Kaksi sormusta miehellä, molemmissa nimettömissä
Miksi jotkut miehet käyttävät molemmissa käsissä sormusta? Siis tietenkin vasemmassa nimettömässä se on vihkisormus, mutta miksi myös oikeassa nimettömässä on sormus? Monesti vielä hyvin iso sormus.
Kommentit (5)
Tarkoitatko ehkä mun miestä? Hänellä on oikeassa nimettömässä ensimmäisen liittonsa vihkisormus merkkinä siitä että on leski. Ja vasemmassa nimettömässä vihkisormus liitosta mun kanssa. Itselläni samalla tavalla.
Osa tuntemistamme leskistä on tehnyt samoin, osa teettänyt sormuksista muita muistokoruja.
Käytävät naisetkin samalla lailla sormuksia.Mitä eroa jos mieskin käyttää? Ei mitään ! Ihan normaalia ,eletään v.2022. Sama on korvakorut nuorilla kuin ikään katomatta miehillä ja naisilla.
Joillakin miehillä on tapana rehvastella, pankkitilillä, autolla ja sormuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko ehkä mun miestä? Hänellä on oikeassa nimettömässä ensimmäisen liittonsa vihkisormus merkkinä siitä että on leski. Ja vasemmassa nimettömässä vihkisormus liitosta mun kanssa. Itselläni samalla tavalla.
Osa tuntemistamme leskistä on tehnyt samoin, osa teettänyt sormuksista muita muistokoruja.
En ole koskaan kuullut tästä, mutta kaunis tapa!
Koska ortodokseilla kihla vasempaan ja vihki oikeaan nimettömään.