Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä helvetin takia sitä eläkeikää pitää koko ajan pyrkiä nostamaan???

Nainen vm. 1960
03.02.2022 |

Ei jaksa! On tässä jo kaikenlaista kremppaa, mutta silti pitäisi jaksaa painaa kuin joku kaksikymppinen. Ja usein, kun joku onnellinen pääsee eläkkeelle, niin hänen tilalleen ei palkatakaan ketään, vaan työt jaetaan jäljellejääneille työntekijöille. Siis niiden kaikkien JO entuudestaan olevien työtehtävien päälle. Mutta päättäjät ne vaan jaksaa mainostaa, kuinka työhyvinvointi on tärkeää. HE EIVÄT TAJUA MISTÄÄN MITÄÄN!!!

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei haluta maksaa eläkkeitä ja ajetaan ihmiset mielummin loppuun ja siten hautaan.

Vierailija
2/97 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras työntekijä on se, joka kupsahtaa viimeisenä työpäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Suurin osa äitini tuttavista on ehtinyt kuolla ennen eläkeikää tai on ehtinyt olla vain muutaman viikon eläkkeellä ja sitten on kuolleet. Todella monen vie syöpä tai tulee aivohalvaus tms. Sitten istuvat vihanneksina jossain hoitolaitoksessa hetken kunnes kuolevat. Ymmärrän oikein hyvin ihmisiä jotka heittäytyvät työttömiksi viidenkympin jälkeen.

Vierailija
4/97 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota voi onneksi kiertää mukavasti olemalla työuran loppupuolella vähän väliä pikku saikulla. Varsinkin näin korona-aikana se onnistuu hyvinkin helposti. Paskatyöpaikoille on turha antaa 100%:sta työsuoritusta.

Vierailija
5/97 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi kun me boomerit saatiin hyvät eläkkeet. Te ette saa mitään.

Vierailija
6/97 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo rahaa maksaa eläkkeitä

Vierailija
7/97 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeitä maksetaan vuodessa 30 miljardin edestä. Siinä syy.

Vierailija
8/97 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkkeitä maksetaan vuodessa 30 miljardin edestä. Siinä syy.

Eläkekassaan sisään vai sieltä ulos?

Vierailija
9/97 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin kova työtarmoni lamaantui, kun firman henkilöstöpäällikkö ei ottanut kuuleviin korviinkaan vaivojani: sanoi vain, että niska- ja hartia- ym. kivut johtuvat vääristä työasennoista. Sen jälkeen olen ollut saikulla hyvinkin vähästä. N57

Vierailija
10/97 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä saa ylitehokas työntekijä eläkkeelle jäädessään: kukkapuskan ja jonkun Iittalan tai Humppilan Lasin vaasin. Paljonko kannatti uhrautua ja antaa kaikkensa?! Ei sota yhtä miestä tai naista kaipaa, vaikka moni kuvitteleekin olevansa korvaamaton tyyliin "tämä lafka kaatuu heti, kun minä olen lomalla". (Huutonaurua!)

Vierailija
11/97 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin kova työtarmoni lamaantui, kun firman henkilöstöpäällikkö ei ottanut kuuleviin korviinkaan vaivojani: sanoi vain, että niska- ja hartia- ym. kivut johtuvat vääristä työasennoista. Sen jälkeen olen ollut saikulla hyvinkin vähästä. N57

Mitä ihmettä HENKILÖSTÖPÄÄLLIKKÖ sinun niskakivuillesi voi?! Hän voi ainoastaan auttaa ergonomisen työpisteen hankkimisessa, joten hän teki työnsä aivan oikein. Mene lääkäriin valittamaan.

Ja sitten vielä luulet kostavasi hänelle saikuttamalla? :DD Luultavasti hän on vain iloinen, kun et ole näyttämässä nyrpeää naamaasi työpaikalla.

Vierailija
12/97 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin työt jo 2010 ja päivääkään en aijo enää töitä tehdä koskaan.m37

Vierailija
13/97 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret ikäluokat tulevat elämään piiiiitkän koska pääsivät jo alle 60 v suurin osa eläkkeelle. Oli kaiken maailman osaeläkettä ym mistä tänään voi vain haaveilla.

Vierailija
14/97 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä saa ylitehokas työntekijä eläkkeelle jäädessään: kukkapuskan ja jonkun Iittalan tai Humppilan Lasin vaasin. Paljonko kannatti uhrautua ja antaa kaikkensa?! Ei sota yhtä miestä tai naista kaipaa, vaikka moni kuvitteleekin olevansa korvaamaton tyyliin "tämä lafka kaatuu heti, kun minä olen lomalla". (Huutonaurua!)

Ja näitä ihmisiä on paljon. 

Vierailija
15/97 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun pitää maksaa siitä että apinoille voidaan jakaa lisää rahaa. Älä ole rasisti vaan maksa.

Siinä se on koko totuus.

Vierailija
16/97 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä pitää jaksaa tehdä vielä saattohoidossakin

t. Kokoomus

Vierailija
17/97 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli revetä aortta 62-vuotiaana. Onneksi hänet saatiin ajoissa Meilahden sairaalaan ja hän pelastui: leikkaus kesti yli viisi tuntia ja vaatteet revittiin päältä, niin kiire oli leikkaussaliin. (90% heistä muuten menettää henkensä.) Vaan eipä ollut puhettakaan eläkkeellepääsystä: kaksi viikkoa sairaslomaa ja sitten takaisin töihin (mieheni oli yli 40 vuotta kaivinkoneenkuljettajana). Näin se menee nykyään.

Vierailija
18/97 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä HENKILÖSTÖPÄÄLLIKKÖ sinun niskakivuillesi voi?! Hän voi ainoastaan auttaa ergonomisen työpisteen hankkimisessa, joten hän teki työnsä aivan oikein. Mene lääkäriin valittamaan.

Ja sitten vielä luulet kostavasi hänelle saikuttamalla? :DD Luultavasti hän on vain iloinen, kun et ole näyttämässä nyrpeää naamaasi työpaikalla.

Olet äärettömään idiotismiin taipuvainen ihminen.

Vierailija
19/97 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos leskeneläkkeetkin ollaan muuttamassa määräaikaisiksi: ei ole varaa maksaa eläkkeitä.

Vierailija
20/97 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin työt jo 2010 ja päivääkään en aijo enää töitä tehdä koskaan.m37

Niin sitä pitää! Ei raivostuta meikäläistä pätkän vertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi