Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset hämmentävät sinua olemassaolollaan?

Vierailija
14.06.2015 |

Ts. Millaisista ihmisistä sinulle on tullut ajatus, että miten tuollaisia voi olla olemassa?

Jätetään tästä rikolliset, uskovaiset ja poliittiset suuntaukset pois.

Minua ihmetytti Turri (Furry) kulttuuri, kun siihen törmäsin. Ihmisiä, jotka kokevat olevansa eläimiä ja kiihottuvat piirretystä erotiikasta, jossa ihmisvartaloiset eläinhahmot harrastavat seksiä. Osa turreista pukeutuu myös omaksi "eläinpersoonakseen" ja saa siitä jotain kiksejä. En kyllä vieläkään oikein käsitä koko ilmiötä.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoilliset konservatiivi moralistit!

Vierailija
2/82 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:56"] Ihmiset, jotka eivät osaa selvittää mitään itse. Kaikki vastaukset pitäisi kaivaa heidän puolesta. Täälläkin kysellään lentolaukkujen kokoja ja että milloin pitää olla kentällä ja miten sinne pääsee jne. Miten he uskaltavat lähteä reissuun, kun tiedonhakutaidot on tuota luokkaa? [/quote] Haha, minä kysyin äsken Air Berlinin laukun kokoa, eikä kukaa ketjussa osannut vastata :D joitain asioita ei vain googlettamalla löydä ja tällöin saattaa tarvita muiden kokemuksia. [/quote] Kyllä sä sait siellä vastaukset: riippuu lipusta ja yleensä 23kg.

[/quote]

Hmm, alan pikkuhiljaa epäillä joko omaa tai vastaajan järkeä :D siis kysyin selvällä suomen kielellä, että mitkä mahtavat olla ruumalaukun kokorajoitukset senttimetreinä. Kerroin painorajan (23 kg) toki löytyvän helposti. Tästä huolimatta puolet vastanneista vastasi jostain syystä 23 kg. Lippuluokka kertoo vain laukkujen määrän (0, 1 tai 2 kappaletta). Vastausta kysymykseeni ei kukaan osannut kertoa.

Mutta jätetään tämä aihe, ei ollut tämän ketjun pointti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös hämmentää täällä joidenkin palstailijoiden hyökkäävyys.Kirjottaa mitä vaan niin siitä saa paskan kaivettua. :-D

Vierailija
4/82 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimieliset ihmiset ja kun tähän yhdistetään vielä uskovaisuus niin huonompaa yhdistelmää ei löydy

Vierailija
5/82 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissavideoita youtubesta katsovat naiset - ihan omaa luokkaansa! :D

Vierailija
6/82 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet maalaiset ja monet uskovaiset. Yleensäkin kapeakatseiset jotka yrittävät mahtua tiettyyn muottiin ja pitivät sitä ainoana oikeana tapana elää ja ajatella.

Vierailija
7/82 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:52"]

Hiljaiset ihmiset. Kuuntelevat ja hymyilevät mukana ja ovat ystävällisiä. Jälkeenpäin tulee kolmas kaveri kertomaan että hiljainen pahoitti mielensä tai facessa tulee viesti että kyllä minä niin mieleni pahoitin.

Miksi ihmeessä asiaa ei voi tuoda esille heti? Kun mä en halunnut riidellä. Mitä helvettiä? Takanapäin puhutaan  sitten jollekin kolmannelle. Paras oli kun aikuisen ihmisen äiti soitti ja selvitti asiaa. Rupesin nauramaan ja mamma löi luurin kiinni. :)

[/quote]Tämä!!! Minä en tiedä vieläkään, mistä eräskin tuttu veti kerran herneet, en todellakaan - eikä hän suostunut sitä kertomaan, vaikka yritin useaan kertaan kysyä. Tätä en siis tajua! Jos hän sen olisi kertonut, niin olisin tiennyt varoa tuota aihetta vastaisuudessa. Sen vannon ja vakuutan, että mitään pahaa en ole ainakaan tarkoittanut tai edes ajatellut, kyseessä on jokin väärinkäsitys. Mutta onhan se ärsyttävää, ettei siitä voi sitten puhua. Mistä minä tiedän, kenen mielen minä vielä tulen tahtomattani pahoittaneeksi, jos sitä ei minulle kerrota! En minä ole mikään telepaatti!

Vierailija
8/82 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bimbot... Avopuolison kotikaupungissa käydessämme, kävimme kerran avopuolisoni ja hänen kavereidensa mukana pienessä rauhallisessa lähikuppilassa, jossa oli tietyt vakkariasiakkaat (muutama puliukko ja pari nuorempaa miestä ja kaikki tuntee jotenkin toisensa) eli ihan ok rauhallinen paikka, jossa voi pelata biljardia ja mennä vaimoa pakoon. Yhtäkkiä ovesta tuli sisään kaksi about 26 vuotiasta bimboa...pitkät blondit tukat ja sotamaalaukset naamassa ja minihameet päälle. Osa paikalla olleista sinkkumiehistä kiinnostui kovasti, koska olihan ne tytöt aika näyttävän näköisiä...tosin mä hetken mietin että mitä...tälläsistäkö naisista miehet oikeesti tykkää...

