Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana?vaimoni.

Vierailija
28.05.2015 |

Nyt kaipaisin apua palstalaisilta. Olemme noin nelikymppinen pari ja takana kuusi ihanaa vuotta. Kumpikin olemme eronneet kerran, kaksi lasta.
Suhteemme on ollut kiihkeä ja seksi on kuulunut arkeen ja pyhään spontaanisti missä vain. Ihania hyväilyjä ja läheisyyttä.
Nyt kuitenkin vaimoni ei enää halua koskettaa minua, ei hieroa ei suu seksiä eikä hyväilyjä.
Itse rakastan antaa suuseksiä ja hieroa ja kosketella häntä. Sitä en kuitenkaan saa tehdä koska hän väittää että Iho,rinnat ja alapää on niin arka että ei voi koskea.
Seksi ja läheisyys on loppunut tyystin äkkiarvaamatta.
Epäilys kalvaa. Eikä vaimo enää rakasta minua vai antaako hän itsensä jollekin toiselle.
Vai onko jotain hormonaalista kun ei saa koskea.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on vain kyllästynyt. Voi olla, että hän ei enää koskaan palaa ennalleen.

Vierailija
2/7 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:06"]

Vaimosi on vain kyllästynyt. Voi olla, että hän ei enää koskaan palaa ennalleen.

[/quote]

Sinähän sen tiedät, (pelle) :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita vaimolle kirje ja anna lukea rauhassa.

Vierailija
4/7 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä mikä vaivaa, olisiko aihetta käydä lääkärissä. Mulla pahat levottomat jalat tekee ton ettei kestä kosketusta mihinkään vyötärön alapuolelle.
Vaihdevuosiin on myös hoitoa olemassa, samoin pään sisäision ongelmiin. Käykää vaikka yhdessä lääkärissä.

Vierailija
5/7 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua kaipaisun. Olisiko jostain seksuaali/parisuhdeterapeutista apua.
Tietääkö kukaan onko sellaisia täällä Tampereen ympäristössä.
Kovin pahalta ja yksinäiseltä tuntuu. En haluaisi menettää rakasta ihmistä elämästäni.
Ap

Vierailija
6/7 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin hormonit heittelee niin että jotta. Vuosi sitten tähän aikaan olin koko ajan kiimassa ja nyt ei seksiä tee mieli yhtään. Harmittaa itseänikin niin vietävästi.

t:46v

Vierailija
7/7 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin vaimoni iloisuuteen ja avoimuuteen. Seksi oli jotain ihan taivaallista.
Tietenkin arki tulee kaikkiin suhteisiin. Mutta viimeiseen vuoteen en ole saanut huomiota osakseni,enkä ole voinut sitä antaakaan vaikka kuinka haluaisin.
Kaikkea puhutaan kyllä mutta jää aina puheen asteelle.
Suoraan olen kysynytkin rakastaako tai onko muita. Vastaus yleensä vihainen lausahdus ilman sisältöä.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi