Miten teillä nukutaan vauvaperheet?
Nukkuuko lapsi omassa sängyssä vai perhepedissä? Miksi?
Kommentit (26)
Isä sohvalla,3,5v omassa huoneessa. Minä ja 12kk perhepedissä. Yritin just yks päivä pinnikseen, mutta hän loukkaantui verisesti :D
Isä patjalla työhuoneessa. Taapero omassa sängyssä omassa huoneessaan. Vauva 5kk minun vieressä perhepedissä. Esikoinen ei aikoinaan suostunut pinnasänkyyn, vaikka kuinka yritin. Toisen kanssa päätin, että nukkukoot alusta asti vieressäni ja siirrän vauvan omaan sänkyyn vasta kun vauva on kypsä unikouluun.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:01"]Samassa sängyssä, mies nukkuu viikonloput meidän kaa. Heräilee tunnin välein vaikka syö vain 2krt yössä. En jaksa nousta hyssyttelemään noin tiuhaan. Vinkkejä otetaan vastaan miten vauva nukkuisi paremmin, ikää 4kk.
[/quote]
Hei huomasin just että unen laatu muuttuu yks vuotiaana kuin naps..siihen asti se on mitä on. Aina on joku syy mutta kyllä se sitten helpottaa :)
Perhepedissä nukutaan mies, minä ja 8kk vauva. Pinnis on "sivuvaununa" mutta kyllä vauva meidän sängyssä enemmän on. Herää öisin syömään joten helpompi näin kun ei tarvitse sängystä nousta: tissi suuhun ja unet jatkuu.
Meillä 6-kuinen on alusta saakka (lukuunottamatta alun muutamaa yötä) nukkunut pinnasängyssä samassa huoneessa meidän kanssa. Perhepetiä testattiin mutta todettiin että sekä äiti että vauva nukkuu siinä paljon levottomammin.
Nukkuu omassa sängyssä. Kaikki nukkuvat paremmin.