Pian nämä bimbot aloittivat kamalan kälätyksen: "Siis Los angeles on niiiiin ihana paikka! Ja siis muistatko kun oltiin siellä veneilemässä ja oli niin ihanaa ja ihana rusketus ja ne miehet oli niin komeita! Siis nää suomalaiset miehet ei oo MITÄÄN verrattuna amerikkalaisiin miehiin. Ja mulla oli se ihana rakastaja siellä..Voisitko sä panna sitä vai tykkäisitkö sä mielummi tummatukkaisemmasta?...tms"

Ja siis se myötähäpeä....kaikki kuunteli niiden juttuja, koska niitä ei voinut olla kuulemattakaan ja yritti pidätellä naurua.

Sitten kun joku mies rupes nauramaan niiden jutuille kunnolla ääneen niin ne bimbot rupes huutamaan että: "Are you shy? Are you shy? Siis ymmärrätkö? Ujostuttaaako? Tuu tänne jos on jotain".

SIIS HYVÄ JUMALA! Olo oli kuin jossain kumman kaa- sketsissä! Ja siis itselleni tuli niin hyvä fiilis, kun eräs tuntematon mies sanoi näiden tyttöjen lähdettyä että minä olen sitä vaimomatskua, toisinkuin nuo. Ja munkin usko sitten miehiin pelastui kun kaikki muutkin miehet olivat sitä mieltä että eivät ikinä vois ottaa vakavasti tuollasia.

Vierailija
9/82 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini on ihminen, joka saa minut usein hämmentymään. Hän on todella one-of-a-kind, en oikein tiedä edes mistä aloittaa.
No, ensinnäkin hän on lähes 40, ja haluaa liikkua meidän 22-26 -vuotiaiden porukassa. Ei tässä mitään, ikä on vain numeroita.
Hän vaikuttaa aika itsekeskeiseltä minä-minä -tyypiltä, koska hän puhuu päälle ja aina itsestään.
Keskusteluesimerkki:
Minä: "Pääsinpä äsken töistä, oli rankka työp- "
Työkaveri: "Joo mullakin oli tosi rankka päivä, olin klo 9-14 töissä ja oli kyllä niin pitkä päivä huhhuh, mutta söin lounaaksi 500g rahkaa ja marjoja, siitä tulee kylläinen olo, olen laihtunut kuukaudessa 10kg ja jouluna minulla on pyykkilautavatsa, me mennään miesystävän kanssa yhdessä ruokaostoksille juhannusta varten, siis ihanaa, hän on kyllä niin täydellinen, aion kokata meille naudan pihvejä ja parsakaalta, koska olemme kulinaristeja ja mies aikoo tuoda laadukasta täyteläistä punaviiniä ja nautimme sitä parvekkeellani uusilla puutarhakalusteillani, ja harrastamme villiä seksiä, kokeilemme jatkuvasti uusia asentoja, ja kerron hänelle avoimesti seksifantasioistani, siis ihanaa!!"
Minä: "Öh, ok," ja en edes muista mistä keskustelu lähti. Mainittakoon vielä että tämä työkaveri on varmasti ainakin 150kg neitokainen, ja on hienoa että laihduttaa mutta kun hän puhuu siitä _jatkuvasti_. Em. puutarhakalusteetkin hän hommasi 2kk sitten, mutta jaksaa muistuttaa että uudet hänellä on.
Lisäksi hän pommittaa facessa monta kertaa päivässä ja omista asioistaan, miten kaikki on ihanaa. Olemme jo kavereidemme kanssa lopettaneet hänelle vastaamisen, jotta emme heittäisi lisää vettä myllyyn - mutta ei. Keskustelussa saattaa näkyä hänen parin tunnin välein laittamiaan viestejä 8 putkeen (kaikki koskevat häntä itseään), ja joskus välillä laitan peukun, en muuta.
Hän myös suunnittelee yhteistä tyttöjenreissua sopivasti sille ajankohdalle kun HÄNELLÄ on loma. Ja ollaan siis samassa työpaikassa.
Hän on myös nolannut minut oksentamalla baarissa niin että osa baarista piti sulkea hetkeksi. Hän käyttää liian pieniä vaatteita (kerran jopa napapaita!!) ja sanoo käyttävänsä M-koon vaatteita. Kysyin kerran asiasta, ja ilmeni että hänellä on YKSI kyseisen koon paita. Ja sekin on hänen mielestään sopiva kun saa sen ängettyä päälleen. :(
-----
Nyt kun kirjoitin tämän niin aloin oikeasti miettimään, miksi edes olen hänen kanssaan tekemisissä työajan ulkopuolella. Kai säälin häntä kun ei hänellä ystäviäkään juuri ole, ja osaa hän olla välillä mukavakin, on esim. ihan kiva käydä hänen luonaan joskus saunomassa. tse olen alkanut topakasti huomauttamaan, jos hän puhuu päälle. Mutta joo, en ole toiseen tällaiseen ihmiseen törmännyt IKINÄ.

Vierailija
10/82 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukenut kurssin psykologiaa lukiossa ja diagnosoi mulla masennuksen kun kahvihuoneen uusien sohvien väristä äänestettäessä sanoin mustan. On sitä mieltä että nainen ei saa vaihtaa edes hehkulamppua, ettei mies tunne itseään tarpeettomaksi ja naimisissa olevan naisen tulee lopettaa työt ja jäädä kotiin tekemään miehelle ruokaa ja miehen kuuluu ostaa kalliita lahjoja siitä edestä. Jos jää leskeksi ennen aikojaan saa mennä taas töihin ja velvollisuus lahjoista siirtyy pojille. Kyseisen naisen juttuja kuuntelen aina monttu auki, että voiko tuo ihminen olla tosissaan vai onko se joku psykologinen koe työpaikkailmapiirin ja suhteiden arvioimiseksi.

Vierailija
11/82 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:21"]Lukenut kurssin psykologiaa lukiossa ja diagnosoi mulla masennuksen kun kahvihuoneen uusien sohvien väristä äänestettäessä sanoin mustan. On sitä mieltä että nainen ei saa vaihtaa edes hehkulamppua, ettei mies tunne itseään tarpeettomaksi ja naimisissa olevan naisen tulee lopettaa työt ja jäädä kotiin tekemään miehelle ruokaa ja miehen kuuluu ostaa kalliita lahjoja siitä edestä. Jos jää leskeksi ennen aikojaan saa mennä taas töihin ja velvollisuus lahjoista siirtyy pojille. Kyseisen naisen juttuja kuuntelen aina monttu auki, että voiko tuo ihminen olla tosissaan vai onko se joku psykologinen koe työpaikkailmapiirin ja suhteiden arvioimiseksi.
[/quote]

Miks mulle tuli mieleen Kumman Kaa Ellu :'D (toivon tosiaan, että Kumman Kaa -parivaljakon tyyppisiä naisia ei ole oikeasti olemassa, mutta tämä viesti pistää vähän epäilyttämään)

Vierailija
12/82 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavalliset ihmiset. Ihmettelen miten tästä maailmasta on juuri tällainen haluttu tehdä.

Vierailija
13/82 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka sanovat yhtä, mutta tekevät toista. Esim. sanovat että ollaan ystäviä, mutta koskaan eivät soita tai ehdota tapaamista.

Vierailija
14/82 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka rakastuvat taloihin, puihin, siltoihin tmv ja menevät niiden kanssa "naimisiin".

Vierailija
15/82 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka haluavat BB-ohjelmaan ja muihin järkkyihin tositv-juttuihin. Mistä sitä sakkia sikiää niin paljon?

Vierailija
16/82 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joiden mielestä kaikki tutkimustulokset on ihan höpöhöpöä. Esim. Toksoplasmoosin ja skitsofrenian yhteys --> kissanomistajilla suurempi todennäköisyys sairastua, voidaan kumota täysin koska "minulla on ollut kissa jo 20-vuotta ja terve olen kuin pukki ! hohhoijaa taas näitä höpö höpö tutkimuksia..." Tervetuloa iltalehden/sanomien keskusteluun.

Vierailija
17/82 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, joiden maailmaan ei mahdu sellaiset ihmiset, joita he eivät kykene ymmärtämään.

Vierailija
18/82 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:35"]

Ihmiset, joiden mielestä kaikki tutkimustulokset on ihan höpöhöpöä. Esim. Toksoplasmoosin ja skitsofrenian yhteys --> kissanomistajilla suurempi todennäköisyys sairastua, voidaan kumota täysin koska "minulla on ollut kissa jo 20-vuotta ja terve olen kuin pukki ! hohhoijaa taas näitä höpö höpö tutkimuksia..." Tervetuloa iltalehden/sanomien keskusteluun.

[/quote]

Tämä on ihan höpöhöpöä edelleen;) Minulla on ollut neljäkymmentä vuotta kissoja ja olen raskaana ollessa siivonnut muutamat hiekkalaatikot ja terveet lapset synnyttänyt.

Vierailija
19/82 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjännaurajat. Niiden sähköpostiviesteissäkin on niitä saakelin hymiöitä enemmän kuin pisteitä.

Vierailija
20/82 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua niitä aikuisia ihmisiä, jotka löntystelevät uutistoimittajan selän taakse tuijottamaan kameraryhmää. Suu auki ja silmät pyöreinä. Uusin versio tästä ovat ne, jotka seisovat suu auki (ja pahimmillaan purkkaa jauhaen) ja silmät pyöreinä uutistoimittajan takana ja filmaavat kameraryhmää älypuhelimellaan. Miksi he haluavat näkyä iltauutisissa töllistelijöinä? Mihin he käyttävät tallentamaansa kuvamateriaalia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi