Sain just treffipalstalla mieheltä tällaisen viestin...
"Hei kaunokainen,
Yleensä tapailen vain itseäni huomattavasti nuorempia naisia, mutta sun kohdalla voisin tehdä poikkeuksen. ;)"
Viesti jatkuu vielä tuosta, kertoo siis itsestään, kehuu kauneuttani ja pyytää treffeille jne. Mies 42 ja minä 39. Ihan kivan näköinen ja kohteliaan oloinen muuten (asutaan samalla paikkakunnalla ja samoja harrastuksia), mutta mietityttämään jäi miksi viestin alussa oli tarpeellista mainita, että häntä kiinnostaa enemmän nuoret naiset? Pitäisikö minun olla erityisen imarreltu siitä, että minun kohdallani hän voisi tehdä "poikkeuksen"? En tiedä. Jotenkin meni maku, eikä tee mieli vastata miehelle. Oonko nyt vaan liian herkkänahkainen ja pitäiskö kuitenkin antaa mahdollisuus?
Millaisia omituisia viestejä te muut ootte saanu treffipalstoilla? Ois kiva kuulla kokemuksia. :)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:28"]
"Hei kaunokainen, Yleensä tapailen vain itseäni huomattavasti nuorempia naisia, mutta sun kohdalla voisin tehdä poikkeuksen. ;)" Viesti jatkuu vielä tuosta, kertoo siis itsestään, kehuu kauneuttani ja pyytää treffeille jne. Mies 42 ja minä 39. Ihan kivan näköinen ja kohteliaan oloinen muuten (asutaan samalla paikkakunnalla ja samoja harrastuksia), mutta mietityttämään jäi miksi viestin alussa oli tarpeellista mainita, että häntä kiinnostaa enemmän nuoret naiset? Pitäisikö minun olla erityisen imarreltu siitä, että minun kohdallani hän voisi tehdä "poikkeuksen"? En tiedä. Jotenkin meni maku, eikä tee mieli vastata miehelle. Oonko nyt vaan liian herkkänahkainen ja pitäiskö kuitenkin antaa mahdollisuus? Millaisia omituisia viestejä te muut ootte saanu treffipalstoilla? Ois kiva kuulla kokemuksia. :)
[/quote]
No vittu tee niinku ITSE haluat! Miksi annetaan muiden päättää kaikesta? En ymmärrä.
minäkin teen aloituksen: Mies käski hypätä, hyppäänkö?