Mitä tämä jatkuva napostelu on käytännössä, kun on kyse reippaasta ylipainosta.
Siis syödään aterioiden välillä jotain extraa? Mitä ja kuinka paljon? Ihan esimerkkejä niistä naposteluista olisi kiva kuulla.
Kommentit (107)
Meillä oli pahimmillaan ,kun saatiin lapset nukkumaan, että mies haki pitsat sitten vielä aino jäätelöä rasia syötiin ja päälle irtokarkkeja.
Aamupäivällä töissä ennen lounasta kahvi ja "jotain pientä", iltapäivällä kahvi ja pulla, päivällisen ja iltapalan välillä vähän sipsiä "tai jotain pientä". Iltapala joka vastaa kooltaan ateriaa.
Eihän sitä muuta tarvitse varsinkin jos varsinaisten aterioiden koko vielä on rekkamiehen annos.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi töissä nähtyä: aamukahvilla jogurttia ja kahvia. Työpisteelle päästyä kaivetaan laukusta joku myslipatukka ja banaani. Lounaalla joku pieni salaatti tai keitto. Työpisteelle päästyä taas myslipatukka. Iltapäiväkahvilla kahvia, pullaa, keksejä, myslipatukka, suklaapatukka ja mitä herkkuja nyt sattuu olemaankaan taukohuoneessa tarjolla. Työpisteelle päästyä taas vähän lisää jotain patukoita tai pieni sipsipussi. Luultavasti kotona sama meno jatkuu ja ei se sairaalloinen ylipaino ole tullut pelkällä Hetki-salaatilla ja myslipatukoilla.
Minä syön noin ja olen normaalipainoinen.
Karkki, keksi, omena, leivän näkyrä, muutaman rypäle, juustopalanen, pari ruokalusikallsita eilistä ruokaa, onhan näitä mitä napsia "huomamaattaan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi töissä nähtyä: aamukahvilla jogurttia ja kahvia. Työpisteelle päästyä kaivetaan laukusta joku myslipatukka ja banaani. Lounaalla joku pieni salaatti tai keitto. Työpisteelle päästyä taas myslipatukka. Iltapäiväkahvilla kahvia, pullaa, keksejä, myslipatukka, suklaapatukka ja mitä herkkuja nyt sattuu olemaankaan taukohuoneessa tarjolla. Työpisteelle päästyä taas vähän lisää jotain patukoita tai pieni sipsipussi. Luultavasti kotona sama meno jatkuu ja ei se sairaalloinen ylipaino ole tullut pelkällä Hetki-salaatilla ja myslipatukoilla.
Minä syön noin ja olen normaalipainoinen.
Ja varmaan hampaita puuttuu tai on jo paikat jokaisessa? Tuossahan tapahtuu jatkuvaa happohyökkäystä aamusta iltaan.
Kyllä mulla on ainakin sellaista jatkuvaa napostelua. Kaupassa,kun käyn aina pitää ottaa suklaa patukka tai levy ja autossa jo syön. Sitten kotona aina keksejä ja karkkeja kaapissa mistä aina napsin. Sitten sellaista itsensä palkitsemista, kun oon saanut imuroutua otan jäätelön jne.. Siinä be kalorit tulee tavallaan huomaamatta .
Niin.