Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaaksi vessanpöntöstä

Vierailija
10.06.2015 |

Olen kohta 15-vuotias poika. Tiedän, että tämä mitä kirjoitan kuulostaa todella sairaalta, mutta pakko kertoa jollekin. Olin siis vessassa ja alkoi seisomaan, jolloin ajattelin pikaisesti masturboida. Mummoni kävi vessassa noin 5-10 minuuttia tämän jälkeen. Uskon, että kuulostaa järjettömältä pohtia tätä, mutta minulla on ilmeisesti jonkinasteinen OCD ja en pääse yli tästä. Pelkään siis, että mummoni olisi voinut raskautua, jos spermaa olisi ollut WC-istuimen reunoilla. Järki sanoo, että mahdotonta, koska mummo on jo 66v, joten tuskin hän voisi enää raskautua ja lisäksi murrosikäni on aika alussa, eli siemennestettä ei aina masturboidessa edes tule ja jos tulee, se on läpinäkyvää ja aivan pieni tippa. Muutenkin muistelen, että sillä kerralla mitään ei tainnut edes tulla enkä tainnut myöskään olla kääntyneenä WC-istuimeen päin. Virtsan roiskumisesta en ole huolissani, koska virtsa tappaa siittiöt mutta siitä olen, että siemennestettä olisi kuitenkin tullut ja sitä olisi roiskunut pöntön reunoille.

Kiitän, jos joku osaisi auttaa ja pyydän, älkää huudelko provoksi. Mieleni ei ole kovin hyvässä kunnossa ja lisäksi jotain OCD-taipumusta lienee, joten en pääse näistä ajatuksista ja päähänpinttymistä eroon.

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kukaan 66v voi tulla enää raskaaksi

Vierailija
22/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollista, joskin epätodennäköistä. Pieni mahdollisuus kuitenkin, että sinusta tulee isä.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2369218/Worlds-oldest-mother-Rajo-Devi-Lohan-74-says-giving-birth-daughter-kept-living-longer.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietenkään! Ei edes hedelmällisessä iässä olevat. Unohda nyt nuo höpötykset.

Vierailija
24/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan 15v. teinipoika ei kirjoita noin hyvin ja tämä on fakta. Sekä ei käytä sanoja kuten raskautua, virtsa, siemenneste, masturboida, wc-istuin jne. Trololoooo..... LOL LOL LOL!!!!

Vierailija
25/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:20"]Oon aika kade, ei meille fyssassa peruskoulussa tollasia opetettu. Olisinpa mäkin saanut noin monipuolista opetusta jo peruskoulussa, fyssa oli mun lemppari. Tai no onhan se edelleenkin kun nykyään opiskelen yliopistossa fysiikkaa :)
[/quote]:D Minä en niinkään fysiikasta tykkää, mutta siinä pärjään, kun matikka on vahvuuksiani, niin osaan kaavoja pyörittää ja päättelykykyäkin on. Matikassa jäi harmittamaan, kun täydellisen toisen asteen yhtälön ratkaisemista ei käyty läpi, se piti itse opiskella :D Kiitos muuten sinulle, onnistuin vähäksi aikaa unohtamaan tämän pakkoajatuksen sinulle vastatessasi. Ap

Vierailija
26/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos. Kiitos myös siitä, että provohuuteluita ei tullut. Ahdistaa paljon, ja tuntuu, että OCD-oireet näin yleensäkin vain
pahenevat koko ajan. Nyt etenkin lomalla, kun on aikaa miettiä päänsä puhki vaikka öisinkin, jos ei uni tule... Varmaan hyötyisin, jos saisin ihan ammatilaiselle puhua näistä.

5, jos oikein ymmärsin, niin uutisen nainen raskautui 69-vuotiaana IVF-hoidolla, joten tuskin se nyt 74-vuotiaanakaan luonnollisesti raskautui. (raskautui, outo sana...) Ap

Vierailija
27/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:08"]Kukaan 15v. teinipoika ei kirjoita noin hyvin ja tämä on fakta. Sekä ei käytä sanoja kuten raskautua, virtsa, siemenneste, masturboida, wc-istuin jne. Trololoooo..... LOL LOL LOL!!!!
[/quote]Ihmisiä, kuten myös teinejä on erilaisia ja tämä on fakta. Minä en koe luontevaksi kirjoittaa puhekielellä, vaikka puhekielellä puhunkin. Äidinkielentunneilla olen ollut myös hereillä. (P. S. Anteeksi mahdollisista kielioppivirheistä nyt, väsyneenä en jaksa oikolukea.)

Vierailija
28/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummosi kertoi juuri että on raskautunut. Hän luulee että Pyhä henki on hänet raskauttanut. Kerro totuus! Totuus ei pala tulessakaan! Miksi jättää raskauttava uutinen pimentoon? Eikö omatunto kolkuta? Raskaalta tuntuu tuollainen salailu...

Vierailija
29/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, no oikoluinpa sittenkin hieman :D Eli "äidinkielentunneilla" pitäisi olla "äidinkielen tunneilla". Ap

Vierailija
30/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipoikaa nyt kipin kapin siivoamaa

Vierailija
31/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka enempää "15v."... Noloa jo tuo yrityksesi leikkiä teinipoikaa. Kaikki tietää kuinka provot heräilee öisin ja tämä yritys epäonnistui.

Vierailija
32/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E = 1/2 * m * v²

Minkä laskukaava tuo on jos oot kerta muka niin nero????

Vierailija
33/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:25"]Älä jatka enempää "15v."... Noloa jo tuo yrityksesi leikkiä teinipoikaa. Kaikki tietää kuinka provot heräilee öisin ja tämä yritys epäonnistui.
[/quote]Internetin välityksellä en voi sinua valitettavasti vakuuttaa iästäni. Kannattaa kuitenkin muistaa, että eivät kaikki 15-vuotiaat mene siihen samaan teinistereotypiaan. Ap

Vierailija
34/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:25"]E = 1/2 * m * v²

Minkä laskukaava tuo on jos oot kerta muka niin nero????
[/quote]En ole väittänyt itseäni neroksi, mutta kun kysyit, niin liike-energian eli kineettisen energian laskukaavahan tuo näyttää olevan. Ap

Vierailija
35/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:25"]

E = 1/2 * m * v² Minkä laskukaava tuo on jos oot kerta muka niin nero????

[/quote]

Käännetään kysymys toisinpäin ja jatketaan energiaperiaatteissa, mitä käy jos integroit sen? Mitä se pinta-ala kertoo?

Vierailija
36/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuuttani kysyn.. Miten luulet siittiöiden pääsevän emättimeen, vaikka niitä olisikin ollut wc- istuimella? Eivät ne osaa kiivetä tai ampua mitään Spiderman seittejä joilla liikkuisivat. Eivätkä naiset vessassa käydessään todellakaan hiero emätintään wc- istuimeen.

Vierailija
38/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksenne rauhoittivat hieman, kiitos siitä. Onko ajatuksia, miten pääsisin tästä stressistä eroon? Tuntuu, että tämä pyörii vaan kokoajan päässä. Ap[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:25"]

E = 1/2 * m * v² Minkä laskukaava tuo on jos oot kerta muka niin nero????

[/quote]

Käännetään kysymys toisinpäin ja jatketaan energiaperiaatteissa, mitä käy jos integroit sen? Mitä se pinta-ala kertoo?
[/quote]Integraalilaskentaa en ole opetellut, sen tiedän, että se on derivoinnin käänteistoimenpide. Eiköhän nuo lukiossa tule tutuiksi.

Vierailija
39/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:34"]Ihan uteliaisuuttani kysyn.. Miten luulet siittiöiden pääsevän emättimeen, vaikka niitä olisikin ollut wc- istuimella? Eivät ne osaa kiivetä tai ampua mitään Spiderman seittejä joilla liikkuisivat. Eivätkä naiset vessassa käydessään todellakaan hiero emätintään wc- istuimeen.
[/quote]En itsekään keksi mitään järkevää selitystä sille, miten tuo olisi mahdollista, mutta päässä pyörii vain ne iänikuiset "mitä jos" -kysymykset. Ap

Vierailija
40/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen voi mennä tuohon juttuun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä