Miesten vaatimukset naisille ovat kohtuuttomia
Pitäisi olla nätti ja hoikka eikä vain nätti ja hoikka, vaan myös kaunis ja sporttinen. Pitäisi olla kiinnostunut sporttaamisesta ja silti pitää huolta kodista. Lapsia ei saa haluta. Rahaa ei mieheltä pidä odottaa yhteisiin kuluihin. Sänkykokemuksia ei saa olla, mutta peppua pitää antaa. Ei pidä esittää miehille mitään vaatimuksia verbaalisti. Ei saa olettaa, että mies suostuisi naisen toiveisiin yhteisistä tekemisistä. Ikää ei saa olla yli 25 eikä sovi vanheta eikä kroppa tai naama saa muuttua. Miehille ei saa esittää mitään vaatimuksia suhteessa ulkonäköön, käytökseen, asemaan, koulutukseen, pituuteen jne. Jne jne jne. Ei ihme, että ihmiset eivät pariudu.
Kommentit (159)
Voin sanoa ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä. Tavis ulkonäkömies saa vaikka missin, silloin kun lompakko on tarpeeksi paksu. Ja tästä on henkilökohtaista kokemusta. Jos et ilmoita mitenkään varallisuuttasi, et saa tavis ulkonäkö miehenä mitään deittiä vaikka olisit kuinka hyvää juttuseuraa, fiksu ja todellinen herrasmies kaikilta tavoiltasi. Ikävä kyllä kohdallani on sattunut vain materian ja oman edun tavoittelevia, eron jälkeen. Joskus olen paljastanut varallisuuden, välillä taas en.
En tiedä onko tämä ajan trendi vai pelkästään huonoa tuuria? Niin tai näin, minun sinkkuus jatkuu.
Ja ehkä parempi niin kun suhteet ei perustu pelkkään rahaan ja materiaan? Enkä tarkoita sitä ettenkö voisi käyttää varallisuuksia yhteisiin menohin, vaan sitä että jos se on jo pelkkänä lähtökohtana.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla vähintään 190cm pitkä vaikka nainen itse olisi 145cm pitkä.
Miehen pitää olla hienossa työssä, johtavassa asemassa ja varakas.
Miehen pitää rakastaa ja adoptoida kaikki ne lapset joita tuot edellisistä parisuhteistasi.
Miehen pitää olla hoikka, komea ja hyvä keskustelemaan.
Miehen pitää harrastaa vähintään kahta taistelulajia jotta hän pystyy puolustamaan naistaan.
Miehen pitää pystyä rakastelemaan koko yö ja hänen meisselinsä tulee olla vähintään paloletkun kokoinen.
Vain yksi noista on mun vaatimus, keskustelukyky.
Minä en ymmärrä tuota keskustelutaitoa mitä nykyään vaaditaan aivan kamalasti ja sen takia sinkkuja niin pilvin pimein. Ei meillä mieheni kanssa ole koskaan ollut mitään ihme keskusteluja vaan ymmärretään toisiamme ilman mitään sen kummempaa paskan jauhantaa. Miehelläni on ystäviä juttelemaan mies juttuja ja minulla naispuolisia naisten juttuihin. Rakastamme toisiamme yli kaiken ilman mitään ihme keskusteluja ja 34v olleet yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo vaatimukset on sun omassa päässä ja täällä hilluvien provojen teksteissä. Ihania kilttejä miehiä on maailma pullollaan, kun vaan itse tajuaa ottaa sellaisen
Juuri näin.
Ja tämä sama kannattaa muistaa, kun täällä palstalla seikkailee. Suurin osa trollaa skeidaa pää märkänä. Ei täällä ole kovin montaa ketjua, joka kannattaisi ottaa tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on, että miehet eivät osaa lopettaa edellistä suhdetta ennen kuin aloittaa uuden (salaa). Pahemman luokan vedätystä. Kuka haluaa tuhlata aikansa, voimansa ja rakkautensa sellaiseen, joka on jo päättänyt, ettei halua olla suhteessa? Kuka haluaa aloittaa suhteen sellaisen kanssa, joka toimii näin?
Ai kuka? Naiset tietysti. Sen takiahan varatut miehet tuota tekevät, koska naiset alkavat parisuhteeseen mieluummin varatun miehen kanssa kuin sinkun.
Tämä on ilmeisesti käsittämätön ajatus tänä päivänä, mutta vaikka kuinka naiset (tai miehet) liehittelisi ympärillä, se on kuitenkin suhteessa olevan vastuu pysyä uskollisena tai huomata itsessä ajoissa, ennen kuin ryhtyy sutinaan toisen kanssa, ettei uskollisuuteen kykene ja lopettaa olemassa olevan suhteen ennen kuin jotain tapahtuu sen ulkopuolisen henkilön kanssa.
Oliko monimutkaista? Niin, miksi pitäisi välittää kenestäkään muusta kuin itsestä? Ehkä sen takia, että haluat, että joku välittäisi myös sinusta tiukan paikan tullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen pitkä mies, jopa erittäin pitkä. En saa naisilta katseita en hymyjä en kiinnostuksen osotuksia en oikein mitään. En tiedä en ole kai kiinnostavan näköinen tai sen tyyppinen ihminen. Pakko olla sinkkuna.
Hymyiletkö itse mielestäsi kivan näköisille naisille? Mä nuorempana saatoin ottaa katsekontaktia ja hymyillä kivan näköiselle tyypille, mutta kaikkien ”vittuakos virnuilet” ja ”näytät rumalta kun hymyilet” kommenttien jälkeen en sitä enää tee. N 33
En hymyile koska tiedän jo ettei naisia kiinnosta. Niin miksi pitäs hymyillä?
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä. Tavis ulkonäkömies saa vaikka missin, silloin kun lompakko on tarpeeksi paksu. Ja tästä on henkilökohtaista kokemusta. Jos et ilmoita mitenkään varallisuuttasi, et saa tavis ulkonäkö miehenä mitään deittiä vaikka olisit kuinka hyvää juttuseuraa, fiksu ja todellinen herrasmies kaikilta tavoiltasi. Ikävä kyllä kohdallani on sattunut vain materian ja oman edun tavoittelevia, eron jälkeen. Joskus olen paljastanut varallisuuden, välillä taas en.
En tiedä onko tämä ajan trendi vai pelkästään huonoa tuuria? Niin tai näin, minun sinkkuus jatkuu.
Ja ehkä parempi niin kun suhteet ei perustu pelkkään rahaan ja materiaan? Enkä tarkoita sitä ettenkö voisi käyttää varallisuuksia yhteisiin menohin, vaan sitä että jos se on jo pelkkänä lähtökohtana.
No harvalla nykyään on rahaa koska monet koronan takia työttömänä ja kaikki maksaa ja mulla on ihan perus palkka.
Jospa ap tutustuisit ihan tavallisiin aikuisiin miehiin, ei heillä tommosia vaatimuksia ole. Ehkä itse etsit miestä vaan ulkonäön perusteella, tai sitten niin epäkypsiä vielä että ei ihme jos törmäät pintaliitäjiin. Tuommoisia epämiehiä en ainakaan itse kattelis. Oma mies tykkää minusta ihan ihmisenä, ihan sama vanhenenko vai mitä. Terveessä suhteessa olen oppinut että mun tehtävä ei tässä elämässä ole miellyttää miehiä ulkonäöllä tai muutenkaan. Eli ei paljoa kiinnosta mitä joku epäkypsä runkkari ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tavikselle kelpaa esim matalapalkkainen kaljamahamies? Miksi pitää tienata paljon ja käydä salilla ja olla sporttinen alfa?
Naisena toivon miehen tienaavan vähintään suunnilleen keskipalkkaa tai saman verran kuin itse tienaan. En siis odota että tienaisi huomattavan hyvin, mutta en toisaalta haluaisi matalapalkkaista, koska itselläni on aina ollut tavoitteet vähän korkeammalla ja toivon, että miehellä olisi suunnilleen samanlaiset ajatukset yhteiseen tulevaisuuteen, johon liittyy myös taloudellinen puoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen pitkä mies, jopa erittäin pitkä. En saa naisilta katseita en hymyjä en kiinnostuksen osotuksia en oikein mitään. En tiedä en ole kai kiinnostavan näköinen tai sen tyyppinen ihminen. Pakko olla sinkkuna.
Hymyiletkö itse mielestäsi kivan näköisille naisille? Mä nuorempana saatoin ottaa katsekontaktia ja hymyillä kivan näköiselle tyypille, mutta kaikkien ”vittuakos virnuilet” ja ”näytät rumalta kun hymyilet” kommenttien jälkeen en sitä enää tee. N 33
En hymyile koska tiedän jo ettei naisia kiinnosta. Niin miksi pitäs hymyillä?
no daa. ystävälliset kivat ihmiset hymyilee toisille (ilman taka-ajatuksia).
ihmiset tykkää ystävällisistä ja kivoista ihmisistä.
siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ehkä parempi niin kun suhteet ei perustu pelkkään rahaan ja materiaan? Enkä tarkoita sitä ettenkö voisi käyttää varallisuuksia yhteisiin menohin, vaan sitä että jos se on jo pelkkänä lähtökohtana.No harvalla nykyään on rahaa koska monet koronan takia työttömänä ja kaikki maksaa ja mulla on ihan perus palkka.
jos ihminen osaa käyttää rahaa fiksusti, niin sille riittää toimeentulotukikin hyvin. sen verta kun mies "tienaa", on ihan riittävästi, ainakin mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut miksei edelleen kelpaa tavis mahalla varustettu mies? Luulisi tavis naiselle kelpaavan.. miten ne muut miehet sitten kelpaa?2
Olen hoikka nainen ja minulle kelpasi vatsakas mies, kunnes kävi ilmi, että vatsa oli hankittu jatkuvalla kaljan tissuttelemisella. Mikään ei ole rasittavampaa seuraa kuin päihtynyt mies/nainen, jolle saa kertoa kaikki jutut kahteen kertaan. Ehkä ex haluaa olla yhä siinä uskossa, että olisin ulkonäkökeskeinen ja suhde loppui hänen ylipainoonsa, mutta kyllä se oli alkoholismi. Joten jos tavismies tarkoittaa kaljoittelijaa, niin ei sytytä ei sitten millään.
Minä olin aina korviani myöten ihastunut lyhyeen mieheen. Mies itse vaan pilasi koko homman marisemalla jatkuvasti itsestään; olen ruma, näytän kauhealle, olen hirviö, olen ruma.
Siinä vaiheessa, kun omat aidot kehuni hänen komeudestaan kuitataan tyyliin "Joo, oon yhtä komea kuin ruttoinen apina" kerta toisensa jälkeen, en enää jaksanut. Ihan kuin kivirekeä olisi hilannut perässään, puhumattakaan siitä, että toinen kuittaa kaikki kommenttini lähinnä vittuiluina hänelle.
Mies varmasti edelleen kuvittelee, että jätin hänet siksi, koska hän on ruma ja lyhyt.
Mun ihannemies on duunari, iskäkroppainen, suomalainen mies.
Ihan parasta on, kun mies vie mettään ja laittaa sinne tulet.. paistellaan makkarat ja kun mies kaappaa siinä hetkessä kainaloon, se on parasta mitä voi olla.
Tällaisille miehille lämmintä vknloppua.. ja pysykää parhaina<3
Vierailija kirjoitti:
Tän ajan trendi, naisilla kun näköjään on tarjontaa yli kysynnän, niin voivat valkata ne varakkaimmat yksilöt. Itse olen todennut saman asian, ettei luonteella ole niin väliä, vaan statuksella. Onneksi niitä mukavia hyväluontoisia, luonnetta arvostaviakin naisiakin löytyy, mutta aika vähän. Menee pitkälti niin, että mitä viehättävämmän näkoinen, sen varmemmin on statuksen perässä, koska valinnanvaraa on. Tämän takia ei kannata ulkoisesti viehättäviä naisia edes lähestyä, ellei sitä pätäkkää löydy.
Vierailija kirjoitti:
Nuo vaatimukset on sun omassa päässä ja täällä hilluvien provojen teksteissä. Ihania kilttejä miehiä on maailma pullollaan, kun vaan itse tajuaa ottaa sellaisen
Miten sellainen "otetaan"? Käynkö vaan väkisin kimppuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ehkä parempi niin kun suhteet ei perustu pelkkään rahaan ja materiaan? Enkä tarkoita sitä ettenkö voisi käyttää varallisuuksia yhteisiin menohin, vaan sitä että jos se on jo pelkkänä lähtökohtana.No harvalla nykyään on rahaa koska monet koronan takia työttömänä ja kaikki maksaa ja mulla on ihan perus palkka.
jos ihminen osaa käyttää rahaa fiksusti, niin sille riittää toimeentulotukikin hyvin. sen verta kun mies "tienaa", on ihan riittävästi, ainakin mulle.
Minä en hakenut miestä, joka "osaa käyttää rahaa fiksusti" vaan miestä, joka tykkää matkustelusta, kulttuurista, ulkona syömisestä ja harrastamisesta. Kaikkea ei tarvitse tehdä yhdessä, mutta tylsää olisi, jos ei juuri mitään voisi tehdä.
Ne osallistujat on siellä töissä.