Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain just treffipalstalla mieheltä tällaisen viestin...

Vierailija
13.06.2015 |

"Hei kaunokainen,
Yleensä tapailen vain itseäni huomattavasti nuorempia naisia, mutta sun kohdalla voisin tehdä poikkeuksen. ;)"
Viesti jatkuu vielä tuosta, kertoo siis itsestään, kehuu kauneuttani ja pyytää treffeille jne. Mies 42 ja minä 39. Ihan kivan näköinen ja kohteliaan oloinen muuten (asutaan samalla paikkakunnalla ja samoja harrastuksia), mutta mietityttämään jäi miksi viestin alussa oli tarpeellista mainita, että häntä kiinnostaa enemmän nuoret naiset? Pitäisikö minun olla erityisen imarreltu siitä, että minun kohdallani hän voisi tehdä "poikkeuksen"? En tiedä. Jotenkin meni maku, eikä tee mieli vastata miehelle. Oonko nyt vaan liian herkkänahkainen ja pitäiskö kuitenkin antaa mahdollisuus?
Millaisia omituisia viestejä te muut ootte saanu treffipalstoilla? Ois kiva kuulla kokemuksia. :)

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Vierailija
42/61 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:47"]Onko nykyisin tapana aloittaa viesti sanoilla "Hei kaunokainen"? Minusta jo tämä on tökerö aloitus.

Herra 57
[/quote] mulle eräs treffipalstan mies aloitti näin joka toisen viestinsä, sen takia kyselinkin tuntomerkkejä josko olisi sama mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:15"]

Kiitos kaikista asiallista kommenteista (suoranaisen rumat kommentit jätin omaan arvoonsa). Itselläni ei ole tarvetta haukkua kyseistä miestä siaksi, tai miksikään muuksikaan, mutta pakko myöntää, että hänestä tuli liian voimakkaasti ylimielinen vaikutelma yhden "väärän" lauseen perusteella. Pelkään, että taustalla saattaa olla empatiakyvyn puutetta tai jopa narsismia. Mies oli merkinnyt profiiliinsa naisen ihanne ikähaarukaksi 18-32 ja haluaa lapsia-kohtaan "ei", mikä sekin omalta osaltaan mielestäni hieman outoa. Joten päätin nyt lyhyen pohdinnan jälkeen olla vastaamatta hänelle. Kiitos vielä mielipiteistä. ap

[/quote]

Se on vain hyvä, ettei tuon ikäinen omahyväinen kolmijalka halua enää lisääntyä. Yrittää käyttää sinua tuollaista dissaustaktiikkaa, kokisit siis huonommuutta ja samalla kiitollisuutta pelleä kohtaan kun on valmis uhrautumaan ja tekemään poikkeuksen. Anna olla.

Vierailija
44/61 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo miesten keskustelunavaukset on tosiaan usein todella tönkköjä. Esim. viime viikolla 35 vuotias mies avasi keskustelun kysymällä mun lempiväriä.  Ja tosi usein keskustelu avataan pelkällä "moi":lla.

Plussaa siitä, että edes aloittavat keskustelua, mutta voisivat nyt vähän yrittää nähdä vaivaa. Lukea läpi se profiilin ja tarttua johonkin siellä esiintyvään asiaan. Me naiset tykätään, että tunnetaan oikeasti olevamme sen kiinnostuksen kohteena. Jos tulee tunne, että tyypille nyt kelpaisi kuka nainen tahansa (tai tälle merkkaa pelkkä ulkonäkö), niin se on ainakin mulla totaalinen turn-off.

Vierailija
45/61 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:54"]Nuo miesten keskustelunavaukset on tosiaan usein todella tönkköjä. Esim. viime viikolla 35 vuotias mies avasi keskustelun kysymällä mun lempiväriä.  Ja tosi usein keskustelu avataan pelkällä "moi":lla.

Plussaa siitä, että edes aloittavat keskustelua, mutta voisivat nyt vähän yrittää nähdä vaivaa. Lukea läpi se profiilin ja tarttua johonkin siellä esiintyvään asiaan. Me naiset tykätään, että tunnetaan oikeasti olevamme sen kiinnostuksen kohteena. Jos tulee tunne, että tyypille nyt kelpaisi kuka nainen tahansa (tai tälle merkkaa pelkkä ulkonäkö), niin se on ainakin mulla totaalinen turn-off.
[/quote]

Kyllä, juuri näin! Osoittakaa miehet jotenkin, että olette lukeneet naisen profiilin.

Vierailija
46/61 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh kyllä on äijällä otsaa. Kovat on luulot itsestään, mutta tällaisiin nyt aina välillä vaan valitettavasti törmää.

Vierailija
47/61 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Eiku siis...

Vierailija
48/61 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda typerä mies.

Minä pyysin vastauksia ikäisiltäni miehiltä ja sain vastauksia eläkeläisiltä. Koomista.

Vierailija
49/61 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 ja 44, ehkäpä nuoremmilla naisilla on siis varaa nirsoilla, sillä vastausprosentti on reippaasti alle 5%. Lähetän mielestäni yksilöidyn noin 150 sanan viestin, johon poimin asiaa molempien profiileista. M29

Vierailija
50/61 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökerö tai hyvin kömpelö äijä. Luulee olevansa suurikin lahja naisille. Toisaalta melkein kaikki naiset ajattelevat olevansa palkintoja miehille ja miesten aloitteellisuus onkin vähentynyt. Naisten kannattaisi itse tehdä enemmän aloitteita

Vierailija
51/61 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kas mikä sattuma! Meillä on samankaltaisia harrastuksia muutenkin kuin liikunnan merkeissä. Minäkin yleensä tapailen sinuun verrattuna nuorempia miehiä, mutta kuka tietää, ehkä sulla kunto kestää ;) "

Vierailija
52/61 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:15"]Kiitos kaikista asiallista kommenteista (suoranaisen rumat kommentit jätin omaan arvoonsa). Itselläni ei ole tarvetta haukkua kyseistä miestä siaksi, tai miksikään muuksikaan, mutta pakko myöntää, että hänestä tuli liian voimakkaasti ylimielinen vaikutelma yhden "väärän" lauseen perusteella. Pelkään, että taustalla saattaa olla empatiakyvyn puutetta tai jopa narsismia. Mies oli merkinnyt profiiliinsa naisen ihanne ikähaarukaksi 18-32 ja haluaa lapsia-kohtaan "ei", mikä sekin omalta osaltaan mielestäni hieman outoa. Joten päätin nyt lyhyen pohdinnan jälkeen olla vastaamatta hänelle. Kiitos vielä mielipiteistä. ap
[/quote]

Onko 42-vuotiaan miehen tosiaan realistista saada 18-32 vuotias nainen itselleen? O_o En väitä, että se olisi mahdotonta, mutta itse olen jo reilusti ylittänyt tuon takarajaksi asetetun iän, enkä vieläkään huolisi 42-vuotiasta miestä.

Vierailija
53/61 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:28"]

"Hei kaunokainen, Yleensä tapailen vain itseäni huomattavasti nuorempia naisia, mutta sun kohdalla voisin tehdä poikkeuksen. ;)" Viesti jatkuu vielä tuosta, kertoo siis itsestään, kehuu kauneuttani ja pyytää treffeille jne. Mies 42 ja minä 39. Ihan kivan näköinen ja kohteliaan oloinen muuten (asutaan samalla paikkakunnalla ja samoja harrastuksia), mutta mietityttämään jäi miksi viestin alussa oli tarpeellista mainita, että häntä kiinnostaa enemmän nuoret naiset? Pitäisikö minun olla erityisen imarreltu siitä, että minun kohdallani hän voisi tehdä "poikkeuksen"? En tiedä. Jotenkin meni maku, eikä tee mieli vastata miehelle. Oonko nyt vaan liian herkkänahkainen ja pitäiskö kuitenkin antaa mahdollisuus? Millaisia omituisia viestejä te muut ootte saanu treffipalstoilla? Ois kiva kuulla kokemuksia. :)

[/quote]

No vittu tee niinku ITSE haluat! Miksi annetaan muiden päättää kaikesta?  En ymmärrä.

minäkin teen aloituksen: Mies käski hypätä, hyppäänkö?
[/quote]

Tässähän kysyttiin vain neuvoja/mielipiteitä tilanteesta, eikä pyydetty päättämään aloittajan puolesta. Lisäksi lopussa aloittaja pyytää kertomaan muiden saamista omituisista viesteistä treffipalstoilla. Miksi ihmeessä hikeennyit noin? :D

Vierailija
54/61 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:15"]

Kiitos kaikista asiallista kommenteista (suoranaisen rumat kommentit jätin omaan arvoonsa). Itselläni ei ole tarvetta haukkua kyseistä miestä siaksi, tai miksikään muuksikaan, mutta pakko myöntää, että hänestä tuli liian voimakkaasti ylimielinen vaikutelma yhden "väärän" lauseen perusteella. Pelkään, että taustalla saattaa olla empatiakyvyn puutetta tai jopa narsismia. Mies oli merkinnyt profiiliinsa naisen ihanne ikähaarukaksi 18-32 ja haluaa lapsia-kohtaan "ei", mikä sekin omalta osaltaan mielestäni hieman outoa. Joten päätin nyt lyhyen pohdinnan jälkeen olla vastaamatta hänelle. Kiitos vielä mielipiteistä. ap

[/quote]

Mulle toi toooodella outo ikähaarukka olisi jo ratkaiseva tekijä jättää tutustumatta mieheen enempää.

Vierailija
55/61 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:15"]

[/quote]

Mulle toi toooodella outo ikähaarukka olisi jo ratkaiseva tekijä jättää tutustumatta mieheen enempää.

[/quote]

Täysin samaa mieltä. Toi ikähaarukka on todella turn-off.

Vierailija
56/61 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:15"]

[/quote]

[/quote]

Täysin samaa mieltä. Toi ikähaarukka on todella turn-off.
[/quote]

...Otaen miehen iän huomioon siis.

Vierailija
57/61 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko yrittää korostaa, että hänellä on vientiä. Ei vaan oo kelvannu kellekään tyttöselle, niin pitää yrittää jotakin saada.

Vierailija
58/61 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helkkari.

Vierailija
59/61 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikähaarukkana 18-32, ei hele :D Taitaa ukolla olla huono itsetunto, kun yrittää pönkittää sitä hakemalla itseään >10 vuotta nuoremmilta naisilta huomiota. Olen itse 18 ja vakuutan, ettei kukaan samaa ikäluokkaa oleva oikeasti halua seuraa isänsä ikäisestä äijästä xD

Suuret luulot miehellä.

Vierailija
60/61 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tuollaista miestä. Tapailkoon niitä nuorempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän