Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten vaatimukset naisille ovat kohtuuttomia

Vierailija
03.02.2022 |

Pitäisi olla nätti ja hoikka eikä vain nätti ja hoikka, vaan myös kaunis ja sporttinen. Pitäisi olla kiinnostunut sporttaamisesta ja silti pitää huolta kodista. Lapsia ei saa haluta. Rahaa ei mieheltä pidä odottaa yhteisiin kuluihin. Sänkykokemuksia ei saa olla, mutta peppua pitää antaa. Ei pidä esittää miehille mitään vaatimuksia verbaalisti. Ei saa olettaa, että mies suostuisi naisen toiveisiin yhteisistä tekemisistä. Ikää ei saa olla yli 25 eikä sovi vanheta eikä kroppa tai naama saa muuttua. Miehille ei saa esittää mitään vaatimuksia suhteessa ulkonäköön, käytökseen, asemaan, koulutukseen, pituuteen jne. Jne jne jne. Ei ihme, että ihmiset eivät pariudu.

Kommentit (159)

Vierailija
81/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta. Oon ite hoikka ja perusnätti mutta vientiä on aina ollut nolla. En tiedä millain pitäis olla että kelpais. Ihan toivotonta. Ja aina ilkeän luonteen omaavat naiset on tosi suosittuja.

N25

Siis onko toi ees mahdollista?

No ei tietenkään ole. Älä ruoki trollia.

On ainakin mun kohdalla.

Vierailija
82/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä löytäis normaalin tavallisen naisen nykyään? Ei näitä pinnallisia glamourmissejä

Normaaleja tavallisia naisia on Suomi täynnä. Jos sinä löydät pelkkiä pinnallisia glamourmissejä, niin sitten sinä kyllä itsekin jo hakeudut sellaisiin paikkoihin, missä ne pyörivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä komea alfa adonis kelpaa heti.. mutta tavis kaljamaha ei kelpaa.

Vierailija
84/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä löytäis normaalin tavallisen naisen nykyään? Ei näitä pinnallisia glamourmissejä

Normaaleja tavallisia naisia on Suomi täynnä. Jos sinä löydät pelkkiä pinnallisia glamourmissejä, niin sitten sinä kyllä itsekin jo hakeudut sellaisiin paikkoihin, missä ne pyörivät.

No esim tinderissä.. juovat viiniä.. matkustellaan monen tonnin kk tulot.. kallis 30 tuhatta mersu alla.. ei ihan tommoset naiset ole mun juttu.

Vierailija
85/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä niitä tavallisia löytää jolla ei niin paljo rahaa ja iha perus duunari.. ei mikää korkeasti koulutettu maisteri.. jolle kelpais normaali tavis mies?

Vierailija
86/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta. Oon ite hoikka ja perusnätti mutta vientiä on aina ollut nolla. En tiedä millain pitäis olla että kelpais. Ihan toivotonta. Ja aina ilkeän luonteen omaavat naiset on tosi suosittuja.

N25

On ainakin mun kohdalla.

Olet siis kaunis, nuori ja hoikka nainen, eikä vientiä muka ole...? Jätät nyt jotain kertomatta.

Vierailija
87/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän näillä misseille kelpaa kun uramies jolla on rahaa ja koulutus ja kallis auto.. Siis missä ne kaikki tavalliset herranjumala on

Vierailija
88/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

On ainakin mun kohdalla.

Olet siis kaunis, nuori ja hoikka nainen, eikä vientiä muka ole...? Jätät nyt jotain kertomatta.

Juu ei ole eikä koskaan ole ollut...noloa tiedän kyllä. Kukaan ei ole ollut musta kiinnostunut. En pääse toisille treffeille juuri koskaan. Miehet vaan hampaat irvessä katselee. Tuntuu tosi kivalta.

Vierailija
89/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Tavalliselle miehelle kelpaa tavallinen nainen. Tuollainen toivelista on korkeintaan peräkammarin Jonnella.

No miksi tavalliset miehet eivät tykkäile meistä tavallisista naisista esim. deittisovelluksessa?

Tätä samaa kuin ap olen tässä viime aikoina pohtinut, kun ei deittisovelluksessa (ei Tinder) tavalliset miehet ollenkaan tykkää, saati laita viestiä. Olen paljon tykkäillyt jopa itseäni 10 vuotta vanhemmista, ei niin edustavista miehistä, eikä mitään tule takaisin = matchia. Näillä miehillä itsellään on ollut vatsaa enemmän tai vähemmän ja eivät ole tasokkaammille naisille mitään saaliita. Ihan tavallisia jamppoja, tavallisissa duuneissa.

Tiedän siis tasoni ja se ei ole top 10 kuuluvien listalla, ei lähellekään. Ehkä olen tasoa 6,5 (jos nyt pakko on tasoista puhua) ja olen hieman pullukka, en mikään älyttömän lihava kuitenkaan. Ihan perus naamaltani, puolipitkät hiukset, ei minkäänlaisia häiritseviä poikkeuksia missään. Saman tyylisistä miehistä olen tykkäillyt kuin itsekin olen, mutta ei suomalaisista miehistä kuulu mitään ja tästä päästään mielenkiintoiseen huomioon. 

Laajensin hakua hetkeksi Suomen ulkopuolelle ja johan alkoi mm. Ruotsista tulemaan tykkäilyjä. Jopa itseäni nuoremmat ruotsalaiset (kanta) ja Ruotsissa asuvat muunmaalaiset miehet antoivat kommenttia. Ihan hyvissä duuneissa osa oli ja siistejä, hoikkia ja hyvin pukeutuvia. Harmillisesti yhteydenpito olisi vaikeaa kielimuurin takia, joten en oikeasti pystyisi kohtaamaan muualla asuvaa. Eli, mikä tässä on, että ulkomaalaiset miehet ptävät meistä tavallisista suominaisista, mutta suomalaiset miehet halajavat jotain ihmeolentoa, mitä ei varmaan ole olemassakaan?

Ei tietenkään päde kaikkiin ja onhan monet tietenkin pariutuneetkin onnistuneesti. Mutta onko tämä tapahtunut jo aikaa sitten, koska tuntuu ettei nykyään kukaan enää halua yhtään mitään suhdejuttuja.

Tämä on totta! Opettele toinen pohjoismainen kieli niin avautuu paljon paremmat miesmarkkinat. P.s. Norjalaiset ja tanskalaiset on myös tosi komeita ja mukavia.

Vierailija
90/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

On ainakin mun kohdalla.

Juu ei ole eikä koskaan ole ollut...noloa tiedän kyllä. Kukaan ei ole ollut musta kiinnostunut. En pääse toisille treffeille juuri koskaan. Miehet vaan hampaat irvessä katselee. Tuntuu tosi kivalta.

Kuten sanoin, jätät nyt jotain kertomatta.

Vierailija
91/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

On ainakin mun kohdalla.

Kuten sanoin, jätät nyt jotain kertomatta.

Tiedän että kuulostaa oudolta. En ole sanonut olevani kaunis vaan perusnätti. Kauniiksikin on kyllä joskus kutsuttu.

Vierailija
92/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Tavalliselle miehelle kelpaa tavallinen nainen. Tuollainen toivelista on korkeintaan peräkammarin Jonnella.

No miksi tavalliset miehet eivät tykkäile meistä tavallisista naisista esim. deittisovelluksessa?

Tätä samaa kuin ap olen tässä viime aikoina pohtinut, kun ei deittisovelluksessa (ei Tinder) tavalliset miehet ollenkaan tykkää, saati laita viestiä. Olen paljon tykkäillyt jopa itseäni 10 vuotta vanhemmista, ei niin edustavista miehistä, eikä mitään tule takaisin = matchia. Näillä miehillä itsellään on ollut vatsaa enemmän tai vähemmän ja eivät ole tasokkaammille naisille mitään saaliita. Ihan tavallisia jamppoja, tavallisissa duuneissa.

Tiedän siis tasoni ja se ei ole top 10 kuuluvien listalla, ei lähellekään. Ehkä olen tasoa 6,5 (jos nyt pakko on tasoista puhua) ja olen hieman pullukka, en mikään älyttömän lihava kuitenkaan. Ihan perus naamaltani, puolipitkät hiukset, ei minkäänlaisia häiritseviä poikkeuksia missään. Saman tyylisistä miehistä olen tykkäillyt kuin itsekin olen, mutta ei suomalaisista miehistä kuulu mitään ja tästä päästään mielenkiintoiseen huomioon. 

Laajensin hakua hetkeksi Suomen ulkopuolelle ja johan alkoi mm. Ruotsista tulemaan tykkäilyjä. Jopa itseäni nuoremmat ruotsalaiset (kanta) ja Ruotsissa asuvat muunmaalaiset miehet antoivat kommenttia. Ihan hyvissä duuneissa osa oli ja siistejä, hoikkia ja hyvin pukeutuvia. Harmillisesti yhteydenpito olisi vaikeaa kielimuurin takia, joten en oikeasti pystyisi kohtaamaan muualla asuvaa. Eli, mikä tässä on, että ulkomaalaiset miehet ptävät meistä tavallisista suominaisista, mutta suomalaiset miehet halajavat jotain ihmeolentoa, mitä ei varmaan ole olemassakaan?

Ei tietenkään päde kaikkiin ja onhan monet tietenkin pariutuneetkin onnistuneesti. Mutta onko tämä tapahtunut jo aikaa sitten, koska tuntuu ettei nykyään kukaan enää halua yhtään mitään suhdejuttuja.

Itse ulkomaalaisena miehen olen ihmetellyt miten moni nainen Suomessa haluaa itsensä tasokkaampia miehiä, mutta tätä asiaakin ei saisi sanoa ääneen. Naisen koulutus ei ole niin tärkeää kuin mitä naiset luulevat, itse ainakin ajon tyttärelleni sano tästä kun heidän aikansa koittaa. Lähipiirin kuuluu enimmäkseen ulkomaalaisia mutta myös suomalais naisia ja jälkimmäiset ovat sinkkuja. Itse olen tehny lapset suomalaisnaisen kanssa ja eronnut, nyt olen oman maalaisen kanssa suhteessa. Tsemppiä deittailuun T: mies 32v

Vierailija
93/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep sitä suomalaisenaki ihmettelen miksei naisille kelpaa kouluttamaton amis duunari.. päälle 1500 € kk palkalla.. miksi pitää olla tasokkaampi mies ja vielä sporttinen?

Vierailija
94/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tarkoitat AP että Prosenttimiesten vaatimukset ovat suosituille naisille jo varsin kovia.

Nauran ääneen että joku tylsä pallinaamainen tavismies saisi nykyään enää mitään vaatia miltään sinkku naiselta. Autistinen ylipainoinen sinkku nainenkin on korkeamman parisuhde-arvon omaava kuin tylsän näköinen normijärkinen sinkku tavismies.

Vierailija
95/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep sitä suomalaisenaki ihmettelen miksei naisille kelpaa kouluttamaton amis duunari.. päälle 1500 € kk palkalla.. miksi pitää olla tasokkaampi mies ja vielä sporttinen?

Duunarien palkat menee 100% itseensä. Nainen saa itse säästää tulevaa äitiyslomaa varten. Lopputulos? Järkevä menee klinikalle.

Vierailija
96/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti tarkoitat AP että Prosenttimiesten vaatimukset ovat suosituille naisille jo varsin kovia.

Nauran ääneen että joku tylsä pallinaamainen tavismies saisi nykyään enää mitään vaatia miltään sinkku naiselta. Autistinen ylipainoinen sinkku nainenkin on korkeamman parisuhde-arvon omaava kuin tylsän näköinen normijärkinen sinkku tavismies.

Totta kai tavikset saa vaatia ja vaatiikin. Eivät vain tajua noiden unelmanaisten osaavan myös pyytää. Kaksisuuntainen katu ;)

Vierailija
97/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein laskin, avauksessa oli lueteltu enemmän vaatimuksia miehille kuin naisille.

Vierailija
98/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tavikselle kelpaa esim matalapalkkainen kaljamahamies?  Miksi pitää tienata paljon ja käydä salilla ja olla sporttinen alfa?

Vierailija
99/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on, että miehet eivät osaa lopettaa edellistä suhdetta ennen kuin aloittaa uuden (salaa). Pahemman luokan vedätystä. Kuka haluaa tuhlata aikansa, voimansa ja rakkautensa sellaiseen, joka on jo päättänyt, ettei halua olla suhteessa? Kuka haluaa aloittaa suhteen sellaisen kanssa, joka toimii näin?

Ai kuka? Naiset tietysti. Sen takiahan varatut miehet tuota tekevät, koska naiset alkavat parisuhteeseen mieluummin varatun miehen kanssa kuin sinkun. 

Valitettavasti mies ei niinkään harvoin valehtelee naiselle, että hän on vapaana, mutta usein uusi nainen tietää ettei ole. Tässä pelissä täytyy valitettavasti sanoa, että naiset ovat jonkun verran tyhmempiä. Satuttavat muita naisia ja useimmiten myös itsensä. Ei kyllä herätä kunnioitusta tuollainen käytös. Pääjehu tällaisessa pelissä on kuitenkin useimmiten joku mulkvisti-mies, jolle vastuu lopettaa edellistä suhdetta ennen kuin uutta aloitetaan kuuluisi.

Vierailija
100/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpasi ihan tavallinen duunarimies. Hän on ihana. Harmittelee kylläkin, ettei voi tarjota mulle mitään, ulkomaanmatkoja tai sellaista, mutta mulle riittää, kun voidaan katsella yhdessä telkkaria ja käydä lenkillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän