Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten vaatimukset naisille ovat kohtuuttomia

Vierailija
03.02.2022 |

Pitäisi olla nätti ja hoikka eikä vain nätti ja hoikka, vaan myös kaunis ja sporttinen. Pitäisi olla kiinnostunut sporttaamisesta ja silti pitää huolta kodista. Lapsia ei saa haluta. Rahaa ei mieheltä pidä odottaa yhteisiin kuluihin. Sänkykokemuksia ei saa olla, mutta peppua pitää antaa. Ei pidä esittää miehille mitään vaatimuksia verbaalisti. Ei saa olettaa, että mies suostuisi naisen toiveisiin yhteisistä tekemisistä. Ikää ei saa olla yli 25 eikä sovi vanheta eikä kroppa tai naama saa muuttua. Miehille ei saa esittää mitään vaatimuksia suhteessa ulkonäköön, käytökseen, asemaan, koulutukseen, pituuteen jne. Jne jne jne. Ei ihme, että ihmiset eivät pariudu.

Kommentit (159)

Vierailija
41/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulinainen. Totuus on toinen. Tinder auki vaan niin on komeita miesmalleja jonossa. Treffit vaikka samaksi illaksi jos vaan huvittaisi.

Vierailija
42/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on, että miehet eivät osaa lopettaa edellistä suhdetta ennen kuin aloittaa uuden (salaa). Pahemman luokan vedätystä. Kuka haluaa tuhlata aikansa, voimansa ja rakkautensa sellaiseen, joka on jo päättänyt, ettei halua olla suhteessa? Kuka haluaa aloittaa suhteen sellaisen kanssa, joka toimii näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

'oon lihonnu koronan aikana' ja tyyppi oli saman kokonen ennen koronaa.

🤦🏼‍♀️

Ite oon laihtunu koronan aikana. Ja runsasta ylipainoa ei ole ollut. Ja sekös ihmetytti ylipainosta miestä.

Vierailija
44/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kaivatkoon ja vaatikoot kumppanilta mitä tahtoo, mutta olkoot sitten ilman ulinoita jos sellaista ei saa.

Vierailija
45/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies täällä, hei! (oletan tai esitän että aloitus ei ole trollausta)

Nätti: ok, eiköhän me kaikki voida myöntää että meillä on omat mieltymykset, ja näkemykset että kuka on nätti tai komea. Itse olen ajatellut, että kumppanin ulkonäkö ei voi tehdä elämästäni helvettiä, mutta hänen luonteensa tai käyttäytymisensä voi, eli mulla tämä ei todellakaan ole ykkössijoilla varsinaisessa kumppanin valinnassa.

Hoikka: kun muistelen omia ihastuksiani, naisen painolla on ollut aika pieni rooli.

Kaunis: tämä on katsojan silmässä.

Sporttinen ja kodista huolta pitävä: nää on arvokysymyksiä. Olen elänyt pitkään yksin ja tuntuisi jopa vähän oudolta jos joku ryhtyisi tekemään ruokaa mun puolesta. En välitä, harrastaako kumppani ultramaksimitriathloneja vai 64-bittisiä Nintendopelejä kunhan meillä synkkaa.

Lasten haluaminen on tärkeä kohta, jossa olen samaa mielta AP:n kanssa: tämä on ihan yksinkertaisesti valtavan tärkeä juttu. Vastentahtoinen vanhempi on lapselle kirous, eli tässä pitäisi pariskunnalla olla oikeasti samat sävelet eikä kenenkään pitäisi "suostua" vanhemmaksi jos ei kiinnosta.

Yhteiset kulut: pidän itsestään selvänä että kulut jaetaan.

"Sänkykokemuksia ei saa olla, mutta peppua pitää antaa." Nyt vaikuttaa siltä, että olet törmännyt lähinnä jollain miesten nettifoorumilla aikaa viettäneisiin tapauksiin. Itse olen pohtinut, että olisi lähinnä hyvä asia jos kumppanilla olisi enemmän kokemusta intimiteetistä ja seksistä.

Vierailija
46/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän ne ole naiset kuitenkin ne joilla on suuret vaatimukset. Useimmiten näinpäin. Pitää kuitenkin muistaa ketkä pyörittävät mm. deittailumaailmaa. Naiset tietenkin. Tarjontaa miehistä on vaan niin paljon. Monelta naiselta unohtuu se, etteivät he itse ole monestikaan tavallista kummempia. Heidän kaltaisiaan on 50 tusinassa. Taitaa olla kuitenkin niin, että miehestä halutaankin vain erinäisiä asioita naisen elämään mahdollistava "henkilö". Sitä kautta voidaan käsittää miksi vaatimusten lista on pitkä. 

Vierailija
47/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Tavalliselle miehelle kelpaa tavallinen nainen. Tuollainen toivelista on korkeintaan peräkammarin Jonnella.

No miksi tavalliset miehet eivät tykkäile meistä tavallisista naisista esim. deittisovelluksessa?

Tätä samaa kuin ap olen tässä viime aikoina pohtinut, kun ei deittisovelluksessa (ei Tinder) tavalliset miehet ollenkaan tykkää, saati laita viestiä. Olen paljon tykkäillyt jopa itseäni 10 vuotta vanhemmista, ei niin edustavista miehistä, eikä mitään tule takaisin = matchia. Näillä miehillä itsellään on ollut vatsaa enemmän tai vähemmän ja eivät ole tasokkaammille naisille mitään saaliita. Ihan tavallisia jamppoja, tavallisissa duuneissa.

Tiedän siis tasoni ja se ei ole top 10 kuuluvien listalla, ei lähellekään. Ehkä olen tasoa 6,5 (jos nyt pakko on tasoista puhua) ja olen hieman pullukka, en mikään älyttömän lihava kuitenkaan. Ihan perus naamaltani, puolipitkät hiukset, ei minkäänlaisia häiritseviä poikkeuksia missään. Saman tyylisistä miehistä olen tykkäillyt kuin itsekin olen, mutta ei suomalaisista miehistä kuulu mitään ja tästä päästään mielenkiintoiseen huomioon. 

Laajensin hakua hetkeksi Suomen ulkopuolelle ja johan alkoi mm. Ruotsista tulemaan tykkäilyjä. Jopa itseäni nuoremmat ruotsalaiset (kanta) ja Ruotsissa asuvat muunmaalaiset miehet antoivat kommenttia. Ihan hyvissä duuneissa osa oli ja siistejä, hoikkia ja hyvin pukeutuvia. Harmillisesti yhteydenpito olisi vaikeaa kielimuurin takia, joten en oikeasti pystyisi kohtaamaan muualla asuvaa. Eli, mikä tässä on, että ulkomaalaiset miehet ptävät meistä tavallisista suominaisista, mutta suomalaiset miehet halajavat jotain ihmeolentoa, mitä ei varmaan ole olemassakaan?

Ei tietenkään päde kaikkiin ja onhan monet tietenkin pariutuneetkin onnistuneesti. Mutta onko tämä tapahtunut jo aikaa sitten, koska tuntuu ettei nykyään kukaan enää halua yhtään mitään suhdejuttuja.

Vierailija
48/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millaset miehet kelpaa.. mutta itse e nole kelvannut naisille pitkään aikaan.

Et kelpaa niille naisille, joille kelpasit 20 vuotta nuorempana ja 40 kiloa kevyempänä, Eemeli. Kyllä on niitäkin naisia, joille kelpaisit, mutta sinä et edes näe heitä. Miehille iskee yllättävä sokeus epäviehättävinä pitämiään naisia kohtaan.

En kelpaa.. Mutta en halua mitään xxl naistakaan.

Vierailija
49/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on, että miehet eivät osaa lopettaa edellistä suhdetta ennen kuin aloittaa uuden (salaa). Pahemman luokan vedätystä. Kuka haluaa tuhlata aikansa, voimansa ja rakkautensa sellaiseen, joka on jo päättänyt, ettei halua olla suhteessa? Kuka haluaa aloittaa suhteen sellaisen kanssa, joka toimii näin?

Ai kuka? Naiset tietysti. Sen takiahan varatut miehet tuota tekevät, koska naiset alkavat parisuhteeseen mieluummin varatun miehen kanssa kuin sinkun. 

Vierailija
50/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas... Mitä vikaa on eturepussa ja puolikovassa`? Kaverihan voi olla hillittömän hauska rakastaja.... Kohta alat varmaan vaatia rokotustodistustakin? Anna kakkosta ni jos lapsia pelkäät ni ette tartte välttämättä kumiakaan...

Outoa tekstiä, mikäli olet aikuinen⬆️ Lerpulla on huono panna. Ei siis toimis siellä pe&€€€äkään. On kuin naapurimaan per€esuristin, ei surise eikä mahu, ei sovi, ei toimi. Ja etureppuhan ei ole miehen mielestä seksiasennon tiellä, vaan kun normaalikokoinen nainen ei osaa...

Ei oo ihme että pelkästään dildoa käytät, mikäli siis olet aikuinen.. Miks aina tarttee aatella negatiivisesti... Ajattele positiivisesti... Puolikova on parempi ku täysin löysä... Voi sentään yrittää... Ja reppu ei ole tiellä jos kokeilee eri asentoja... Positiiviset fiilikset antaa positiiviset tulokset..

Vierailija
51/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta. Oon ite hoikka ja perusnätti mutta vientiä on aina ollut nolla. En tiedä millain pitäis olla että kelpais. Ihan toivotonta. Ja aina ilkeän luonteen omaavat naiset on tosi suosittuja.

N25

Vierailija
52/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kuka? Naiset tietysti. Sen takiahan varatut miehet tuota tekevät, koska naiset alkavat parisuhteeseen mieluummin varatun miehen kanssa kuin sinkun. 

Varatut ei jää roikkumaan

Vierailija
53/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ihmiset aina olleet näin riidanhaluisia keskenään? Enkä nyt tarkoita erityisesti vaan tätä ketjua, tai vaan naisia, vaan ihan yleisesti ihmisiä.

Koska mitään muuta virkaahan tällaisilla avauksilla ei ole kuin aiheuttaa eripuraa.

Lapsellisia trolleja nämä tämmöiset avaukset on. Luullakseni naisilta jotka on tylsiä eikä miehet oikein kiinnostu heistä.

Vierailija
54/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pata kattilaa soimaa.

Vierailija
55/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
56/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että naisille ei kelpaa mies joka on yksinäinen.. mielenterveysongelmia.. kaveriton kiltti ja ujo.. ei juo käytä huumeita ei käy baareissa kun jotkus.. on tosi tavallinen ja näkönen.. hieman mahaa ja ylipainoa.. ei vain kelpaa.

Vierailija
57/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne voivat vaatia ihan mitä vain. Eivät silti saa sitä.

Jätä omaan arvoonsa nuo, evoluutio hoitaa.

Vierailija
58/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta. Oon ite hoikka ja perusnätti mutta vientiä on aina ollut nolla. En tiedä millain pitäis olla että kelpais. Ihan toivotonta. Ja aina ilkeän luonteen omaavat naiset on tosi suosittuja.

N25

Siis onko toi ees mahdollista?

Vierailija
59/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät osaa kiitollisia naisellista naisesta. Käyttäytyvät yhtä mulkusti heitäkin kohtaan. Case: Tallinna, Vanha-Kaupunki 23v malli

Vierailija
60/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan naiset kelpaa miehille. Tosi outoa jos ei kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän