Miehellä autosta velkaa yli 65 000 euroa!
Nuuskin vähän asioita ja johan alkoi paljastua asioita!!! Hieno auto onkin velkaritsa. Että ottaa päähän. Hyvä ettei suoni katkea otsasta.
Kommentit (18)
Mikä siinä on ongelma, jos se on jo puoliksi maksettu?
Itse se mies hienon autonsa maksaa. Miksi Sinä toisen autoasioita nuuskit selän takana, kun olisit voinut ihan kysyä hänen autonsa kustannus-asiasta mikäli tuommoiset seikat kiinnostaa? Monilla on myös ihan asiallinen leasing auto työn kautta.
Riippuu tuloista ja muusta elintasosta, olisiko tuo ongelma. Jos mies asuu perus kerrastaloläävässä ja ajaa tuon hintaista velkaista autoa, ottaisin jalat alle.
voi olla fiksu tai tyhmä. Riippuu onko sitä vapautunutta omaa pääomaa olemassa vai ei. Ja jos on niin mitä on sillä omalla pääomalla tehnyt. Auto on yksi viimeisistä asioista joihin omaa pääomaa kannattaa laittaa tuhoutumaan.
toi on jo tyhmyyttä, auton hinata laskee nopeemmin kuin pystyt lyhentämään. Varsinkin jos sähköauto niin niissä vasta hinnat romahtaakin. Toivottavasti edes naapurit on kateellisia.
V i t t u mikä ääliö mies...ja vielä velkavetoinen auto...yrittääkö olla joku "nousukas",olla parempi mihin eväät riittää?..itse ostan aina käteiskaupalla kaiken..
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tuloista ja muusta elintasosta, olisiko tuo ongelma. Jos mies asuu perus kerrastaloläävässä ja ajaa tuon hintaista velkaista autoa, ottaisin jalat alle.
Mistä helvetistä sitä kenenkään rahavaroja tietää, asui ihminen miten ja missä vaan.
Ja miten muka kerrostalo asunnot olis joitain lääviä.
Ja toisekseen, tyhjätaskut eivät edes luottoa saa. Eivät pankista, eikä rahoitusyhtiöiltä.
Työttömät eivät saa edes luottokorttia. Eikä osamaksulla mitään.
Varmaankin sähköauto? Ja ajaa sillä minimaalisen vähän? Ääliö on ääliö.....
Kuka muka maksais käteisellä, tai edes säästötilitään kuusikymmentä viisi tuhatta autosta?
Onko hän pyytänyt sinulta rahaa autovelan maksuihin?
Ja sinun pitää nyt maksaa kaikki elämiseenne kuuluvat maksut?
No, autoon ei kannata sijoittaa. Hän maksaa varmaan kuukausittain siitä, että on mukava ja mieleinen ajopeli alla, sitten sen voi taas vaihtaa uuteen. Tarkoitus ei varmaan ikinä ole kuitata tuota velkaa.
Mitä sitten ? Tai oliko ongelma siis että ei tiennyt ? Eli ette puhu toisillenne. Uuden 60 000€ auton mekin ostimme joulukuussa. Toki minäkin siitä tiedän :) toki. Tasan Puolet eli 30000 € otimme lainaa eli ei koko auton hintaa tietenkään lainarahalla
Vierailija kirjoitti:
toi on jo tyhmyyttä, auton hinata laskee nopeemmin kuin pystyt lyhentämään. Varsinkin jos sähköauto niin niissä vasta hinnat romahtaakin. Toivottavasti edes naapurit on kateellisia.
Auton hinnasta Suomessa on erittäin suuri veroja.
Mutta kummasti vaan monet ajelee farmari Bmw:lla, Audilla, Rang Roverilla ym.
Kaikki eivät ole köyhiä luusereita, toisilla näinäkin aikoina hyvin.
Mun ex on kaupparatsu ja auto maksoi yli 100 t. Ajaa joka viikko väh tuhat km, kyllä alla pitää olla auto, jossa on hyvä istua ja on turvallinen.
Ja ihan itse maksaa
Vierailija kirjoitti:
V i t t u mikä ääliö mies...ja vielä velkavetoinen auto...yrittääkö olla joku "nousukas",olla parempi mihin eväät riittää?..itse ostan aina käteiskaupalla kaiken..
Sinä et edes saisi velkaa pankista. Etkä muualtakaan. Eihän sulla ole edes työpaikkaa. Elät suoraan kädestä suuhun.
Minä ajelelen näillä 2000e autoilla, jotka ovat omia, ei pankin. Aina olen maksanut käteisellä. Ei koskaan ole ollut autolainaa.
Mitä sitten? Pitäähän miehellä kunnon auto olla.