Saatko sielullisia vammoja jos miehellä on pillifarkut?
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:08"]Ap on karannut demi.fi:stä...:-)
[/quote]
Nuoret likat eivät vielä ymmärrä hyvän päälle.
Saan, todella syviä vammoja. Pillifarkut ei sovi miehelle. (Teini)pojille ehkä, mutta ei miehille mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 01:47"]Saan, todella syviä vammoja. Pillifarkut ei sovi miehelle. (Teini)pojille ehkä, mutta ei miehille mitenkään.
[/quote]
Ja miksi ei? Perustele.
Ja jos ne mielestäsi sopivat naisille kuitenkin niin perustele miksi.
Minun mielestäni ne eivät vain sovi miehelle. Hyvin ohuille tikkujaloille ne sopii, niitä ei monilla miehillä ole. Sama homma on naisissa. Suorat lahkeet on eri asia kuin oikein tiukka pillilahje. Kapea pohje/reisi, niin sit pillit sopii.
Saan sielullisia traumoja jos heteromiehellä on pillit. Hyiiii
En, toki en sellaista nykypillifarkkuista edes mieheksi osais edes ajatella. Kyllähän se olisi nuori poika, nuori aikuinen.
Sanoo täti 43v, koska olemme itse jämähtäneet ysärin lahkeisiin.
Kerran kotibileisssä otin asian puheeksi. Saunomisen, paskanpuhumisen, kortinläiskimisen ja kaljanjuonnin jälkeen kun oli aika pukeutua kaupungin huumaa varten, avasin suuni. Minä olin meistä (n. 30-vuotiaat) ainut jolla oli mukana edes hieman slimmimmät housut. Kukaan ei toki valintaani ihmetellyt, mutta kyselyyni heidän pukeutumisestaan sain vain ihmetteleviä katseita.
Kuulemma aikuinen mies ei tiukkoihin housuihin pukeudu. Ne ovat teineille. Ja pelkkää muotipalvontaa.
He pukeutuivat kuten halusivat, minä seurasin trendejä.
Me tässä pikkunporukassa funtsittiin että ainakin jonkun tytär saa sielullisia traumoja ainakin siitä että tämän panokaveri jotenkin kuittelee tämän nainen olisi jonkun toisen nainen?
Tietenkin tämä on voinut hankkia niitä traumoja itselleen jo aiemmin, toki tämäkin on mahdollista.
Me tässä pikkuporukassa funtsittiin että ainakin jonkun tytär saa sielullisia traumoja ainakin siitä että tämän panokaveri jotenkin kuvittelee tämän nainen olisi jonkun toisen nainen?
Tietenkin tämä on voinut hankkia niitä traumoja itselleen jo aiemmin, toki tämäkin on mahdollista.
Tykkään miehillä pillifarkuista. Omalla miehellä on niin paksut reidet, ettei se voi käyttää. :(
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 00:13"]SAAN!
t. heteromies.
[/quote]
Etkö sitten itse käytä?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 00:13"]SAAN! t. heteromies. [/quote] Etkö sitten itse käytä?
[/quote]
EN! OKSETUS!
en. jos ne sopivat sille miehelle.
Jos miehellä on pitkät ja jäntevät jalat niin pillifarkut on nannaa!!