Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten vaatimukset naisille ovat kohtuuttomia

Vierailija
03.02.2022 |

Pitäisi olla nätti ja hoikka eikä vain nätti ja hoikka, vaan myös kaunis ja sporttinen. Pitäisi olla kiinnostunut sporttaamisesta ja silti pitää huolta kodista. Lapsia ei saa haluta. Rahaa ei mieheltä pidä odottaa yhteisiin kuluihin. Sänkykokemuksia ei saa olla, mutta peppua pitää antaa. Ei pidä esittää miehille mitään vaatimuksia verbaalisti. Ei saa olettaa, että mies suostuisi naisen toiveisiin yhteisistä tekemisistä. Ikää ei saa olla yli 25 eikä sovi vanheta eikä kroppa tai naama saa muuttua. Miehille ei saa esittää mitään vaatimuksia suhteessa ulkonäköön, käytökseen, asemaan, koulutukseen, pituuteen jne. Jne jne jne. Ei ihme, että ihmiset eivät pariudu.

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä oikeassa elämässä tuollaista huomannut.

Vierailija
22/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millaset miehet kelpaa.. mutta itse e nole kelvannut naisille pitkään aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää olla vähintään 190cm pitkä vaikka nainen itse olisi 145cm pitkä.

Miehen pitää olla hienossa työssä, johtavassa asemassa ja varakas.

Miehen pitää rakastaa ja adoptoida kaikki ne lapset joita tuot edellisistä parisuhteistasi.

Miehen pitää olla hoikka, komea ja hyvä keskustelemaan.

Miehen pitää harrastaa vähintään kahta taistelulajia jotta hän pystyy puolustamaan naistaan.

Miehen pitää pystyä rakastelemaan koko yö ja hänen meisselinsä tulee olla vähintään paloletkun kokoinen.

Mun mies on just tuollainen, eikö muka kaikilla naisilla ole, höh.

Vierailija
24/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää rakastaa ja adoptoida kaikki ne lapset joita tuot edellisistä parisuhteistasi.

Miehen pitää harrastaa vähintään kahta taistelulajia jotta hän pystyy puolustamaan naistaan.

Miehen pitää pystyä rakastelemaan koko yö ja hänen meisselinsä tulee olla vähintään paloletkun kokoinen.

Meinasin itse tyytyä aikoinaan 167cm pieni munaiseen äijän käppyrään, mut onneks en sitten kuitenkaan tyytynyt.

Vierailija
25/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Vyötärönseutua mittaillaan ja arvioidaan, ittellään on roikkuva etureppu ja puolikova, vaikka puheissaan on hillitön rakastaja. Kortsua ei osata käyttää.🤦🏼‍♀️ Ei enää ikinä treffipalstalle. Pärjään dildolla. Kiitos.

No jopas... Mitä vikaa on eturepussa ja puolikovassa`? Kaverihan voi olla hillittömän hauska rakastaja.... Kohta alat varmaan vaatia rokotustodistustakin? Anna kakkosta ni jos lapsia pelkäät ni ette tartte välttämättä kumiakaan...

Vierailija
26/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyt olemaan itsenäinen nainen, joka laittaa rajoja, niin nirppanokkamies 'olet väärässä, en kuuntele selityksiä'. Ei ihme ettei kelpaa nykynaiselle.

Vierailija
27/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin itse tyytyä aikoinaan 167cm pieni munaiseen äijän käppyrään, mut onneks en sitten kuitenkaan tyytynyt.

Valitsitko parimetrisen mikromulkkusen?

Vierailija
28/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ihmiset aina olleet näin riidanhaluisia keskenään? Enkä nyt tarkoita erityisesti vaan tätä ketjua, tai vaan naisia, vaan ihan yleisesti ihmisiä.

Koska mitään muuta virkaahan tällaisilla avauksilla ei ole kuin aiheuttaa eripuraa.

Vierailija
29/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juuri yli 190 cm mies ei niin pieni penis kuitenkaa mutta ei iso. Mistä löytäisin naisen jolle kelpaisin?

Vierailija
30/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lyhyt nainen ei saisi pitää pitkistä miehistä? Useimmat tykkää. 

Vierailija
31/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luulin että pitkät miehet kelpais paremmin naisille, mutta olen väärässä. Paremmin ne lyhkäsiä miehiä kelpuuttaa.

Vierailija
32/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen katkeria naisia kuulostaa olevan tällä palstalla..

Vierailija
33/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten olen sinkku yli 190 cm mies. kohtuu ok näkönen.. käyn töissä?

Vierailija
34/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun pitkän miehen pitää olla ihan hyvä palkkasessa duunissa ja komea naama. Kyllä sitten kelpaa.

Vierailija
35/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lyhyet miehet eivät saisi pitää pitkistä naisista?

Useimmat tykkää.

Vierailija
36/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen katkeria naisia kuulostaa olevan tällä palstalla..

Ei. Kyllä se katkeruus tulee sieltä miesten puolelta.

Vierailija
37/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko se nyt ihan oikeasti yllätyksenä, että naisten muuttuessa, myös miesten vaatimukset naisille muuttuvat?

Vierailija
38/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas... Mitä vikaa on eturepussa ja puolikovassa`? Kaverihan voi olla hillittömän hauska rakastaja.... Kohta alat varmaan vaatia rokotustodistustakin? Anna kakkosta ni jos lapsia pelkäät ni ette tartte välttämättä kumiakaan...

Outoa tekstiä, mikäli olet aikuinen⬆️ Lerpulla on huono panna. Ei siis toimis siellä pe&€€€äkään. On kuin naapurimaan per€esuristin, ei surise eikä mahu, ei sovi, ei toimi. Ja etureppuhan ei ole miehen mielestä seksiasennon tiellä, vaan kun normaalikokoinen nainen ei osaa...

Vierailija
39/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten olen sinkku yli 190 cm mies. kohtuu ok näkönen.. käyn töissä?

Sulle on Allu kerrottu se jo satoja kertoja.

Vierailija
40/159 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin.

Vastailen tähän näin hiljattain eronneena miehenä ja nyt sinkkumarkkinoille valmistautuvana.

Mulla on toki jotain ulkoisia kriteereitä naiselle ihan samalla tavalla kuin kenellä tahansa muulla seurustelukumppania hakevalla. Niihin ei kuitenkaan välttämättä lukeudu mitkään laajennetut kriteeristöt sporttisuudesta tai muusta sellaisesta.

Ulkonäköä tärkeämpää on luonne, sillä kauneinkin ihminen muuttuu hyytävän rumaksi sekunnin sadasosassa jos luonne on kamala.

Lopulta tärkein ominaisuus on yhteinen kemia. Se, että luonteet, arvot, elämänasenteet, toiveet ja haaveet kohtaa tai on yhteensovitettavissa. Se, että kelpaa toiselle ihmiselle omana itsenään ja molemmat hyväksyvät toisensa vikoineen päivineen.

Minusta se ei ole liikaa vaadittu ja tuollaisen ihmisen kun kerran löytää niin siitä pitää mielellään kiinni hamaan tulevaisuuteen saakka. Ei mulla ainakaan lue mitään vaatimuslistaa, että pitää olla sitä ja tätä tai en ole kiinnostunut, vaan ihan yleisesti, että mitä itse tuon pöytään ja kohtaan sitten avoimin mielin uusia ihmisiä.

En tietenkään voi puhua kaikkien miesten puolesta ja varmasti on minua paljon pinnallisempiakin miehiä jotka haluaa vain seksiä, mutta on varmasti myös paljon kaltaisiani jotka etsivät paljon muutakin ja arvottavat ulkonäön alemmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme