Huomaako ihmisestä jos käyttää mielialalääkkeitä
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Huomaa varsinkin, jos jättää käyttämättä sellaisen, jonka pitäisi käyttää.
Kyllä kuten AP 😳
Huomaa jos itse käyttää niin tajuaa jos muut käyttää. Sen vaan tietää.
Jotkut niistä aiheuttavat turvotusta esim. kasvoihin. Sen huomaan. Mutta muutkin lääkkeet voivat turvottaa.
No ei kyllä huomaa. Oon ite sairaanhoitaja, mulla on kakssuuntanen mielialahäiriö ja ahdistuneisuushäiriö joihin syön lääkkeitä. En usko, että musta huomaa asiaa päällepäin, ainakin se on näyttäny aina tulevan ihmisille yllätyksenä koska mun lääkitys toimii ja elän ja olen ihan niinku muutkin.
Sit taas esim työkavereista en useastakaan ois ikinä arvannu että on masennus tai yhdellä oli jopa sama kakssuuntanen kuin mulla enkä silti huomannut mitään eikä hän musta.
Kyllä on monia joista huomaa päällepäin mielialahäiriön ja epäilee lääkitystä, mutta lähes yhtä monesta ei nää päällepäin mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut niistä aiheuttavat turvotusta esim. kasvoihin. Sen huomaan. Mutta muutkin lääkkeet voivat turvottaa.
Mistä erotat onko turvotus esim. lääkkeistä, kossusta vai oluesta?
Vierailija kirjoitti:
Huomaa jos itse käyttää niin tajuaa jos muut käyttää. Sen vaan tietää.
No eikä tiedä. Mistä sen voisi tietää, ei mistään. (Olen itsekin joskus niitä käyttänyt.)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut saa silmän pupillit isoksi. Eli riippuu lääkkeestä mutta voi sen huomata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut saa silmän pupillit isoksi. Eli riippuu lääkkeestä mutta voi sen huomata.
Minulla oli venlafaxin ja alussa pupillit oli tosi isot. Harmitti kun se vaikutus hävisi aika nopeasti, mielestäni isot pupillit on kauniit:D
Huomaa varsinkin, jos jättää käyttämättä sellaisen, jonka pitäisi käyttää.