Miesten vaatimukset naisille ovat kohtuuttomia
Pitäisi olla nätti ja hoikka eikä vain nätti ja hoikka, vaan myös kaunis ja sporttinen. Pitäisi olla kiinnostunut sporttaamisesta ja silti pitää huolta kodista. Lapsia ei saa haluta. Rahaa ei mieheltä pidä odottaa yhteisiin kuluihin. Sänkykokemuksia ei saa olla, mutta peppua pitää antaa. Ei pidä esittää miehille mitään vaatimuksia verbaalisti. Ei saa olettaa, että mies suostuisi naisen toiveisiin yhteisistä tekemisistä. Ikää ei saa olla yli 25 eikä sovi vanheta eikä kroppa tai naama saa muuttua. Miehille ei saa esittää mitään vaatimuksia suhteessa ulkonäköön, käytökseen, asemaan, koulutukseen, pituuteen jne. Jne jne jne. Ei ihme, että ihmiset eivät pariudu.
Kommentit (159)
Suomalaiselle miehelle on tärkeää, ettei mikään maksa mitään: naisen pitää näyttää edustavalta nollabudjetilla tai sitten kustantaa kaikki itse.
Hieman ihmettelin tutun parikymppisen miehen tokaisua perhe-elämää koskien. Hän on siis halunnut lapsia jo pitkään, ja osti hetki sitten oman kodin tämä mielessä. Juttelimme siitä, miten minä olen kotiäitinä, johon mies tosiaan tokaisi, että hänhän "ei rupeaisi ketään aikuista elättämään". Mitenköhän aikoo saada perheyhtälön toimimaan, kun on itse työnarkomaani..?
Suurin osa miehistä tyytyy johonkin mitä saa. Naisethan ei tajua että vaihtoehto on ikisinkkuus.
AP on ilmeisesti listannut noiden alfa-miesten vaatimuksia. Tarkista välillä omia vaatimuksiasi, niin toteat, että beta-miesten vaatimukset ei nyt niin kummoiset ole. Saattaisit olla jopa se parisuhteen tasokkaampi osapuoli. Jos siis mitään tasoja nyt on edes olemassa.
Mut miksei edelleen kelpaa tavis mahalla varustettu mies? Luulisi tavis naiselle kelpaavan.. miten ne muut miehet sitten kelpaa?2
Aika paljo näkee normaali rumiakin miehiä ihan nättien naisten kanssa. ovat silti kelvanneet.. itse kyllä haluaisin parisuhteen.. ihan tavallinen köyhäki nainen kelpaa. .tää sinkkuus ei kovin kivaa.,. kaipais kainaloon naista.
Vierailija kirjoitti:
Mut miksei edelleen kelpaa tavis mahalla varustettu mies? Luulisi tavis naiselle kelpaavan.. miten ne muut miehet sitten kelpaa?2
Olen hoikka nainen ja minulle kelpasi vatsakas mies, kunnes kävi ilmi, että vatsa oli hankittu jatkuvalla kaljan tissuttelemisella. Mikään ei ole rasittavampaa seuraa kuin päihtynyt mies/nainen, jolle saa kertoa kaikki jutut kahteen kertaan. Ehkä ex haluaa olla yhä siinä uskossa, että olisin ulkonäkökeskeinen ja suhde loppui hänen ylipainoonsa, mutta kyllä se oli alkoholismi. Joten jos tavismies tarkoittaa kaljoittelijaa, niin ei sytytä ei sitten millään.
No tuollaisia ne kriteetit ovat, kun naiset irtosuhteilevat, eikä heistä enää ole aitoon parisuhteeseen...
Vatsaa on vähän tullut mutta on pituutta.. En juo alkoholia en kaljaa.. mutta naiselle ei vain oikein helposti tällänen mies kelpaa joka ei halua myöskään lapsia. Siis edelleen ihmettelen mistä naisen löytää
Kummasti naisille silti kelpaa työttömät kaljaa kittaavat miehet osa ainaski.. miksi sitten on näin?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä tyytyy johonkin mitä saa. Naisethan ei tajua että vaihtoehto on ikisinkkuus.
Siksi naiset ei lähekään joka jampan matkaan. Kuulemma Serbiasta saa halvalla spermaa. Voi työtönkin raskautua omin neuvoin.
Ap, kuinka usein oikeasti törmäät mieheen, joka sanoo sinulle, että "Sinun pitää olla kaunis, sporttinen, antaa peppua" jne? Minulle ei ole koskaan yksikään mies tullut sanomaan noin.
Se, jos joku mies etsii tuollaista naista, ei liene sinulta mitenkään pois. Niin ainakin itse naisena olen aina ajatellut.
Vierailija kirjoitti:
Noniin.
Vastailen tähän näin hiljattain eronneena miehenä ja nyt sinkkumarkkinoille valmistautuvana.
Mulla on toki jotain ulkoisia kriteereitä naiselle ihan samalla tavalla kuin kenellä tahansa muulla seurustelukumppania hakevalla. Niihin ei kuitenkaan välttämättä lukeudu mitkään laajennetut kriteeristöt sporttisuudesta tai muusta sellaisesta.
Ulkonäköä tärkeämpää on luonne, sillä kauneinkin ihminen muuttuu hyytävän rumaksi sekunnin sadasosassa jos luonne on kamala.
Lopulta tärkein ominaisuus on yhteinen kemia. Se, että luonteet, arvot, elämänasenteet, toiveet ja haaveet kohtaa tai on yhteensovitettavissa. Se, että kelpaa toiselle ihmiselle omana itsenään ja molemmat hyväksyvät toisensa vikoineen päivineen.
Minusta se ei ole liikaa vaadittu ja tuollaisen ihmisen kun kerran löytää niin siitä pitää mielellään kiinni hamaan tulevaisuuteen saakka. Ei mulla ainakaan lue mitään vaatimuslistaa, että pitää olla sitä ja tätä tai en ole kiinnostunut, vaan ihan yleisesti, että mitä itse tuon pöytään ja kohtaan sitten avoimin mielin uusia ihmisiä.
En tietenkään voi puhua kaikkien miesten puolesta ja varmasti on minua paljon pinnallisempiakin miehiä jotka haluaa vain seksiä, mutta on varmasti myös paljon kaltaisiani jotka etsivät paljon muutakin ja arvottavat ulkonäön alemmaksi.
Täysin samaa mieltä, ja olen kanssasi just samassa tilanteessa. Muutamien pikatreffien jälkeen olen lähinnä hämmentynyt, vastapuolen odotuksiin ja vallitsevien realiteettien jälkeen. Enkä tarkoita omia realiteettaja ja odotuksia, koska olen mennyt ilman ennakkoluuloja treffeille. Jopa ilman ennakkoon saatuja valokuvia.
Vierailija kirjoitti:
No olen pitkä mies, jopa erittäin pitkä. En saa naisilta katseita en hymyjä en kiinnostuksen osotuksia en oikein mitään. En tiedä en ole kai kiinnostavan näköinen tai sen tyyppinen ihminen. Pakko olla sinkkuna.
Hymyiletkö itse mielestäsi kivan näköisille naisille? Mä nuorempana saatoin ottaa katsekontaktia ja hymyillä kivan näköiselle tyypille, mutta kaikkien ”vittuakos virnuilet” ja ”näytät rumalta kun hymyilet” kommenttien jälkeen en sitä enää tee. N 33
Vierailija kirjoitti:
Vatsaa on vähän tullut mutta on pituutta.. En juo alkoholia en kaljaa.. mutta naiselle ei vain oikein helposti tällänen mies kelpaa joka ei halua myöskään lapsia. Siis edelleen ihmettelen mistä naisen löytää
On niitä vela-naisiakin, joita ei kiinnosta toisten omaisuus ja ulkonäkö. Itselleni on tärkeää saman tyyppinen huumorintaju, hyvät käytöstavat ja pitkä pinna. Sydän kultaa. Täytyy vain valitettavasti tulla kotoa tai harrastuksista hakemaan, koska Tinderistä ei meitä löydä.
No tinderistä ei kyllä löydä.. mutta ei ne naiset kotiakkaan kävele.
Kyllä edelleen komea pitkä tumma adonis kelpaa heti... temppareissa miehet heti kelpaa koska ovat nuoria ja komeita.
No mä olen tavallinen duunarimies matalapalkkainen ja velkaa on.. ylipainoa kaljuuntunut.. en tiedä mistä löytää tavallinen kun ei nuorille kelpaa ja taviksetkaa ei oikein kiinnostu