Millaiset ihmiset hämmentävät sinua olemassaolollaan?
Ts. Millaisista ihmisistä sinulle on tullut ajatus, että miten tuollaisia voi olla olemassa?
Jätetään tästä rikolliset, uskovaiset ja poliittiset suuntaukset pois.
Minua ihmetytti Turri (Furry) kulttuuri, kun siihen törmäsin. Ihmisiä, jotka kokevat olevansa eläimiä ja kiihottuvat piirretystä erotiikasta, jossa ihmisvartaloiset eläinhahmot harrastavat seksiä. Osa turreista pukeutuu myös omaksi "eläinpersoonakseen" ja saa siitä jotain kiksejä. En kyllä vieläkään oikein käsitä koko ilmiötä.
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:02"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 22:41"]
Koiraa ulkoiluttaessa olen törmännyt todella hämmentävään ihmiseen. Kysyy kuin lapsi suoraan kaikenlaista intiimiäkin aivan vakavalla naamalla.
Esim. kerran näki minut erään miehen kanssa yhdessä, niin kysyi seuraavalla kerralla, onko meillä seksisuhde. Emme siis ole mitään ystäviä tai edes kavereita. Keski-ikäisiä naisia, joita voisi luonnehtia hyvän päivän tutuiksi korkeintaan.
Tämä nainen on älykkään oloinen ja omalla tavallaan hyvin viehättäväkin, mutta laukoo niin omituisia, että olen aivan äimän käkenä monta kertaa. Onkohan jonkin laatuinen asperger tms. kyseessä?
[/quote]
:D Mielenkiintoista! Mitä vastasit?
[/quote]
Sellaista ööö,, ja öh, öh.. mutta tapitti suurilla silmillään niin intensiivisesti, että lopulta vastasin, kuten asia on.
Kyseessä oli veljeni!
Tämä ihminen hämmentää todella. Jos lapsi kysyisi vastaavia asioita, niin homma helppo. Mutta täytyy hänen pitkälle yli nelikymmpinen olla.
Puhuu sellaisin termein, että varmasti on akateemisesti koulutettu. Hyvin fiksuja, valtavirrasta poikkeavia pointteja yleensä. Perehtynyt taloustieteeseen ja yhteiskunnallisiin asioihin selvästi. En tiedä yhtään, missä on töissä vai onko ollenkaan.
Mutta sitten nämä omituiset jutut. Kerrankin (vaikka seurassa oli kaksi miestäkin koirapolulla), yhtäkkiä kysyi onko minulla ollut jo vaihdevuodet.
Hämmentävintä tässä on se, että vaikka olen avoin ja rohkea ihminen, niin tämä tapaus saa minut aivan puhumattomaan olotilaan.
Olen jopa ajatellut, että olenko jollain tavoin ihastunut häneen, kun en osaa laittaa rajoja mitenkään? Ihan heterona olen tähän mennessä elellyt, Minä olen lapseton ja hänellä on kolme lasta. Olen yhden nähnyt ohimennen pikkukeskustelussa. Oli varsin miellyttävä poika.
Eli otskikon mukaista keskustelua, vaikka monet ovat nimenneet ihmisryhmiä, minä yksilön. Minua ei hämmennä uskovaiset, tatuioidut tai yhtään mikään yleensä.
Mutta tämä......
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:12"]Sellaiset ihmiset, jotka niputtavat esim. kaikki uskovaiset yhteen muottiin. Täälläkin joku haukkui uskovaisia - "kaikista pahimpia" - ja heti perään ilmoitti, ettei ymmärrä "suvaitsemattomia". Ei tuota tarvitse edes kommentoida, viesti puhuu puolestaan... :)
[/quote]
.
Eiköhän me voida päättää tääkin vääntö vaan sillä, että on uskovaisia jotka ei suvaitse mitään muuta ja on ateisteja jotka ei hyväksy mitään muuta. Hei jännä et kaikissa "ryhmissä" on tämmöstä porukkaa, mut se ei silti meinaa et jokaikinen siinä ryhmässä on sellainen.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:56"]
Ihmiset, jotka eivät osaa selvittää mitään itse. Kaikki vastaukset pitäisi kaivaa heidän puolesta. Täälläkin kysellään lentolaukkujen kokoja ja että milloin pitää olla kentällä ja miten sinne pääsee jne. Miten he uskaltavat lähteä reissuun, kun tiedonhakutaidot on tuota luokkaa?
[/quote]
Haha, minä kysyin äsken Air Berlinin laukun kokoa, eikä kukaa ketjussa osannut vastata :D joitain asioita ei vain googlettamalla löydä ja tällöin saattaa tarvita muiden kokemuksia.
[/quote]
Kyllä sä sait siellä vastaukset: riippuu lipusta ja yleensä 23kg.
Alotuksessa vielä luki että jätetään uskonto pois ni johan täällä silti eka kommentti otti jo tuulta alleen ja tää muuttuu jankkaus ketjuks aiheesta mitä ei pitäny olla :DD aahaha
Kangasalasta jauhajat ja siitä keissistä päähänpinttymän saaneet.
Minua kummastuttaa valehtelijat.Jotka lurittavat tarinoita joiden tietää olevan valhetta.Mitä siitä saa ja mitä silloin tän ihmisen päässä liikkuu?Itse en ainakaan olis kauheen tyytyväinen jos keksisin tarinoita :-D.Esimerkkinä ex-pomoni.Kertoi juttuja mm. minun elämästä ominaan.Se oli aika hämmentävää.
Heikkolahjaisen oloiset ihmiset, white trash, juntit. Yleissivistyksestä ei tietoakaan. Todella "pieni" elämä, ei ole koskaan käynyt ulkomailla eikä halua mennäkkään, todella kapeat aatteet ja pieni tiedonmäärä elämästä yleensä. Monesti uskovaiset saattavat liittyä tähän myös. Hyvin konservatiiviset, patriarkaaliset ihmiset. Tapojensa orjat, ei uskallusta mihinkään erilaiseen.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:30"]
Heikkolahjaisen oloiset ihmiset, white trash, juntit. Yleissivistyksestä ei tietoakaan. Todella "pieni" elämä, ei ole koskaan käynyt ulkomailla eikä halua mennäkkään, todella kapeat aatteet ja pieni tiedonmäärä elämästä yleensä. Monesti uskovaiset saattavat liittyä tähän myös. Hyvin konservatiiviset, patriarkaaliset ihmiset. Tapojensa orjat, ei uskallusta mihinkään erilaiseen.
[/quote]
Musta just WT-juntit ravaavat ulkomailla tavan takaa. Mennään aina kulloiseenkin muodissa olevaan lomakohteeseen.
Tämä tietysti vaatii rahaa, joten en ehkä tunne köyhiä. Sivistyksen puutteesta vain puhun.
Sellaiset itsevarmat ihmiset, jotka ovat tunteettomia toisia kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 22:50"]
Sellaiset jotka eivät tykkää harrastaa mitään tai matkustella. En ajattele pahalla, on vaan vaikea eläytyä sellaiseen ajatusmaailmaan kun maailma on täynnä kaikenlaista mielenkiintoista. Mutta kukin tyylillään!
[/quote]
Täällä yksi sellainen kummastelemasi :) Minä taas koen löytäväni pienestä arjestani niin paljon mielenkiintoista etten ihan oikeasti kaipaa mitään lisää. Olen onnellinen näin.
[/quote]
Kivasti kirjoitettu! Voisin itsekin opetella näkemään lähelläni olevat asiat vähän uudella tavalla! :) T. 7
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 22:51"]AV-palstailijat. Käsittämätöntä, kuinka jotkut viitsivät kuluttaa aikaansa sellaiseen roskaan!
[/quote]
Nämä hämmentävät minuakin. Ja palstailen silti. Hämmennän siis itseäni. Haluaisin lopettaa palstailun mutta en pysty.
Uskovaiset. Puhuvat yhtä, tekevät toista. Suvaisemattomampaa sakkia en ole tavannut.
Ponittajat, eli aikuiset miehet jotka keräävät My Little Pony -figuureja, kuluttavat harvinaisuuksiin satoja euroja ja käyvät ponitustapahtumissa.
Lähes kolmikymppiset humanistinaiset, jotka ovat täydellisen naiiveja Pikku naiset ja Vihervaaran Anna -faneja.
Koiraa ulkoiluttaessa olen törmännyt todella hämmentävään ihmiseen. Kysyy kuin lapsi suoraan kaikenlaista intiimiäkin aivan vakavalla naamalla.
Esim. kerran näki minut erään miehen kanssa yhdessä, niin kysyi seuraavalla kerralla, onko meillä seksisuhde. Emme siis ole mitään ystäviä tai edes kavereita. Keski-ikäisiä naisia, joita voisi luonnehtia hyvän päivän tutuiksi korkeintaan.
Tämä nainen on älykkään oloinen ja omalla tavallaan hyvin viehättäväkin, mutta laukoo niin omituisia, että olen aivan äimän käkenä monta kertaa. Onkohan jonkin laatuinen asperger tms. kyseessä?
Tollaset friikit joita aloittajakin kuvasi. Myös runsaasti tatuoidut, siis että niitä kuvia on pään alueellakin, samoin runsaat lävistykset oudoksuttavat, olen kait vanha pieru kun en oikein ymmärrä?
Sellaiset jotka eivät tykkää harrastaa mitään tai matkustella. En ajattele pahalla, on vaan vaikea eläytyä sellaiseen ajatusmaailmaan kun maailma on täynnä kaikenlaista mielenkiintoista. Mutta kukin tyylillään!
AV-palstailijat. Käsittämätöntä, kuinka jotkut viitsivät kuluttaa aikaansa sellaiseen roskaan!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 22:50"]
[/quote]
Täällä yksi sellainen kummastelemasi :) Minä taas koen löytäväni pienestä arjestani niin paljon mielenkiintoista etten ihan oikeasti kaipaa mitään lisää. Olen onnellinen näin.
Mua on aina häirinny semmoset naiset, jotka ottaa kaiken outona valtataisteluna? Ennen oli koulussa sellanen tyttö, joka väänsi aina muiden ehdotuksia vastaan, koska halusi paukuttaa aina vain omat ideansa läpi. Jos joku oli hänen ehdotustaan vastaan hän alkoi raivota että "sä et vaan kestä kun sun ehdotus on huonompi!" Jne. Miellyttävää.
-
Valitettavasti aikuisiälläkin törmää tälläsiin.