Miksi naiset panostavat niin paljon kynsiinsä?
Voin melkein vannoa että miehiä miellyttävät parhaiten sellaiset lyhyet ja luonnollisen näköiset
Kommentit (96)
Epähygieeniset kuin mitkä! Ainoa hyvä puoli on se että työllistävät naisia; moni on perustanut oman ” kynsistudion” ja näin saavat bisneksen pyörimään aika pienellä panostuksella ja koulutuksella.
Itselläni on melko pitkät kynnet (luonnollisesti) ja mieheni tykkää kyllä. Hänen mielestä ovat naiselliset ja on kuulemma kiva, kun niillä rapsuttelen. Joskus viilaan ne tarkoituksella melko suipoiksi. Kyllä, sellaisiksi noidan kynsiksi. Mutta joskus lyhennän ne ihan tyngiksi. Jaa miksi? Siksi, koska haluan. Koska kyllästyn pitkiin. Ja sitten välillä annan kasvaa taas pitkiksi. Ihan vain siksi, koska itse haluan ja koska kyllästyn lyhyisiin. Välillä lakkaan ja joskus teen ns. kynsitaidetta. Mielestäni se on mukavaa ajanvietettä. Miehen mielipidettä en juurikaan siinä ajattele, koska kyseessä on minun kynnet.
Koskaan ei ole tullut edes mieleen ajatella, että mitäköhän miehet näistä minun kynsistä tykkää. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Jokainen huolehtikoon vain omista kynsistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En panosta. Leikkaan kynsisaksilla kun kasvavat pidemmiksi. Pitkät värikkäät tekokotkankynnet on pelottavat.
Arvaas mitä? Veikkaan että niiden "kotkankynsien" on tarkoitus olla pelottavat. En tunne ketään kilttiä ja hiljaista naista, jolla olisi tuollaiset.
Kaikki kellä on sellaset älyttömät tyyliin 5cm ja siitä pidemmät puhuu yleensä finglisihiä, kaikki tulot käytetty LV.n laukkuun ja amkissa tai yliopistossa ole päivääkään istunut.
Miten olet ehtinyt tutustua heihin kaikkiin?
Oon ihan varma että rakennekynnet ja korkokengät on miesten salajuoni, ettei naiset pääse pakoon tai muutenkaan voi tehdä mitään. 😀
Itse en jaksa edes odottaa niin kauan että kynsilakka kuivuu, mutta eipä sen oo niin väliksikään. Hoidan kynsiäni leikkaamalla ne, pitämällä kynsinauhat kunnossa ja rasvaamalla käsiä, siistiltä näyttää.
Mulla on pitkät kynnet. En panosta sen enempää kuin leikatessa katson että tulee tasaiset ja nätit.
Tiedän pari miestä jotka lakkaavat kynsiään. Molemmat muutenkin persoonallisesti pukeutuvia, mutta miehisiä. Toinen taiteilee jopa kuvioita kynsiin, on hienoja. Tietenkin sellaisia miehisiä kuvioita kuten pääkalloja tai autoja.
Mä oon ihmetellyt sitä, että kyllä miehet katsoo kynsiä....
Olen tapaillut nyt tinderin kautta miehiä ja osa heistä kehuu luonnollisia käsiäni ja kynsiä. Sanovat yleensä, että on hyvä kun on luonnolliset ja omat siistit ja kauniit kynnet :)
Hämmästynyt olen kommenteista ollut....
Yllättävää, ettei kukaan ole maininnut samaa syytä kuin omani: siksi, koska näen käteni jatkuvasti ja tykkään kynsilakan väreistä.
Muuten en meikkaile eikä kynnet ole edes pitkät. Nyt koronan ja käsidesin aikaan en ole enää jaksanut pahemmin lakata kun se sulaa kuitenkin kärjistä heti pois.
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut nyt tinderin kautta miehiä ja osa heistä kehuu luonnollisia käsiäni ja kynsiä. Sanovat yleensä, että on hyvä kun on luonnolliset ja omat siistit ja kauniit kynnet :)Hämmästynyt olen kommenteista ollut....
Minäkin hämmästyin kun miehet kyselivät treffeillä syitä pitkiin kynsiini. Tuli vaikutelma että heillä olisi ollut mielipide ja toive, että luonnolliset pitäisi olla. Toiset treffit olisi kuitenkin kelvannut. Itse en innostunut. Ei haittaa jos näyttää vähän villasukkamieheltä, mutta jos luonne on villasukkamiehen, ei kiitos.
Kivannäköset peniksen ympärillä. Ja varressa huulipunaa.
Pitkät kynnet ovat ällöttävät. Epäilen aina, että ovat epähygieeniset.
Kuten täällä on jo mainittu, huolitelluista kynsistä tulee naisellinen olo. Minulla on melko lyhyet sormet ja tykkään, kun kynsillä saa niihin vähän pituutta. Näyttävät mielestäni paremmalta niin. Lisäksi minulla on paha tapa nyppiä kynsinauhojani jos olen stressaantunut ja sopivan mittaiset rakennekynnet ehkäisevät tuota pahaa tapaa. Ei mitään överipitkiä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät kynnet ovat ällöttävät. Epäilen aina, että ovat epähygieeniset.
Ja nehän ovat epähygieeniset!
Kuinka monen luulette käsiä pestessään harjaavan kynsiharjalla pitkin kynsiensä alapinnat? Ne kun eivät puhtaaksi tule tavallisella hieromisella!
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut nyt tinderin kautta miehiä ja osa heistä kehuu luonnollisia käsiäni ja kynsiä. Sanovat yleensä, että on hyvä kun on luonnolliset ja omat siistit ja kauniit kynnet :)Hämmästynyt olen kommenteista ollut....
Miehet nyt sanoo kaikenlaista, Tinderissä varsinkin.
Minulle on siellä sanottu, että olen ihanan nauravainen, mutta en minä silti koe mitään ylemmyyttä niitä naisia kohtaan, joilla on vakavammat kasvot.
Tiedän kyllä olevani iloinen ja eloisa luonne, ja tuollaista naisten vertailua pidän säälittävänä.
Onneksi itselläni on sellainen tyyli, että jo se karsii osan miehistä pois, eli on helpompaa löytää sitä juuri itselle sopivaa seuraa.
En tiedä miksi naiset näin tekevät. Minä en miehenä pidä ainakaan vaan ihan normaalisti leikatuista lyhyistä. Naisen sormet ovat kuitenkin yleensä hennommat ja ohuemmat kuin omani niin kyllä sitä eroa jos siinä löytyy.
9 kk mennyt enkä vieläkään saa omia kynsiäni takaisin. Laitatin huvikseen aasialaisilla kynnet viime toukokuussa ja kesäkuussa otatin pois.Ihan poran kanssa joutuivat irrottamaan suurimmat osat, mutta eivät saaneet kaikkia pois.
Nyt kärsin koska kynteni lohkeilee jo kasvaessaan eli eivät pääse kasvamaan normaalisti , että en tiedä mitä myrkkyä käyttävät. Itsellä ennen aivan ihanat kynnet.Halusin kokeilla. Huonolla tuloksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah kynsien laitto on ihanaa! :D Olen lakkaillut kynsiäni ylä-asteelta asti aikalailla non-stop. Yhdessä vaiheessa olin muutaman vuoden työssä jossa ei voinut pitää lakkaa ja se oli kamalaa.
Mun kynnet ei kasva miksikään hirveiksi kotkankynsiksi, mutta ihan kivasti pituutta niissä on kumminkin. Mulla on kymmeniä kynsilakkoja. Laskematta veikkasin että n. 40.
Vaikka olisi missä homssukuteissa kotisohvalla, niin nätit kynnet on must. Ne piristää päivää! :)
Miksi laitoit yläasteeseen viivan? Lakkasitko kynsiä äikäntunnillakin?
Miksi heti piikittelit tästä? Sulla ei tainnut olla yläasteella kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah kynsien laitto on ihanaa! :D Olen lakkaillut kynsiäni ylä-asteelta asti aikalailla non-stop. Yhdessä vaiheessa olin muutaman vuoden työssä jossa ei voinut pitää lakkaa ja se oli kamalaa.
Mun kynnet ei kasva miksikään hirveiksi kotkankynsiksi, mutta ihan kivasti pituutta niissä on kumminkin. Mulla on kymmeniä kynsilakkoja. Laskematta veikkasin että n. 40.
Vaikka olisi missä homssukuteissa kotisohvalla, niin nätit kynnet on must. Ne piristää päivää! :)
Minullekin kynnet on niin tärkeää, että en halua työhön jossa ei voisi pitää lakkaa :D
Hämmentävää, että joillekin on niin tärkeää saada vetää myrkyllinen kemikaalikerros kynsiinsä.
Pidän kauniina siistejä, huoliteltuja ja hillitysti lakattuja kynsiä. Kammoksun pitkiä, teräviä, räikeästi maalattuja ja/tai jollain glitterillä tai kivillä koristeltuja hirvityksiä.
Hoitoalalla työskentelevillä en halua nähdä lakattuja, pitkiä kynsiä. En liioin sormuksia, rannekoruja tai kelloja.
Jos näen, pidän kantajaansa yksinkertaisena ja välinpitämättömänä.
Kaikki kellä on sellaset älyttömät tyyliin 5cm ja siitä pidemmät puhuu yleensä finglisihiä, kaikki tulot käytetty LV.n laukkuun ja amkissa tai yliopistossa ole päivääkään istunut.