Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten vaatimukset naisille ovat kohtuuttomia

Vierailija
03.02.2022 |

Pitäisi olla nätti ja hoikka eikä vain nätti ja hoikka, vaan myös kaunis ja sporttinen. Pitäisi olla kiinnostunut sporttaamisesta ja silti pitää huolta kodista. Lapsia ei saa haluta. Rahaa ei mieheltä pidä odottaa yhteisiin kuluihin. Sänkykokemuksia ei saa olla, mutta peppua pitää antaa. Ei pidä esittää miehille mitään vaatimuksia verbaalisti. Ei saa olettaa, että mies suostuisi naisen toiveisiin yhteisistä tekemisistä. Ikää ei saa olla yli 25 eikä sovi vanheta eikä kroppa tai naama saa muuttua. Miehille ei saa esittää mitään vaatimuksia suhteessa ulkonäköön, käytökseen, asemaan, koulutukseen, pituuteen jne. Jne jne jne. Ei ihme, että ihmiset eivät pariudu.

Kommentit (159)

Vierailija
141/159 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktaahan on, että jos ikää on alle 40, painoindeksi normaalin puolella ja et naamaltasi kuulu huonoimpaan 5%, niin kelpaa 90% miehistä jos vaan löytyy jotain yhdistävää luonteen puolelta.

Vierailija
142/159 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktaahan on, että jos ikää on alle 40, painoindeksi normaalin puolella ja et naamaltasi kuulu huonoimpaan 5%, niin kelpaa 90% miehistä jos vaan löytyy jotain yhdistävää luonteen puolelta.

Kuinka monen naisen uskot oikeasti olevan otettu siitä tiedosta, että kunhan on alle nelikymppinen ja normaalipainoinen eikä naamakaan pelota, niin kelpaa 90 %:lle miehistä? Kuinka monen naisen uskot haluavan sellaista parisuhdetta, jossa riittää kun täyttää nuo speksit, muuten on ihan sama oletko kyseessä sinä vai naapurin Milla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/159 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä tuota keskustelutaitoa mitä nykyään vaaditaan aivan kamalasti ja sen takia sinkkuja niin pilvin pimein. Ei meillä mieheni kanssa ole koskaan ollut mitään ihme keskusteluja vaan ymmärretään toisiamme ilman mitään sen kummempaa paskan jauhantaa. Miehelläni on ystäviä juttelemaan mies juttuja ja minulla naispuolisia naisten juttuihin. Rakastamme toisiamme yli kaiken ilman mitään ihme keskusteluja ja 34v olleet yhdessä. 

Oma mies on aika puhelias ja kyllä meillä on välillä mielenkiintoisia keskusteluja vaikka mistä aiheesta. Viime aikoina on juteltu miten kirjojen lukemiseen vaikuttaa kirjailijan taso ja miksi joidenkin tekstiä on ilo lukea sekä mitä Afganistanissa tyttöjen opiskelemaan pääsy tarkoittaa. En minä näistä välttämättä omien ystävien kanssa keskustele. Itselle en osaa kuvitella parisuhdetta, jossa puolison kanssa ei ole mitään muuta puhuttavaa kuin arkiasiat.

Vierailija
144/159 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä naisten vaatimukset miehille on ihan kohtuuttomia. Pitää olla hieno auto, sopivasti rahaa. koulutus, ei kelpaa amis ja tavallinen duunari

Pitkä tumma ruotsinkielinen, ritari, ei savolaisella pulloposkella mahiksia

Vierailija
145/159 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen naisen uskot oikeasti olevan otettu siitä tiedosta, että kunhan on alle nelikymppinen ja normaalipainoinen eikä naamakaan pelota, niin kelpaa 90 %:lle miehistä? Kuinka monen naisen uskot haluavan sellaista parisuhdetta, jossa riittää kun täyttää nuo speksit, muuten on ihan sama oletko kyseessä sinä vai naapurin Milla?

Ja eihän se mitään auta, jos täyttää nuo kriteerit nyt. Minä ainakin haluan miehen, jolle kelpaan vielä silloinkin kun olen yli 40. Jokainen vanhenee koko ajan ja jonain päivänä tuo maaginen 40 koittaa. Ei ole mitään järkeä alkaa suhteeseen miehen kanssa, jolle kelpaa vain alle nelikymppinen nainen.

Vierailija
146/159 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipaino kova vaatimus? 🤔

Vierailija
147/159 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali paino ja suht terve päänuppi, se on kai liikaa vaadittu.

Vierailija
148/159 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle tarvitse olla nätti ja hoikka. Mä tykkään että on vaikka nätti, kaunis ja xxl, saa mielellään olla seksikokemuksia kuin kokematon ja nainen on parhaimmillaan 30+ eikä nelikymmpisetkään ole ollenkaan huonoja olleet, mutta kroppa on paras 30+ ja lapsia jos haluaa niin tottakai plussaa, myös ihan kunnon suhteesta. Kaikkinensa ihan tasa-arvoista niin 👌 M33v

Vierailija
149/159 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ei tarvitse olla sporttinen, mutta plussaa jos jaksaa lähteä vaikka 5km kävelylle koiran kanssa tai laskettelurinteeseen päiväksi. M33v

Vierailija
150/159 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä. Tavis ulkonäkömies saa vaikka missin, silloin kun lompakko on tarpeeksi paksu. Ja tästä on henkilökohtaista kokemusta. Jos et ilmoita mitenkään varallisuuttasi, et saa tavis ulkonäkö miehenä mitään deittiä vaikka olisit kuinka hyvää juttuseuraa, fiksu ja todellinen herrasmies kaikilta tavoiltasi. Ikävä kyllä kohdallani on sattunut vain materian ja oman edun tavoittelevia, eron jälkeen. Joskus olen paljastanut varallisuuden, välillä taas en.

En tiedä onko tämä ajan trendi vai pelkästään huonoa tuuria? Niin tai näin, minun sinkkuus jatkuu.

Ja ehkä parempi niin kun suhteet ei perustu pelkkään rahaan ja materiaan? Enkä tarkoita sitä ettenkö voisi käyttää varallisuuksia yhteisiin menohin, vaan sitä että jos se on jo pelkkänä lähtökohtana.

No harvalla nykyään on rahaa koska monet koronan takia työttömänä ja kaikki maksaa ja mulla on ihan perus palkka.

jos ihminen osaa käyttää rahaa fiksusti, niin sille riittää toimeentulotukikin hyvin. sen verta kun mies "tienaa", on ihan riittävästi, ainakin mulle.

Minä en hakenut miestä, joka "osaa käyttää rahaa fiksusti" vaan miestä, joka tykkää matkustelusta, kulttuurista, ulkona syömisestä ja harrastamisesta. Kaikkea ei tarvitse tehdä yhdessä, mutta tylsää olisi, jos ei juuri mitään voisi tehdä.

vähällä rahallakin voi harrastaa, käydä ulkona syömässä ja matkustaa, you know?

Vierailija
151/159 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiviin törmää silloin tällöin.

Vierailija
152/159 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei tavikselle kelpaa esim matalapalkkainen kaljamahamies?  Miksi pitää tienata paljon ja käydä salilla ja olla sporttinen alfa?

Naisena toivon miehen tienaavan vähintään suunnilleen keskipalkkaa tai saman verran kuin itse tienaan. En siis odota että tienaisi huomattavan hyvin, mutta en toisaalta haluaisi matalapalkkaista, koska itselläni on aina ollut tavoitteet vähän korkeammalla ja toivon, että miehellä olisi suunnilleen samanlaiset ajatukset yhteiseen tulevaisuuteen, johon liittyy myös taloudellinen puoli.

No itse en taas ole koulutettu ja tienaan melko huonosti. Ja en kattelis tuommosta naista joka vaatimalla vaatii että pitäs olla hyvä palkka ja tienata hyvin. No mun tavoitteet on normi elämä normi palkka.. Kaikki menee mitkä tulee.

Vierailija
153/159 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekki haluaisin miehenä kelvata tälläsenä ihmisenä naiselle.. jos ei naama kelpaa tai on liia vanha pitäkööt tunkkinsa, ei ole mun arvoinen.

Vierailija
154/159 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kelpaisi itellekki saman ikänen xl nainen jos on suht nätti naamasta ja tykkään ja mielellää lapseton nainen. Itse en miehenä halua lapsia.

Vierailija
155/159 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä. Tavis ulkonäkömies saa vaikka missin, silloin kun lompakko on tarpeeksi paksu. Ja tästä on henkilökohtaista kokemusta. Jos et ilmoita mitenkään varallisuuttasi, et saa tavis ulkonäkö miehenä mitään deittiä vaikka olisit kuinka hyvää juttuseuraa, fiksu ja todellinen herrasmies kaikilta tavoiltasi. Ikävä kyllä kohdallani on sattunut vain materian ja oman edun tavoittelevia, eron jälkeen. Joskus olen paljastanut varallisuuden, välillä taas en.

En tiedä onko tämä ajan trendi vai pelkästään huonoa tuuria? Niin tai näin, minun sinkkuus jatkuu.

Ja ehkä parempi niin kun suhteet ei perustu pelkkään rahaan ja materiaan? Enkä tarkoita sitä ettenkö voisi käyttää varallisuuksia yhteisiin menohin, vaan sitä että jos se on jo pelkkänä lähtökohtana.

Tän ajan trendi, naisilla kun näköjään on tarjontaa yli kysynnän, niin voivat valkata ne varakkaimmat yksilöt. Itse olen todennut saman asian, ettei luonteella ole niin väliä, vaan statuksella. Onneksi niitä mukavia hyväluontoisia, luonnetta arvostaviakin naisiakin löytyy, mutta aika vähän. Menee pitkälti niin, että mitä viehättävämmän näkoinen, sen varmemmin on statuksen perässä, koska valinnanvaraa on. Tämän takia ei kannata ulkoisesti viehättäviä naisia edes lähestyä, ellei sitä pätäkkää löydy.

Toi on kyllä niin totta.

Vierailija
156/159 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No harvalla nykyään on rahaa koska monet koronan takia työttömänä ja kaikki maksaa ja mulla on ihan perus palkka.

jos ihminen osaa käyttää rahaa fiksusti, niin sille riittää toimeentulotukikin hyvin. sen verta kun mies "tienaa", on ihan riittävästi, ainakin mulle.

Minä en hakenut miestä, joka "osaa käyttää rahaa fiksusti" vaan miestä, joka tykkää matkustelusta, kulttuurista, ulkona syömisestä ja harrastamisesta. Kaikkea ei tarvitse tehdä yhdessä, mutta tylsää olisi, jos ei juuri mitään voisi tehdä.

vähällä rahallakin voi harrastaa, käydä ulkona syömässä ja matkustaa, you know?

No, I don't know. Minun laskuoppini ei riitä mitenkään siihen, että toimeentulotuella syötäisiin ulkona viikoittain, käytäisiin noin kuukausittain konserteissa, keikoilla ja/tai elokuvissa ja tehtäisiin useampi ulkomaanmatka vuodessa. Ei mitenkään. Vaikka harrastan budjettimatkailua eli majoitun apartmenteissa, en syö reissussa ravintolassa joka päivä (koska läheskään kaikkialta en saa oman erityisruokavalioni ruokia), en käytä satasia pääsylippuihin eri kohteisiin.

Vierailija
157/159 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa naisia jotka on rahan perässä ja haluaa vain että mies on sporttinen ja komea.. ei siitä vain mitään tule. Muutenki kaikki on kallista.. itellä velkaa ja joutuu pitää autoaki.. on työpaikka.. mutta miksei löydy kumppania joka olis tavallinen ja voitais köyhäillä yhdessä?

Vierailija
158/159 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa naisia jotka on rahan perässä ja haluaa vain että mies on sporttinen ja komea.. ei siitä vain mitään tule. Muutenki kaikki on kallista.. itellä velkaa ja joutuu pitää autoaki.. on työpaikka.. mutta miksei löydy kumppania joka olis tavallinen ja voitais köyhäillä yhdessä?

olen mielummin yksin, kun väkivaltasen allun kanssa. niin muutkin.

Vierailija
159/159 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, Allu palasi jatkamaan valitusvirttään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi