Sain just treffipalstalla mieheltä tällaisen viestin...
"Hei kaunokainen,
Yleensä tapailen vain itseäni huomattavasti nuorempia naisia, mutta sun kohdalla voisin tehdä poikkeuksen. ;)"
Viesti jatkuu vielä tuosta, kertoo siis itsestään, kehuu kauneuttani ja pyytää treffeille jne. Mies 42 ja minä 39. Ihan kivan näköinen ja kohteliaan oloinen muuten (asutaan samalla paikkakunnalla ja samoja harrastuksia), mutta mietityttämään jäi miksi viestin alussa oli tarpeellista mainita, että häntä kiinnostaa enemmän nuoret naiset? Pitäisikö minun olla erityisen imarreltu siitä, että minun kohdallani hän voisi tehdä "poikkeuksen"? En tiedä. Jotenkin meni maku, eikä tee mieli vastata miehelle. Oonko nyt vaan liian herkkänahkainen ja pitäiskö kuitenkin antaa mahdollisuus?
Millaisia omituisia viestejä te muut ootte saanu treffipalstoilla? Ois kiva kuulla kokemuksia. :)
Kommentit (61)
Anteeksi laitoin saman copy paste vastauksen niin moneen naisen ilmoitukseen, ei tarvitse vasta loppukesäksi jo tekemistä.
Ps. Valehtelin itsekin ikäni olen yli 50 vuotias
vastaa sille samalla mitalla: "voi kuule, itsekin tapailen vaan sinua nuorempia miehiä, joten en tee tällä kertaa poikkeusta"
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:41"]
Miehet on sikoja... surprise?
[/quote]
Ei kaikki ole. Vaan ne siat...suprise?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:41"]
Miehet on sikoja... surprise?
[/quote]
Ei kaikki ole. Vaan ne siat...suprise?
[/quote]
On ne muutkin, piilosikoja. Kätkevät sikuutensa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:41"] Miehet on sikoja... surprise? [/quote] Ei kaikki ole. Vaan ne siat...suprise? [/quote] On ne muutkin, piilosikoja. Kätkevät sikuutensa.
[/quote]
Eli sinäkin olet eläimiinsekaantujan tuotos?
Mikä ukko xD laittaa nuoremmille varmaan "yleensä tapailen vanhempia naisia mutta sun kohdalla voisin tehdä poikkeuksen" :D
Miksi ylipäänsä olisit kiinnostunut jostain 42-vuotiaasta miehestä?
sitten kun olette olleet hetken yhdesä,jossain vaiheessa vaihtaa sinut nuorempaan..
Häntä-Heikki. Tuollaisen kanssa kun suhteeseen pääset, niin se on vain ajan kysymys, milloin hän vaihtaa sinut siihen ihailemaansa tuoreempaan lihaan.
Lait takaisin ihan asiallisen viestin ilman kettuilua ja katso mitä sieltä tulee vastaukseksi. Jos sitten vielä tympii tai joku juttu ei nappaa, niin lopetat yhteydenpidon. Tuskinpa sinunkaan viesteissäsi menee kaikki ihan juuri niin kuin vastapuoli ajattelee, mokia tulee kaikille. Et häviä mitään jos vastaat.
Mun mies sanoi kans, että narsistisen oloinen (ei näillä sanoilla, mutta täydensin häntä).
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:59"]
Mun mies sanoi kans, että narsistisen oloinen (ei näillä sanoilla, mutta täydensin häntä).
[/quote]
sä oikeasti keskustelet av-palstan jutuista miehesi kanssa lauantai-iltana?
ei käy miestäsi kateeksi. oletko jo kuohinnut sen ihan fyysisestikin, vai vasta henkisellä tasolla?
36: Ehkä sen mies ei sentään itse lue ja kommentoi av:lla, kuten sinä.
Kiitos kaikista asiallista kommenteista (suoranaisen rumat kommentit jätin omaan arvoonsa). Itselläni ei ole tarvetta haukkua kyseistä miestä siaksi, tai miksikään muuksikaan, mutta pakko myöntää, että hänestä tuli liian voimakkaasti ylimielinen vaikutelma yhden "väärän" lauseen perusteella. Pelkään, että taustalla saattaa olla empatiakyvyn puutetta tai jopa narsismia. Mies oli merkinnyt profiiliinsa naisen ihanne ikähaarukaksi 18-32 ja haluaa lapsia-kohtaan "ei", mikä sekin omalta osaltaan mielestäni hieman outoa. Joten päätin nyt lyhyen pohdinnan jälkeen olla vastaamatta hänelle. Kiitos vielä mielipiteistä. ap
Miten hän oli yleensä päätynyt sinun profiiisi kohdalle? Eikö treffisivustoilla yleensä etsitä seuraa tietystä ikäryhmästä? Jos näin on, niin silloinhan hän on etsimällä etsinyt vanhempaa naista, jolle sanoa noin.
Jos siellä etsitään paikkakunnan mukaan, niin sitten hieman eri asia.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:16"]Miten hän oli yleensä päätynyt sinun profiiisi kohdalle? Eikö treffisivustoilla yleensä etsitä seuraa tietystä ikäryhmästä? Jos näin on, niin silloinhan hän on etsimällä etsinyt vanhempaa naista, jolle sanoa noin.
Jos siellä etsitään paikkakunnan mukaan, niin sitten hieman eri asia.
[/quote]
Oli kuulemma nähnyt kuvani viimeeksi kirjautuneissa. ap
Mulle on käynyt ihan samalla tavalla! :D Oisko ollu sama tyyppi kyseessä? ;D
Onko nykyisin tapana aloittaa viesti sanoilla "Hei kaunokainen"? Minusta jo tämä on tökerö aloitus.
Herra 57
Ei tunnu oikealta hylätä miestä yhden kömpelön lauseen vuoksi, vaikka tosi tökeröähän tuo oli. Voi kuitenkin olla, että hän vilpittömästi tarkoitti sen kohteliaisuudeksi ja ettei hän ole mikään erityinen nuorten naisten metsästäjä. Kunhan on sattunut syystä tai toisesta suhteisiin itseään nuorempien naisten kanssa. Minusta sinun kannattaisi antaa hänelle mahdollisuus. Jos puheita hänen omasta nuorekkuudestaan tai sinun vertailemista nuorempiin naisiin vielä ilmenee, sitten dumppaat miehen.