Miksi naiset panostavat niin paljon kynsiinsä?
Voin melkein vannoa että miehiä miellyttävät parhaiten sellaiset lyhyet ja luonnollisen näköiset
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Ah kynsien laitto on ihanaa! :D Olen lakkaillut kynsiäni ylä-asteelta asti aikalailla non-stop. Yhdessä vaiheessa olin muutaman vuoden työssä jossa ei voinut pitää lakkaa ja se oli kamalaa.
Mun kynnet ei kasva miksikään hirveiksi kotkankynsiksi, mutta ihan kivasti pituutta niissä on kumminkin. Mulla on kymmeniä kynsilakkoja. Laskematta veikkasin että n. 40.
Vaikka olisi missä homssukuteissa kotisohvalla, niin nätit kynnet on must. Ne piristää päivää! :)
Minullekin kynnet on niin tärkeää, että en halua työhön jossa ei voisi pitää lakkaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet, että niihin panostetaan miesten vuoksi? :D
Vai muutenko vaan kirjoitit, että miehiä miellyttävät parhaiten lyhyet ja luonnollisen näköiset?Lol mikä ajatus. Onhan minulla kotikin sisustettu kauniiksi, vaikka eivät MIEHET tänne näe…
Ja pukeudunkin kotona kauniisti, vaikka kukaan MIES ei edes näe…Siis miksi miehet ei sitten tee mitään tuollaista? :D
Miehillä vastaava hifistely kohdistuu perinteisesti enempi elektroniikkaan ja autoihin, vaikka onhan miehissäkin tunnelma-ihmisiä ja esteetikkoja.
Tosi epäkäytännöllisen näköiset ainakin ovat.
En ymmärrä minäkään miksi jotkut tuollaisia laitattavat. Eivätkö tee sitten käsillään ikinä mitään?
Ajatelkaa mikä bisnes olisi jo akoilla olis vielä sarvi otsassa ``8-D
Enkä panosta . Puren kynsiä aina. Millaisia naisia katselet?
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kun toisilla naisilla hiukset kuin harakanpesä ja vaatteet aivan järkyttävät.
Mutta kynnet on viimeisen päälle.
olen aivan samaa mieltä. Ensin hiukset ja vaatteet kondikseen ja sen jälkeen vasta tulee kynnet ja meikki.
Miksi naiset leikkaa hiukset kun miehiä miellyttää eniten pitkät?
Miksi naiset pukeutuu housuihin kun miehiä miellyttää eniten mekot?
Miksi naiset käy töissä kun miehiä miellyttää eniten kiltit kotiäidit?
Miksi naiset ottaa tatuointeja kun miehiä miellyttää eniten tatuoidottomat naiset
Miksi Miksi Oi, Miksi?
Ja nyt mieti hetki ja hengitä syvään. Ja sitten se vastaus.......
Naiset ei elä miesten miellyttämistä varten
Vierailija kirjoitti:
Ah kynsien laitto on ihanaa! :D Olen lakkaillut kynsiäni ylä-asteelta asti aikalailla non-stop. Yhdessä vaiheessa olin muutaman vuoden työssä jossa ei voinut pitää lakkaa ja se oli kamalaa.
Mun kynnet ei kasva miksikään hirveiksi kotkankynsiksi, mutta ihan kivasti pituutta niissä on kumminkin. Mulla on kymmeniä kynsilakkoja. Laskematta veikkasin että n. 40.
Vaikka olisi missä homssukuteissa kotisohvalla, niin nätit kynnet on must. Ne piristää päivää! :)
Miksi laitoit yläasteeseen viivan? Lakkasitko kynsiä äikäntunnillakin?
Säälittää kyllä nämä, joille feminiinisyys on niin suuri uhka, että häiriintyvät toisten tekemisistä ja selittävät halveksuen ”akkojen turhuuksista”.
Minulla on Fiskarsin kynsisakset, joilla voin leikata kynteni lyhyiksi ja hygieenisiksi. Hyvä sijoitus, muttei mitenkään yletön panostus.
Kynteni on lyhyehköt ja lakattomat, täysin luonnolliset. Hoidan kuitenkin käsiäni ja kynsiäni, näyttävät siisteiltä ja huolitelluilta.
En käytä muitakaan lisäosia, ripset ja hiukset on myös täysin omat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai muutenko vaan kirjoitit, että miehiä miellyttävät parhaiten lyhyet ja luonnollisen näköiset?Lol mikä ajatus. Onhan minulla kotikin sisustettu kauniiksi, vaikka eivät MIEHET tänne näe…
Ja pukeudunkin kotona kauniisti, vaikka kukaan MIES ei edes näe…Pöhlö pitää olla jos niin paljon rahaa ja vaivaa laittaa aivan pikkuriikkisen yksityiskohdan kaunistamiseen. Eikä se edes tule kauniimmaksi tai miellyttävämmäksi.
Jos et vielä ymmärtänyt, niin kyse on henkilökohtaisesta estetiikantajusta.
Ei minulla mene kynsiini aikaa sen enempää mitä kerran-pari viikossa 5 minuuttia leikkaan ja/tai viilailen, ja pistän lakan päälle.
Lakkaan menee välillä muutama euro, kun pitää ostaa uusi.
Tarkoitin tässä sellasia korppikotkan pitkiä feikkikynsiä, voi maksaa satakin euroa.
Miksi jotkut miehet aina luulevat, että he ovat niin tärkeitä? Itse en viitsi laittaa kynsiäni (sormimuovit olisivat tiellä), mutta pidän hiukseni huolella värjättynä mieleiseeni kuosiin. Koska omasta mielestäni on kiva katsoa "kauniin väristä" päätä peilistä. Oletettavasti kynsihulluilla on samantyyppiset motiivit. Jos asia olisi kauhean tärkeä aviomiehelleni niin voisin harkita muutoksia, mutta tietääkseni hän haluaa hiukset vain pitkänä, väri ei kiinnosta, ja muiden miesten mielipiteet voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pukeudunkin kotona kauniisti, vaikka kukaan MIES ei edes näe…Siis miksi miehet ei sitten tee mitään tuollaista? :D
Miehet ei tee, koska miehet on lampaita. Miehet ei käytä stringejä rannalla, koska pelkäävät muiden kommentteja. Miehet ei käytä paljastavia vaatteita tai persetrikoita. Miehet eivät ota rakennekynsiä, koska pelkäävät homottelua ja kyseilyitä. Itse olen välillä tekokynsiä ja meikkiä käyttänyt ja ai että sitä paskan määrää mikä tulee, niin naisilta kuin miehiltä "miks sulla on?" "Onks sulla hahahaha" Joten sulaudu massaan ja ole tekemättä mitään poikkeavaa. "Jokainen saa olla sellainen kuin haluaa" on paska lause, koska yhteiskunta kuitenkin sen estää mieheltä tavalla tai toisella ja tähän ei ole kyllä muutosta tulossa ihan hetkeen.
AP:n pikkumiehen psyyke luulee, että koko universumi tapahtuu vain hänen vuokseen.
Vähänks liikkistä.
Vierailija kirjoitti:
En panosta. Leikkaan kynsisaksilla kun kasvavat pidemmiksi. Pitkät värikkäät tekokotkankynnet on pelottavat.
Arvaas mitä? Veikkaan että niiden "kotkankynsien" on tarkoitus olla pelottavat. En tunne ketään kilttiä ja hiljaista naista, jolla olisi tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei tee, koska miehet on lampaita. Miehet ei käytä stringejä rannalla, koska pelkäävät muiden kommentteja. Miehet ei käytä paljastavia vaatteita tai persetrikoita. Miehet eivät ota rakennekynsiä, koska pelkäävät homottelua ja kyseilyitä. Itse olen välillä tekokynsiä ja meikkiä käyttänyt ja ai että sitä paskan määrää mikä tulee, niin naisilta kuin miehiltä "miks sulla on?" "Onks sulla hahahaha" Joten sulaudu massaan ja ole tekemättä mitään poikkeavaa. "Jokainen saa olla sellainen kuin haluaa" on paska lause, koska yhteiskunta kuitenkin sen estää mieheltä tavalla tai toisella ja tähän ei ole kyllä muutosta tulossa ihan hetkeen.
Älä nyt yhteiskuntaa paskapäämiesten tekemisistä syytä. Ne ovat lopulta vähemmistö. Se hassunhauska hetero pride.
Niillä on kätevä merkitä ahdistelijan naama ja ottaa dna-näyte talteen.
Korppikotkallekin kynnet on elinehto...