Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeasti laadukas kenkämerkki !?

Vierailija
11.06.2015 |

Suositelkaa oikeasti hinta-laatusuhteelta hyviä kenkiä!!!

Ajattelin suosia suomalaista ja kokeilla ekaa kertaa Minna Parikan kenkiä, millaisia kokemuksia teillä on? Hinta-laatu, kestävyys, materiaalit..? Entäpä ne Finsk-kengät? Hanna Saréniahan ei enää kai ole?

Ruotsalainen Acne tuntuu olevan myös suosittu, mutta käyttääkö niitä oikeasti muut kuin jotkut bloggarit jne.? Swedish Hasbeens ainakin on ihan täyttä roskalaatua ("asiakaspalvelusta" puhumattakaan), niin onkohan ne kaikki länsinaapurissa samaa sorttia...

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miesten kengät tehty paremmin kuin naisten? Monilla teillä noita kokemuksia että saman tekijän miesten kengät kestäneet pitempään...

Vierailija
22/103 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 08:44"]

Onko miesten kengät tehty paremmin kuin naisten? Monilla teillä noita kokemuksia että saman tekijän miesten kengät kestäneet pitempään...

[/quote]

Todennäköisesti on. Ainakin kertakäyttömuodissa miesten vaatteet on tehty paremmin ja maksaa saman verran... Naisten vero siis taas käytössä tässäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabor, Rieker ja Ecco, hinta-laatusuhde kohdallaan ja istuvat hyvin jalkaan. Kaikilla pystyy huolettomasti kävelemään kilometrejä. Parikat on tietysti nätit, mutta soveltuuko oikeasti arkikäyttöön?

Vierailija
24/103 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:59"]

Rieker.

[/quote]

Ostin viime talvena Riekerin saapikkaat. Vetoketju kesti kaksi viikkoa.

[/quote]

Ei Rieker välttämättä kestävä ole, mutta mukava. Menee ainakin miesten kesäkengät jo 1 vuodessa aika huonoon kuntoon.

Mies käyttänyt Riekerin kenkiä jo n. 5 vuotta.

[/quote]

En ymmärrä näiden hehkutusta: en ole ostanut koska ovat rumia ja tehty muovista.

Vierailija
25/103 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:17"]Ten Points. Ruotsalainen design, valmistus Portugalissa. Sopii suomalaiseen jalkaan.
[/quote]
En ole nähnyt näitä pitkään aikaan myynnissä, ennen oli joka paikassa.
Wonders ja Ecco omat suosikkini, Vagabondilta on juhlakenkiä ja ihan hyviä lyhyeen käyttöön. Tosin onpa minulla Skopunktenistakin yhdet sandaalit juhliin. ;-)

Vierailija
26/103 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomar.

Oma talvikenkäni ovat palvelleet pari vuotta, ei mitään valittamista! Tosi mukavat, hyvät talvikeleihin ja ihan hyvän näköisetkin.

http://www.pomar.fi/tuote/sula-38365-gore-tex/ID-38365/

Vierailija
27/103 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rieker.

Vierailija
28/103 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:20"]Hyvälaatuisia kenkiä tosiaan clarksit, gaborit, höglit, arat, unisaat, peter kaiserit, billibeetkin, suomalaisista sievi ja tuomi-kenkä.

ecco ei mun mielestä ole kovin hyvälaatuinen, mutta lestikään ei sovi mulle, joten en oo niin tarkkaan tutustunut. Mulla on yhdet minna parikat. Ne on kivan näköiset, mutta sekään lesti ei oikein sovi mulle, ja kengistä hajosi vetoketju ajassa, joka mielestäni oli liian lyhyt 200 euron kengille. 

[/quote]
Saitko hyvitystä tai korjauksen?

Vierailija
29/103 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rieker (saksalainen) on erittäin laadukas merkki ja ehdottomasti paras kenkä minun leveään ja korkeaan jalkaan. Sirojalkaiset älkööt vaivautuko :) Ihan huippumukavia jalassa ja myös todella kestäviä. Useaan vuoteen en ole enää muun merkkisiä ostanut.

Vierailija
30/103 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kiittää vastauksista! Täytyy varmaan ostaa kuitenkin jotkut ihan isomman laatumerkin kengät, kun Tarsaloita en taida läheltä löytää ja Minna Parikan uudessa mallistossa ei ollutkaan mieleisiä ja noilla hinnoilla täytyy olla oikeesti ihanat. Ja sillä niiden summalla saa sitten jo vaikka parit vähemmän hittimerkin kengätkin. :) 

Vierailija
31/103 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:51"]

Mulla on kolmet swedish hasbeensit, eikä mitään moittimista. Kiinnostaa kuulla mitä vikaa teillä on ollut?

