Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapoin kyyn

Vierailija
08.06.2015 |

Ensimmäinen kyy minkä olen tappanut. Huh. Kyy oli mökkimme pihalla, mutta eipähän ole enää....

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sua häiritsi? Olisit hätistänyt pois vaan

Vierailija
2/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteeleko kakkonen, että kun kyyn häätää pihalta, hus hus, se ei enää ikinä palaa? Kyyn reviiri on aika pieni ja se liikkuu samoilla "laitumilla" koko kesän. Eli kyyt kannattaa joko ottaa kiinni ja kuljettaa kahden kilsan päähän tai tappaa, etenkin jos on pieniä lapsia tai lemmikkieläimiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kakkonen nyt lähinnä ajatteli, että miksi se tappaa pit, kun sen olisi esim. mainitsemmallasi konstilla saanut pihapiiristä pois häiritsemästä. Oppiipahan lapset ja lemmikitkin elämään luonnon kanssa.

-kakkonen

Vierailija
4/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teit sen? Mä en itse uskaltais mennä niin lähelle kyytä että saisin hengen siltä pois :D

Vierailija
5/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosen kanssa täysin samaa mieltä. Kyllä niitä kyitä Suomen metsissä riittää. Ei tule kuolemaan sukupuuttoon. 

Vierailija
6/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapiolla päähän. Yök! En olisi ikinä uskonut, että pystyn. Ap

Vierailija
7/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhaaja. Ei kyyt ole verenhimoisia tappajia. Toisin kuin eräät.

Vierailija
8/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni koira ja 1-vuotias lapsi. Taatusti tapetaan kaikki pihalle eksyvät, vaikka pahaa tekee. Sen sijaan en metsässä alkaisi tappamaan.

Vierailija
9/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyyyyyyi! Mä itkisinn jos näkisin kyyn. Inhoan ja pelkään kaikkia käärmeitä niin paljon :o

Vierailija
10/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 14:36"]Lapiolla päähän. Yök! En olisi ikinä uskonut, että pystyn. Ap
[/quote]

Kuinka kovaa juoksit lyönnin jälkeen? :"D

Vierailija
11/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies saa hoitaa nuo hommat. Mulla meni hermot kun joka kesä sai joku muksuista kyyltä osumaa kun leikkivät pihalla. (Kalliota ja kyyt tulevat siihen lämmittelemään). Vuosittain joku 5 kyytä pihamaalla..

Vierailija
12/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti, maan tömistely olisi riittänyt. Kyyt häipyy nopeasti jos pihalla on vähäkään elämää. Toivottavasti saat kostoksi vaikka myyräkuumeen.

Vierailija
13/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 14:40"]Idiootti, maan tömistely olisi riittänyt. Kyyt häipyy nopeasti jos pihalla on vähäkään elämää. Toivottavasti saat kostoksi vaikka myyräkuumeen.
[/quote]

Niin ja tulevat heti takaisin kun on paikka taas hiljentynyt..

Vierailija
14/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juossut, mutta lähinnä hyppelehtien ja lujaa huutaen tuon hirveän rikoksen tein. Myyräkuumetta Ap tässä palkaksi odottelee :D

Vierailija
15/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin tämmöisen ällöttävän faktan juuri, että käärmeet eivät sitten kuole heti pään katkaisuun, vaan jäävät kitumaan jopa tunniksi johtuen matelijoiden kudosten suuremmasta sietokyvystä matalalle verenpaineelle ja hapenpuutteelle. Tällainen irtopää saattaa siis vielä purra, ja taatusti antaa kaikki myrkyt mitä on jäljellä. Jos siis joudutte lopettamaan käärmeitä, tehkää se armollisesti ja murskatkaa aivot.

Vierailija
16/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 14:49"]En juossut, mutta lähinnä hyppelehtien ja lujaa huutaen tuon hirveän rikoksen tein. Myyräkuumetta Ap tässä palkaksi odottelee :D
[/quote]

Mä olisin kiljunut ja juossut niin kovaa kun jaloista pääsisin :DD pelottavia

Vierailija
17/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, että toimivatko nämä alapeukuttajat oikeasti näin mitä täällä kertovat? Laittavat käärmeen ämpäriin ja vievät pois? Antavat lasten ja koirien olla pihalla kyistä huolimatta? Kyllä ne lapset ja eläimet sitten oppivat elämään sopusoinnussa luonnon kanssa kun on kyy pari kertaa iskenyt. Siis oikeasti toimitte näin? Ei ole mitään huolta kunhan vaan tömistelee. Saanko nauraa? Ja tiedoksi, että en ole mitenkään murhan himoinen. 

Vierailija
18/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakos kyyn tappaa?

Vierailija
19/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyy ei ole rauhoitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä