Raskaaksi vessanpöntöstä
Olen kohta 15-vuotias poika. Tiedän, että tämä mitä kirjoitan kuulostaa todella sairaalta, mutta pakko kertoa jollekin. Olin siis vessassa ja alkoi seisomaan, jolloin ajattelin pikaisesti masturboida. Mummoni kävi vessassa noin 5-10 minuuttia tämän jälkeen. Uskon, että kuulostaa järjettömältä pohtia tätä, mutta minulla on ilmeisesti jonkinasteinen OCD ja en pääse yli tästä. Pelkään siis, että mummoni olisi voinut raskautua, jos spermaa olisi ollut WC-istuimen reunoilla. Järki sanoo, että mahdotonta, koska mummo on jo 66v, joten tuskin hän voisi enää raskautua ja lisäksi murrosikäni on aika alussa, eli siemennestettä ei aina masturboidessa edes tule ja jos tulee, se on läpinäkyvää ja aivan pieni tippa. Muutenkin muistelen, että sillä kerralla mitään ei tainnut edes tulla enkä tainnut myöskään olla kääntyneenä WC-istuimeen päin. Virtsan roiskumisesta en ole huolissani, koska virtsa tappaa siittiöt mutta siitä olen, että siemennestettä olisi kuitenkin tullut ja sitä olisi roiskunut pöntön reunoille.
Kiitän, jos joku osaisi auttaa ja pyydän, älkää huudelko provoksi. Mieleni ei ole kovin hyvässä kunnossa ja lisäksi jotain OCD-taipumusta lienee, joten en pääse näistä ajatuksista ja päähänpinttymistä eroon.
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:41"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:40"]Vain nainen voi mennä tuohon juttuun... [/quote]Ja ilmeisesti myös poika. Ap
[/quote]
Alle 15 vuotias kyllä, joka ei tunne vielä orgasmiaan... Siis saanut ensimmäistäkään.
Yritä saada mummolta jollain verukkeella virtsanäyte ja tee rauskaustesti, niin ei tarvitse elää epätietoisuudessa.
Jos tämä on totta, niin ehkä sinun pitäisi alkaa masturboimaan kondomin kanssa :D Ei tarvitse turhaan stressata mahdottomia asioita.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:45"]Jos tämä on totta, niin ehkä sinun pitäisi alkaa masturboimaan kondomin kanssa :D Ei tarvitse turhaan stressata mahdottomia asioita.
[/quote]Itseni tuntien sitä jossittelua löytyisi silti: mitä jos kondomissa oli reikä, josta spermaa pääsi lentämään? Mitä jos spermaa jäi peniksen päähän? yms. Välillä ei voi muuta kuin vain nauraa näille omille jossitteluilleen :D Välillä taas ei voi muuta kuin itkeä. Ap
Te, jotka ehdotitte virtsanäytteen saamista mummolta ja mummon kanssa puhumista: älkää viitsikö. Vaikka ette uskoisikaan, täällä kirjoittelee ihan oikeasti poika, joka stressaa tätä asiaa eikä saa nukuttua, ja tuollaiset kommentit stressaavat vielä enemmän. Ap
Kerro mummolle niin voitte yhdessä jälkeenpäin hekotella tapaukselle
Mulla myös OCD ja tuo "mitä jos"-ajattelu on tuttua. Ei sitä mitenkään voinut mennä mummosi sisuksiin, yritä olla murehtimatta. Kannattaisi kyllä puhua vaikka psykologin kanssa. Rasittava vaiva!
Lainaapa kirjastosta kirjat Kerrasta poikki ja Pakko-oireet ja ocd. T. Ocd
Mitä jos olisin 15 vuotias poika ja runkkaisin? Anoppini istui pöntöllä juuri 5 minuuttia sen jälkeen, kun sain orgasmin. Mitä jos luonnollinen liukkarini olisikin spermaa, näkymätöntä sellaista, koska olisin vasta 15? Mitä jos sitä olisi mennyt mummoni sisuksiin ja hän olisi tullut raskaaksi?
Ap, älä huoli. Ei se kosteus hedelmöitä ketään. Jos se vaikka hedelmöittäisi, voit kyllä kasvattaa sen lapsen, jos anopippisi ei eläkään 100 vuotiaaksi. Jos siis saisi vauvan paljon vaihdevuosiensa jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 02:18"]
1+1=2
[/quote]
Kyllä. Mummosi osaa yhdistää tapahtumat. Jos ei tule enää kuukautisia ja hän on käynyt vessassa juuri sinun jälkeen, kyllä se on helppo laskea yhteen ja tunnistaa syypää. Kysele varmuuden vuoksi muutaman viikon päästä onko ollut kuukautisia lähiviikkoina. Jos ei, kannattaa tunnustaa syyllisyytensä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:40"]Vain nainen voi mennä tuohon juttuun...
[/quote]Ja ilmeisesti myös poika. Ap