Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan järkyttävä ikäkriisi!

Vierailija
15.06.2015 |

Mistähän sais voimia jatkaa? Kylläpä ahdistaa. Viime la multa kysyttiin, että mitä musiikkia sinä kuuntelit nuorena? Olimme siis eräillä juhlilla. Tajusin, ei hemmetti, nyt olen niin vanha, että tämä kysymys esitetään mulle. Ja siitä lähti paha olo. Tuntuu, että koko kesä menee pilalle kun mieli huono. Ja onhan toi ilmakin.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo totta. Noh jokaisella on murheensa. Joskus vaan kannattaa vähän suhteuttaa niitä.

Vierailija
42/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uudelle kymmenelle siirtyminen on kamalaa, aivan hirveää. Mielelläni alkaisin kolmosella, mutta enää vain tänään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:56"]Tämä uudelle kymmenelle siirtyminen on kamalaa, aivan hirveää. Mielelläni alkaisin kolmosella, mutta enää vain tänään. Ap
[/quote]

Ja kukaan muu ei sitten vanhene vai??

Vierailija
44/47 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet saanut apua?

Vierailija
45/47 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuo ekan sivun 35v ja sama kriisi jatkuu itselläkin edelleen. Välillä pahempana, välillä vähempänä. Kun täytin 35v, niin tämä oikein vyöryi päälle. Ei ollut mitään 3-kympin kriisiä, olin vain tyytyväinen, että olin aikuinen. Mutta 35... Se on jo niin paljon. Mä tykkään edelleen ns. nuorten jutuista ja mm. nuorten musasta. Tunnen sitten itseni aivan ulkopuoliseksi joka paikassa.

Kun mä näen jossain ikäiseni ihmisen, niin se näyttää aina niin aikuiselta ja usein myös jo vanhentuneelta. Järkytyn aina, että olenko mä itsekin jo tuon näköinen oikeasti. Kuvittelen näyttäväni edelleen 25-vuotiaalta, mutta en mä varmasti oikeasti enää siltä näytä. Olenko mäkin jo yhtä aikuisen ja vanhan näköinen kuin ne muutkin?

Vihaan vanhenemista ja vihaan olla jo näin vanha.

Vierailija
46/47 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan ihan samoja asioita. Ja koen , että kaikki oli paljon paremmin ennen. Ikä sulkee asioita pois, ei AVAA UUSIA OVIA. Ap

Vierailija
47/47 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on/ OLI pieni alkava kolmenkympin kriisi!

Eilen, kun lueskelin näitä ketjuja niin tajuntani laajeni.

Moni 25-vuotias saattaa haaveilla niistä asioista, jotka minulla jo on tai siis ollut jo kauan!

Minulla on 4- ja 8-vuotiaat lapset, omakotitalo, oma auto, säästöjäkin löytyy 30 000 euroa.

Minulla on poikkeuksellisesti jo 2 ammattia luettuna ja pian 1 AMK-tutkinto ja olen ”vasta” 29-vuotias.

Kiitos näistä ketjuista. Oma kriisi meinaa helpottaa todellakin, kun näitä lukee. En kadu, että olen tehnyt lapset nuorena, olen silti pystynyt opiskelemaan ja säästämään ja tekemään töitä ja ollaan nyt pari vuotta matkusteltu myös lasten kanssa muuallekin kuin Ruotsiin.

Elämä onkin aika ihanaa, kun sen oikein oivaltaa :o

Eilen katselin lapsettomien ystävieni Facebook kuvia ja HEKIN alkavat myös pikkuhiljaa näyttää vanhemmilta kuin parikymppisiltä, vaikka elävätkin omassa maailmassaan ”ikinuorina” ja aina puhutaan, että ”äitiys saa naisen rupsahtamaan”.

Jossakin vaiheessa heillekin tulee vastaan se tosiasia, etteivät he ole ikuisesti nuoria eikä ole myöskään coolia esittää tai leikkiä nuorempaa kuin on.

Kuka edes haluaisi olla ikuisesti nuori?

Muuten, yksi iso bonus vanhenemisessa on se, että sinut otetaan tosissaan työryhmässä ekaa kertaa ööh, ikinä. Ja minä olen nähnyt monta alaa ja monta työryhmää :D

Vanhetaan siis kaikki arvokkaasti! <3