[/quote]

Tuolla olikin jo muiden vastauksia, mutta omani hajosivat yhden käytön jälkeen. Siis ihan normaali työpäivä sisätiloissa. Palauttaminen oli ihan järkyttävä prosessi! En edes muista kauanko kesti saada rahat takaisin, kun uusien kenkien saaminen tilalle oli jotenkin niin mahdotonta... Tosin jos ekat hajoaa niin olisivat ne hajonneet kai toisetkin. Aikaa meni hukkaan, siitähän ei korvausta saa.

Taitavat nykyään ihan tietoisesti myydä huonoa laatua.

Vierailija
32/103 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen siis AP:n!

Vierailija
33/103 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 08:44"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:51"]Mulla on kolmet swedish hasbeensit, eikä mitään moittimista. Kiinnostaa kuulla mitä vikaa teillä on ollut? [/quote] Milloin (ja mistä) olet ostanut? Jos sun kengät on esim. viiden-kuuden vuoden takaa, niin iiiiiiihan eri juttu kuin nyt. Materiaalit, valmistusmaa, valmistustapa..... kaikki muuta kuin mainostettu. Oma luottamus meni täysin kun erehdyin niiden omilta sivuilta tilaamaan suoraan ja ta-daa! sain jonkun selkeesti *käyttämät* kengät. Joo-o. Sen jälkeen on meno kuulemma vaan huonontunut entisestään, niin olen käyttänyt rahani sellasiin ton hintaluokan merkkeihin joita kiinnostaa laatu ja asiakkaiden tyytyväisyys. [/quote] käytetyt kengät? Hyi hit*o! Kirppikseltä ok ja kirppishintaan... 200 euroa likasista kengistä? Alapeukku kertaa miljoona.

[/quote]

Paskat Kirppislöydöt: www.SwedishHasbeens.com :DDDDDDDD

Vierailija
34/103 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavien suosituksesta ostin kävelykengikseni Mefistot. Kalliit, mutta kauniit ja superhyvät kävellä! Arat ovat myös hyviä, ja entisaikaan Palmrothit.

Vanha akka, varpaassa vanha murtuma

Vierailija
35/103 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:44"]

Tuttavien suosituksesta ostin kävelykengikseni Mefistot. Kalliit, mutta kauniit ja superhyvät kävellä! Arat ovat myös hyviä, ja entisaikaan Palmrothit.

Vanha akka, varpaassa vanha murtuma

[/quote]

Täytyypä munkin sitten käydä kokeilemassa kun, meinaan on kans tollanen samanlainen juttu. Vaikeeta löytää naisellisia kenkiä.

Vierailija
36/103 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riekerit ei istu yhtään minun jalkaani. Kaikki niitä aina kehuvat, joten olen useampaan kertaan eri malleja kokeillut, mutta ei niin ei. Ne ovat niin ihmeellisen malliset, että olenkin miettinyt kenen jalkaan sen mallinen kenkä oikein voi istua. Päkijän kohdalta todella väljät ja hölskyvät, mutta varpailla onkin jo sitten aika ahdasta.

Vierailija
37/103 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:04"]

Högl korkkarit on niin mainiot, että niillä voi vaikka juosta. Muilla korkkareilla liikkuminen on horjuvaa kuin bambilla.

[/quote]

Komppi tälle, muita korkkareita en ole enää aikoihin ostanut.

Vierailija
38/103 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Converset. Mitä vanhemmat, paskaisemmat ja rikkinäisemmät niin sitä muodikkaammat. Mulla olis kaks paria valmiiks loppuunkäveltyjä, kokoa 42, kuka haluaa?

Vierailija
39/103 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Birkenstockin remmisandaalit on tosi ihanat jalassa, se vaan tosiaan riippuu että miten eri mallit miellyttää silmää, itselläni on Milanot enkä muita kesäkenkiä käyttäisi! Acne Studiosin kengät on kuulemma todella kestäviä ja ihan älyttömän ihanan näköisiä kaikki, tyyris hinta vaan on tähän mennessä estänyt hankkimasta. Must have -listalla kuitenkin :)

Vierailija
40/103 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:43"]

Wondersit on nättejä, kestäviä ja hyviä jalkaan!

DKNY:llä,on myös ihania kenkiä.

Itsellä yhdet sandaalit, jotka olleet kyllä,oikein hyvät!

[/quote]

Onko DKNY:t oikeasti hyviä ettei vaan merkki maksa?