Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten vaatimukset naisille ovat kohtuuttomia

Vierailija
03.02.2022 |

Pitäisi olla nätti ja hoikka eikä vain nätti ja hoikka, vaan myös kaunis ja sporttinen. Pitäisi olla kiinnostunut sporttaamisesta ja silti pitää huolta kodista. Lapsia ei saa haluta. Rahaa ei mieheltä pidä odottaa yhteisiin kuluihin. Sänkykokemuksia ei saa olla, mutta peppua pitää antaa. Ei pidä esittää miehille mitään vaatimuksia verbaalisti. Ei saa olettaa, että mies suostuisi naisen toiveisiin yhteisistä tekemisistä. Ikää ei saa olla yli 25 eikä sovi vanheta eikä kroppa tai naama saa muuttua. Miehille ei saa esittää mitään vaatimuksia suhteessa ulkonäköön, käytökseen, asemaan, koulutukseen, pituuteen jne. Jne jne jne. Ei ihme, että ihmiset eivät pariudu.

Kommentit (159)

Vierailija
1/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulimme siinä päivän valituksen.

Vierailija
2/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaatimukseni on kohdullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tämmöstä tietoa oot saanut? Käynyt tuhansia miehiä läpi? Ihan vaan sillä ihmettelen kun oma mies eikä kukaan tuntemistani miehistä ole tämmöistä vaatimuslistaa esittänyt.

Vierailija
4/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Vyötärönseutua mittaillaan ja arvioidaan, ittellään on roikkuva etureppu ja puolikova, vaikka puheissaan on hillitön rakastaja. Kortsua ei osata käyttää.🤦🏼‍♀️ Ei enää ikinä treffipalstalle. Pärjään dildolla. Kiitos.

Vierailija
5/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Tavalliselle miehelle kelpaa tavallinen nainen. Tuollainen toivelista on korkeintaan peräkammarin Jonnella.

Vierailija
6/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo vaatimukset on sun omassa päässä ja täällä hilluvien provojen teksteissä. Ihania kilttejä miehiä on maailma pullollaan, kun vaan itse tajuaa ottaa sellaisen

Vierailija
7/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Vyötärönseutua mittaillaan ja arvioidaan, ittellään on roikkuva etureppu ja puolikova, vaikka puheissaan on hillitön rakastaja. Kortsua ei osata käyttää.🤦🏼‍♀️ Ei enää ikinä treffipalstalle. Pärjään dildolla. Kiitos.

Siis sä olet käynyt koko treffipalstan miehet läpi? Ja ihan kaikki oli tommosia?

Vierailija
8/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimuksena että hengittää omin avuin.

Vierailija
9/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimuksena pulssi.

Vierailija
10/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kylpaa tavis ihan nätti pyöree.. voi olla ylipainoa ja sillee. .mutta minä en kelpaa naisille ylipainosena miehenä.. sellasta se on

Vierailija
11/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP unohti, että miehen taas ei tarvitse huolehtia itsestään, saa ryypätä aina kun haluaa ja muutenkin tehdä ja mennä mielensä mukaan silloin kun nainen hoitaa tunnollisesti kotia.

Vierailija
12/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla vähintään 190cm pitkä vaikka nainen itse olisi 145cm pitkä.

Miehen pitää olla hienossa työssä, johtavassa asemassa ja varakas.

Miehen pitää rakastaa ja adoptoida kaikki ne lapset joita tuot edellisistä parisuhteistasi.

Miehen pitää olla hoikka, komea ja hyvä keskustelemaan.

Miehen pitää harrastaa vähintään kahta taistelulajia jotta hän pystyy puolustamaan naistaan.

Miehen pitää pystyä rakastelemaan koko yö ja hänen meisselinsä tulee olla vähintään paloletkun kokoinen.

Vierailija
13/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naisten vaatimukset miehille on ihan kohtuuttomia. Pitää olla hieno auto, sopivasti rahaa. koulutus, ei kelpaa amis ja tavallinen duunari

Vierailija
14/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää rakastaa ja adoptoida kaikki ne lapset joita tuot edellisistä parisuhteistasi.

Miehen pitää harrastaa vähintään kahta taistelulajia jotta hän pystyy puolustamaan naistaan.

Miehen pitää pystyä rakastelemaan koko yö ja hänen meisselinsä tulee olla vähintään paloletkun kokoinen.

Juuri tuommonen mies naisille kelpaa.

Vierailija
15/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka vaatii keneltä ja mitä? Ei kukaan minulta ole vaatinut mitään.

Vierailija
16/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun mies saa haluamansa naisen, nainen ei saa enää olla sellainen, jonka takia naiseen ihastui. Esim treenata tiukoissa trikoissa salilla ja postata kuvia instaan.

Vierailija
17/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 yläpeukkua :D huutista femceleille

Vierailija
18/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä vaatimuksia tuossa muka on?? Ihan perussettiä mieheltä🤷

Vierailija
19/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä naisten vaatimukset miehille on ihan kohtuuttomia. Pitää olla hieno auto, sopivasti rahaa. koulutus, ei kelpaa amis ja tavallinen duunari

No kun eivät kykene ostamaan femman lippua Puolaan. Vaikea auttaa.

Vierailija
20/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kyllä kylpaa tavis ihan nätti pyöree.. voi olla ylipainoa ja sillee. .mutta minä en kelpaa naisille ylipainosena miehenä.. sellasta se on

Älä syö niin kuin norsu niin laihdut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme