Miksi naiset panostavat niin paljon kynsiinsä?
Voin melkein vannoa että miehiä miellyttävät parhaiten sellaiset lyhyet ja luonnollisen näköiset
Kommentit (96)
En oo ikinä panostanut 😄 Samaa ihmettelen itsekin naisena.
Miksi luulet, että niihin panostetaan miesten vuoksi? :D
Vai muutenko vaan kirjoitit, että miehiä miellyttävät parhaiten lyhyet ja luonnollisen näköiset?
Lol mikä ajatus. Onhan minulla kotikin sisustettu kauniiksi, vaikka eivät MIEHET tänne näe…
Ja pukeudunkin kotona kauniisti, vaikka kukaan MIES ei edes näe…
Älykkäät naiset halveksivat rakennekynsiä.
Ai, semmoset kuin Esko Eerikäisellä on nykyään?
Voin melkein vannoa että miesten mielipide ei merkitse tässä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vai muutenko vaan kirjoitit, että miehiä miellyttävät parhaiten lyhyet ja luonnollisen näköiset?Lol mikä ajatus. Onhan minulla kotikin sisustettu kauniiksi, vaikka eivät MIEHET tänne näe…
Pöhlö pitää olla jos niin paljon rahaa ja vaivaa laittaa aivan pikkuriikkisen yksityiskohdan kaunistamiseen. Eikä se edes tule kauniimmaksi tai miellyttävämmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Älykkäät naiset halveksivat rakennekynsiä.
Sivistyneet naiset eivät halveksi muita, varsinkaan ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vai muutenko vaan kirjoitit, että miehiä miellyttävät parhaiten lyhyet ja luonnollisen näköiset?Lol mikä ajatus. Onhan minulla kotikin sisustettu kauniiksi, vaikka eivät MIEHET tänne näe…
Ööh, joo olin tulossa kirjoittamaan samaa. Aika suuret luulot jollain jos luulee, että nyt kynsillä häntä yrittää nainen miellyttää. Itse olen ollut aina esteettinen, vaikka geelikynnet oli viimeksi kauan aikaa sitten.
Me oletetaan, että miehet huomaa vain, jos on sellaiset p-ornonpunaiset pitkät kynnet.
Muunlaisia me vertaillaan ja ihastellaan naisten kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pukeudunkin kotona kauniisti, vaikka kukaan MIES ei edes näe…Pöhlö pitää olla jos niin paljon rahaa ja vaivaa laittaa aivan pikkuriikkisen yksityiskohdan kaunistamiseen. Eikä se edes tule kauniimmaksi tai miellyttävämmäksi.
Jos et vielä ymmärtänyt, niin kyse on henkilökohtaisesta estetiikantajusta.
Ei minulla mene kynsiini aikaa sen enempää mitä kerran-pari viikossa 5 minuuttia leikkaan ja/tai viilailen, ja pistän lakan päälle.
Lakkaan menee välillä muutama euro, kun pitää ostaa uusi.
Mulla oli rakennekynnet ennen koronaa. Sitten heräsin. Säästöä 24 kk x 60 e 😄 eli aika paljon. Muutakin käyttöä on rahalle. Ja ne akryylikäryt, huh. Parempi olla ilman.
Meikkiä ja hiuksia en päivän aikana itse näe. Kynnet näen, ja tykkään siltä, miltä ne näyttää. Mun mielestä ne saa kädet näyttämään kauniilta ja huolitelluilta.
Ah kynsien laitto on ihanaa! :D Olen lakkaillut kynsiäni ylä-asteelta asti aikalailla non-stop. Yhdessä vaiheessa olin muutaman vuoden työssä jossa ei voinut pitää lakkaa ja se oli kamalaa.
Mun kynnet ei kasva miksikään hirveiksi kotkankynsiksi, mutta ihan kivasti pituutta niissä on kumminkin. Mulla on kymmeniä kynsilakkoja. Laskematta veikkasin että n. 40.
Vaikka olisi missä homssukuteissa kotisohvalla, niin nätit kynnet on must. Ne piristää päivää! :)
Venäläisen ja virolaisen naisen tunnistaa hyvin hoidetuista kynsistä. Kynsien hoito on yksi naisellisuuden sekundaarisista tunnusmerkeistä.
Kukkiin ja kynttilöihinkin menee rahaa ja vähän vaivaa ja aikaakin kukkien hoitoon, eikä kukaan mies ole edes näkemässä. :/
Mä käyn laitattamassa kertan kuussa geelikynnet, koska kädet ja kynnet on sellainen asia konka itse näen koko ajan. Omaa naamaa en mutta kädet kyllä. Minusta nätit, maltilliset geelikynnet ovat vain yksinkertaisesti ihanan näköiset. On mukavaa tehdä asioita käsillään ja olo on jotenkin naisellinen kynsien kanssa. Omat kynnet ei kasva enkä jaksaisi itse lakkailla. Ihan turhaa tämä ehkä on mutta koska saan näistä niin paljon iloa ja samalla työllistän jonkun naisyrittäjän tämän palvelun ostolla niin miksi ei. Miehet ei näitä todellakaan huomaa, ei edes oma. Osaan olla ilmankin, mutta ihanaa kun on varaa pitää näitä.
Huvittaa kun toisilla naisilla hiukset kuin harakanpesä ja vaatteet aivan järkyttävät.
Mutta kynnet on viimeisen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi miehet ei sitten tee mitään tuollaista? :D
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kun toisilla naisilla hiukset kuin harakanpesä ja vaatteet aivan järkyttävät.
Mutta kynnet on viimeisen päälle.
Niin no. Niitä kynsiä ei tarvii joka päivä laittaa. Ne pysyy nättinä pitkään. Hiukset taas on sotkussa heti jos jättää harjaamatta yhtenä päivänä.
En panosta. Leikkaan kynsisaksilla kun kasvavat pidemmiksi. Pitkät värikkäät tekokotkankynnet on pelottavat.