnolliset. Hoidan kuitenkin käsiäni ja kynsiäni, näyttävät siisteiltä ja huolitelluilta.

En käytä muitakaan lisäosia, ripset ja hiukset on myös täysin omat.

Minullakin on yleensä meikitön naama, ja hiuksissa ei ole väriä enkä itseasiassa edes laita niitä useinkaan mitenkään, koska ne ovat luonnostaan hyvät.

Eli kaikki ”omaa”, myös ne pitkät vahvat kynnet jotka viilaan ja lakkaan -hui- kynsilakalla (joka ei ole ”omaa”!).

Vierailija
64/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnolliset pitkät kynnet onkin kauniit.

parisenttiset on rumat ja epäkäytännölliset.

omaksi ilokseni hoidan kynteni, ei niitä kukaan muu näe.

Vierailija
65/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää, ettei kukaan ole maininnut samaa syytä kuin omani: siksi, koska näen käteni jatkuvasti ja tykkään kynsilakan väreistä.

Muuten en meikkaile eikä kynnet ole edes pitkät. Nyt koronan ja käsidesin aikaan en ole enää jaksanut pahemmin lakata kun se sulaa kuitenkin kärjistä heti pois.

Heti ketjun alussa joku sanoi mielestäni näin. Mutta samaa mieltä! Omaan makuun kauniit kynnet on piristävät ja pidän niistä paljon. 

Vierailija
66/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivannäköset peniksen ympärillä. Ja varressa huulipunaa.

Tällaisesta asenteesta miehellä tykkään.

En ikinä voisi olla sellaisen miehen kanssa, joka kommentoi negatiivisesti naisen ”turhia” ulkonäköjuttuja, sisustusta tai muuta estetiikan ja tunnelman luomiseen käytettävää yksityiskohtaa.

Vierailija
67/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoalalla työskentelevillä en halua nähdä lakattuja, pitkiä kynsiä. En liioin sormuksia, rannekoruja tai kelloja.

Jos näen, pidän kantajaansa yksinkertaisena ja välinpitämättömänä.

Et näe hoitoalalla työskentelevillä pitkiä kynsiä, et edes väritöntä lakkaa, saati sormuksia tai muita käsikoruja. Jos näet, ajattele heistä, mitä ikinä tykkäät, mutta avaa myös suusi ja mainitse asiasta työntekijälle itselleen tai tämän esihenkilölle.

Vierailija
68/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut yli 10v ajan rakennekynnet. Puren muuten omani kokonaan pois. Olen aina varannut rahan kuukausittaiseen kynsihuoltoon, vaikka tulot onkin vaihdelleet tällä ajalla 600€-5300€/kk välillä..

Vierailija
69/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät kynnet ovat ällöttävät. Epäilen aina, että ovat epähygieeniset.

No, onhan ne. Toisaalta olen nähnyt naisia, jotka eivät vessassa käynnin jälkeen pese käsiään ja sellaisia, jotka eivät käytä saippuaa. Kynsiensä pituuksia en siinä ehtinyt nähdä (järkytykseltäni), mutta melko epähygieenistä tuollainenkin. 

Muiden puolesta en voi sanoa, mutta silloin, kun itselläni kynnet ovat kasvaneet pitkiksi, kiinnitän kyllä aika paljon ekstrahuomiota siihen, että pesen myös kynsien alta todella huolellisesti. En kylläkään kynsiharjalla, että saattaahan sinne jokunen hassu pöpö jäädä. No, enpä ole tulossa sinua niillä rönkkimään, niin ei syytä huoleen. 

Vierailija
70/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormien kynsille en tee muuta kuin viilaan lyhyiksi, kun kasvavat liian pitkiksi. Varpaiden kynnet pidän lakattuina ympäri vuoden, koska näyttävät ilman lakkaa karseilta. Toisessa jalassa oli kerran niin paha kynsivallin tulehdus, että se ei parantunut ennen kuin kynnet otettiin kokonaan pois. Sen jälkeen kynnet ei ole kasvaneet entisenlaisina. Sama homma on toisessa jalassa niissä varpaissa, jotka murtuivat ja joista lähti kynnet, kun kaatui tavaraa jalan päälle.

Vierailija
71/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En panosta. Leikkaan kynsisaksilla kun kasvavat pidemmiksi. Pitkät värikkäät tekokotkankynnet on pelottavat.

Niin se panostaminenhan tarkoittaa automaattisesti sateenkaarenvärisiä kotkankynsiä🙈

Vierailija
72/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että niihin panostetaan miesten vuoksi? :D

Vai muutenko vaan kirjoitit, että miehiä miellyttävät parhaiten lyhyet ja luonnollisen näköiset?

Lol mikä ajatus. Onhan minulla kotikin sisustettu kauniiksi, vaikka eivät MIEHET tänne näe…

Ja pukeudunkin kotona kauniisti, vaikka kukaan MIES ei edes näe…

Siis miksi miehet ei sitten tee mitään tuollaista? :D

Miehet ei tee mitään ulkonäkönsä suhteen. Saippua ja vesi pitäisi riittää.

Vierailija
73/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpäs menee taas tunteisiin osalla. Ja ei, näitä ei yleensä laiteta miehiä varten vaikka osa miehistä varmasti myös laitetuista kynsistyä yms pitää ja ehkä suurinta osaa ei kiinnosta jos kokonaisuus miellyttää. Itse tykkään, kuten sanottu osassakin kommenteissa, katsoa itse kynsiäni kun ne on laitettu. Olen visuaalinen ja taiteellinen ihminen ja tykkään sillä tavalla myös tuoda omaa persoonaa esiin - kynnet, kuten hiukset ja vaatteetkin tai meikki ovat osa minua. En ymmärrä, mitä pick me-pisteitä täälä taas osa koittaa kalastella kertomalla kuinka ei tee kynsilleen mitään ja ai kun miehet ovatkaan ihmeissään. Ok, hyvä sinulle ja kiva jos elämäsi miehet kynsistäsi pitävät - jos se on sinulle niin tärkeä seikka. Yllätyt varmaan, kun kerron että oma kokemukseni on päinvastainen. Tsimsalabim! ehkäpä viehätämme erilaisia miehiä ja ihmisiä joita vedämme puoleensa ja jotka kokevat sitten asiakseen kertoa pitävänsä niistä asioista meissä joiden takia lähestyvät meitä. Ja yleensä ihmiset viettää aikaa melko samanlaisten ihmisten kanssa kuin itse.

Itseä ei vähempää kiinnosta onko kynteni jonkun miehen mielestä viehättävät tai ei. en edes välitä, jos oma miea ei tykkää - hän ei määrää mun ulkonäöstä. Tottakai kuuntelen ja otan huomioon mutta jos itse haluan jotain tehdä ja viihdyn kehossani niin en tarvitse kenenkään miehen tai toisen naisen mielipidettä.

Vierailija
74/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa palstan naiset mitä tarkoittaa se kun nimetön ja keskisormi lakataan eri sävyllä?

Vierailija
75/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että niihin panostetaan miesten vuoksi? :D

Vai muutenko vaan kirjoitit, että miehiä miellyttävät parhaiten lyhyet ja luonnollisen näköiset?

Lol mikä ajatus. Onhan minulla kotikin sisustettu kauniiksi, vaikka eivät MIEHET tänne näe…

Ja pukeudunkin kotona kauniisti, vaikka kukaan MIES ei edes näe…

Ööh, joo olin tulossa kirjoittamaan samaa. Aika suuret luulot jollain jos luulee, että nyt kynsillä häntä yrittää nainen miellyttää. Itse olen ollut aina esteettinen, vaikka geelikynnet oli viimeksi kauan aikaa sitten.

Ööh. Aloitatko vastauksesi aina Ööh.

Onko se esteettistä, ööh?

Vierailija
76/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole voinut käyttää kynsilakkoja koska kynteni pinta on niin liukas, ettei siinä lakka pysy.

Onneksi olen saanut terveet, vahvat ja valkoreunaiset kynnet. Joita aina on kehuttu

Vierailija
77/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolliset, siistit, lyhyehköt kynnet ovat näteimmät. Vähän väritöntä tai neutraalin sävyistä lakkaa voi olla.

Vierailija
78/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdasta typeryyttä!

Vierailija
79/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on hauska katsella ja väkerrellä. Täytyy myöntää etten ikinä ole ajatellut että yksikään mies välittäisi kynsistäni. Näköjään olin väärässä.

Vierailija
80/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on kätevä merkitä ahdistelijan naama ja ottaa dna-näyte talteen.

Ja vuosikymmenien itkupotkuraivarit pääsee valloilleen, kun tajuaa, mikä summa mennyt kynsiin eikä kukaan mies ole vilkaissutkaan sinuun päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi