Miesten vaatimukset naisille ovat kohtuuttomia
Pitäisi olla nätti ja hoikka eikä vain nätti ja hoikka, vaan myös kaunis ja sporttinen. Pitäisi olla kiinnostunut sporttaamisesta ja silti pitää huolta kodista. Lapsia ei saa haluta. Rahaa ei mieheltä pidä odottaa yhteisiin kuluihin. Sänkykokemuksia ei saa olla, mutta peppua pitää antaa. Ei pidä esittää miehille mitään vaatimuksia verbaalisti. Ei saa olettaa, että mies suostuisi naisen toiveisiin yhteisistä tekemisistä. Ikää ei saa olla yli 25 eikä sovi vanheta eikä kroppa tai naama saa muuttua. Miehille ei saa esittää mitään vaatimuksia suhteessa ulkonäköön, käytökseen, asemaan, koulutukseen, pituuteen jne. Jne jne jne. Ei ihme, että ihmiset eivät pariudu.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Stevie Nicks on best.
Helvetin tyhmä miljardis inttämisketju samasta aiheesta.
Käyttäisitte puoletkin tuosta energiasta toistenne viehättämiseen ja viettelyyn niin ei tarvitsisi vollottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että naisille ei kelpaa mies joka on yksinäinen.. mielenterveysongelmia.. kaveriton kiltti ja ujo.. ei juo käytä huumeita ei käy baareissa kun jotkus.. on tosi tavallinen ja näkönen.. hieman mahaa ja ylipainoa.. ei vain kelpaa.
Allu prkl. Joo, en kiihotu marisevasta vähäjärkisestä miesvauvasta.
Sori mutta en ole mikään miesvauva. Ihan hyvin pyyhkii. Normi duuni ja normi elämä.
Vierailija kirjoitti:
Helvetin tyhmä miljardis inttämisketju samasta aiheesta.
Käyttäisitte puoletkin tuosta energiasta toistenne viehättämiseen ja viettelyyn niin ei tarvitsisi vollottaa.
Chase excellence, not women!
Ihmeen paskanjauhamista tääläkin yleisesti on aina.
En ole kyllä huomannut että naiset kiinnostuu. Ehkä sitten en ole semmoinen mies.
Miksi aina kuvitellakaan, että kaikki naiset haluavat pitkän miehen? 😀 Mulla oli kerran eräs lyhyehkö poikaystävä ja suoraan sanottuna se oli tietyissä jutuissa aika hiton kätevää olla suurinpiirtein saman pituisia, ahem ahem, wink wink.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina kuvitellakaan, että kaikki naiset haluavat pitkän miehen? 😀 Mulla oli kerran eräs lyhyehkö poikaystävä ja suoraan sanottuna se oli tietyissä jutuissa aika hiton kätevää olla suurinpiirtein saman pituisia, ahem ahem, wink wink.
Mutta onko sulla enää lyhyttä poikaystävää?
No olen pitkä mies, jopa erittäin pitkä. En saa naisilta katseita en hymyjä en kiinnostuksen osotuksia en oikein mitään. En tiedä en ole kai kiinnostavan näköinen tai sen tyyppinen ihminen. Pakko olla sinkkuna.
Et kaippa ne lyhyemmät komeet miehet kiinnostaa naisia osa. tai naiset haluaa parisuhteesee ja treffeille heidänkaa.. Itse olen hyvin pitkä eikä naiset halua ees jutella saatikaa treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Miks naiset on niin nirsoja?
Naisen elämä on huomattavasti mukavampaa ja turvallisempaa ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanos muuta. Oon ite hoikka ja perusnätti mutta vientiä on aina ollut nolla. En tiedä millain pitäis olla että kelpais. Ihan toivotonta. Ja aina ilkeän luonteen omaavat naiset on tosi suosittuja.
N25
Siis onko toi ees mahdollista?
No ei tietenkään ole. Älä ruoki trollia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta sinkkuna miehen elämä on tylsää vasten tahtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette osaa arvostaa naisen tarjoamaa aikaa ja rakkautta.
Mistä sitä löytäis normaalin tavallisen naisen nykyään? Ei näitä pinnallisia glamourmissejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette osaa arvostaa naisen tarjoamaa aikaa ja rakkautta.
Eipä naiset pahemmin kiinnostu. Haluavat vain jutella ja sitten jos kysyy etsitkö mitään.. niin etsin vain juttuseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ulinainen. Totuus on toinen. Tinder auki vaan niin on komeita miesmalleja jonossa. Treffit vaikka samaksi illaksi jos vaan huvittaisi.
Ole onnellinen jos sinulla on Tinderissä komeita treffailuhalukkaita miesmalleja jonossa. Olet varmaan nuori, hoikka ja hyvännäköinen?
En jaksa enää ees yrittää keksin vain omia juttuja ja välillä on vaikeeta kun kaipaa naisen kosketusta... mutta sinkkuna pakko nyt vaa jatkaa.
Allu prkl. Joo, en kiihotu marisevasta vähäjärkisestä miesvauvasta.