Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset panostavat niin paljon kynsiinsä?

Vierailija
08.02.2022 |

Voin melkein vannoa että miehiä miellyttävät parhaiten sellaiset lyhyet ja luonnollisen näköiset

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että niihin panostetaan miesten vuoksi? :D

Vai muutenko vaan kirjoitit, että miehiä miellyttävät parhaiten lyhyet ja luonnollisen näköiset?

Lol mikä ajatus. Onhan minulla kotikin sisustettu kauniiksi, vaikka eivät MIEHET tänne näe…

Ja pukeudunkin kotona kauniisti, vaikka kukaan MIES ei edes näe…

Pöhlö pitää olla jos niin paljon rahaa ja vaivaa laittaa aivan pikkuriikkisen yksityiskohdan kaunistamiseen. Eikä se edes tule kauniimmaksi tai miellyttävämmäksi.

Niin paljon rahaa ja vaivaa? Minusta kynsien lakkaus on kivaa ja rentouttavaa. Lopputulos miellyttää yleensä omaa silmääni kovasti ja jo alle parilla kympillä saa useamman hyvän kynsilakan. Yksi kynsilakkapullohan kestää pienen ikuisuuden moneen muuhun kosmetiikkatuotteeseen verrattuna.

Vierailija
82/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa palstan naiset mitä tarkoittaa se kun nimetön ja keskisormi lakataan eri sävyllä?

Tämä!! Minuakin kiinnostaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnet näkee itse koko ajan ja ne ovat siten itselle silmänilo. Perzeestä pitää ottaa kuva ja laittaa se nettiin, jotta itse näkee, onko hieno. Helpompaa.

Vierailija
84/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, on se jännä miten eri ihmiset tykkää eri asioista, tai tekee erilaisia juttuja vaikkapa piristääkseen itseään tai tuodakseen persoonallisuuttaan esille. Jotkut käyttää koruja, jotkut korkkareita, jotkut vaihtelee hiusten väriä tai mallia usein, jotkut käyttää erikoisempia silmälaseja, jotkut meikkaa eri tyyleillä, jotkut koristelee kynsiä. Joku saattaa käyttää rahansa omistaakseen paljon erilaisia kenkiä, joku huiveja, joku hattuja, joku meikkejä, joku mekkoja, joku korviksia, joku hajuvesiä ja joku kynsilakkoja.

Vierailija
85/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen oletus että kaikki naiset. Minulla on pitkähköt omat kynnet (joita en lakkaa), mutta ei miesten eikä ulkonäön takia. Niillä on mukava rapsutella itseään, ovat vähän kuin mukana kulkevat työkalut eli saa kivasti korkkeja/purkkeja auki, likaa hinkattua pinnoilta jne. Hupaisana havaintona ne pelastavat myös keittiössä: jos meinaa leikata veitsellä sormeen on kynsi siinä edessä ennen sormea, tällä on useampi verenvuodatus vältetty.

Vierailija
86/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa palstan naiset mitä tarkoittaa se kun nimetön ja keskisormi lakataan eri sävyllä?

Ei se mulla ainakaan mitään tarkoita. Joskus vaan haluan jotain vähän tavanomaisesta poikkeavaa ja paria eri sävyä käyttämällä se on helpommin saavutettu, kuin alkamalla jotain varsinaista kynsitaidetta väkertämään.

Vierailija
87/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihmettelen naisena kun jotkut naiset kuvailevat kynsiään someen ja esittelevät niitä täpinöissään.

Vierailija
88/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mulla ainakaan mitään tarkoita. Joskus vaan haluan jotain vähän tavanomaisesta poikkeavaa ja paria eri sävyä käyttämällä se on helpommin saavutettu, kuin alkamalla jotain varsinaista kynsitaidetta väkertämään.

Jotenkin päättelin näin miehen logiikalla asian tarkoittavan, että on naimisissa tai kihloissa. Joskus kun näkee pelkän nimettömän olevan eri välillä...

Vierailija
89/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe, että kynsieni ajoittainen leikkaaminen tai kynsien alusten puhdistus olisi iso panostus. Toki se näyttää olevan sitä joillekin miehille, kun heidän kynsiään katsoo. Kynnet on liasta mustat ja niitä on selvästi pureskeltu. Eivätkö miehet tiedä, että naiset suosivat puhtaita, leikattuja kynsiä?

Vierailija
90/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperi varmaan repeilee ja ainekset leviää ympäri kynsiä

Vierailija
91/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin päättelin näin miehen logiikalla asian tarkoittavan, että on naimisissa tai kihloissa. Joskus kun näkee pelkän nimettömän olevan eri välillä...

Naimisissa tai kihloissa olevilla naisilla lienee yleensä sormus vasemmassa nimettömässä, mutta voihan joku esim. pelkästään vasemman käden nimettömän eri värillä lakkaamalla sitäkin viestittää, että on varattu. Varmasti tämä on ihan yksilökohtaista. Itse lakkaan usein molemmista käsistä nimettömän ja peukalon kynnet eri sävyllä kuin muut, jos haluan kahta eri sävyä käyttää.

Vierailija
92/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kun toisilla naisilla hiukset kuin harakanpesä ja vaatteet aivan järkyttävät.

Mutta kynnet on viimeisen päälle.

Niin no. Niitä kynsiä ei tarvii joka päivä laittaa. Ne pysyy nättinä pitkään. Hiukset taas on sotkussa heti jos jättää harjaamatta yhtenä päivänä.

Siis mikä estää harjaamasta hiuksia päivittäin.

Vierailija
93/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lakannut kynteni elämäni aikana ehkä viisikymmnetä kertaa. Kokeilukertojen välillä on kulunut aina sitten sen verran aikaa, että unohdan millaista tuhraamista se on. Aluslakka, eka kerros sitä päällyslakkaa, poistetaan epäonnistunut lakkaus, toistetaan vaiheet 1 ja 2, odotellaan kuivumista, toinen kerros päällyslakkaa, poistetaan epäonnistunut jne.

Sitten kun ne viimein ne kynnet on jotenkin mestaroitu menee muutama päivä ja lakka alkaa lohkeilla. Eniten vikaa on tietysti lakkaajassa ja siinä, että hän on onneton koko hommassa.

Kauniit kynnet ovat hyvin hoidetut ja maltillisen pituiset.

Vierailija
94/96 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kynsiä ja kynsiä. Geelikynnet voivat olla lyhyet ja yksiväriset, viimeistellä kantajansa tyylin. Omat kynteni ovat luonnontilassa huomattavasti epäsiistimmät. Mieheni viis veisaa.

Vierailija
95/96 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lyhyetkin kynnet on ihan hienot kunhan on siistit

oikeestaan vaan pureskellut tai muuten hoitamattomat kynnet on rumat.

miten sellasilla rakennekynsillä voi ees tehdä mitään? kirjottaa näppiksellä, pukea vaatteita?

Vierailija
96/96 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhellä työkamulla oli paksu kroppa ja naama kun sen yhenkin linnun perä, mutta kynsiään kävi jatkuvasti laitattamassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä