Raskaaksi vessanpöntöstä
Olen kohta 15-vuotias poika. Tiedän, että tämä mitä kirjoitan kuulostaa todella sairaalta, mutta pakko kertoa jollekin. Olin siis vessassa ja alkoi seisomaan, jolloin ajattelin pikaisesti masturboida. Mummoni kävi vessassa noin 5-10 minuuttia tämän jälkeen. Uskon, että kuulostaa järjettömältä pohtia tätä, mutta minulla on ilmeisesti jonkinasteinen OCD ja en pääse yli tästä. Pelkään siis, että mummoni olisi voinut raskautua, jos spermaa olisi ollut WC-istuimen reunoilla. Järki sanoo, että mahdotonta, koska mummo on jo 66v, joten tuskin hän voisi enää raskautua ja lisäksi murrosikäni on aika alussa, eli siemennestettä ei aina masturboidessa edes tule ja jos tulee, se on läpinäkyvää ja aivan pieni tippa. Muutenkin muistelen, että sillä kerralla mitään ei tainnut edes tulla enkä tainnut myöskään olla kääntyneenä WC-istuimeen päin. Virtsan roiskumisesta en ole huolissani, koska virtsa tappaa siittiöt mutta siitä olen, että siemennestettä olisi kuitenkin tullut ja sitä olisi roiskunut pöntön reunoille.
Kiitän, jos joku osaisi auttaa ja pyydän, älkää huudelko provoksi. Mieleni ei ole kovin hyvässä kunnossa ja lisäksi jotain OCD-taipumusta lienee, joten en pääse näistä ajatuksista ja päähänpinttymistä eroon.
Kommentit (109)
On mahdollista että mummosi on sinulle raskaana. Itse olen saanut sukupuolitaudin saunanlauteista, tai ainakin niin kerroin tyttöystävälleni.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:45"]
Jos tämä on totta, niin ehkä sinun pitäisi alkaa masturboimaan kondomin kanssa :D Ei tarvitse turhaan stressata mahdottomia asioita.
[/quote]
Mummo voi hyvinkin olla raskaana. Teinipoikien siemenneste on tunnetusti hyvin viriiliä ja siittiöiden tiheys ja liikkuvuus on yleisesti huippuluokkaa. Pöntön reunamalle masturboitu sperma voi siis sisältää hedelmöittymiskykyisiä siittiöitä miljoonia, jotka naiskehoon päästessään saattavat hedelmöittää irronneen munasolun. Toki on mahdollista, jopa tonennäköistä, että mummosi on pyyhkinyt alapäänsä pöntöllä asioidessaan, jolloin alapäähän kulkeutuneet eritteet ovat pyyhkiytyneet pois. Ongelmalliseksi tilanteen tekee se, että jos mummosi pyyhkii virtsaamisen jälkeen alapäänsä oikeaoppisesti edestä taaksepäin, voi olla, että kupeittesi hedelmä on jo kasvamassa.
http://www.doctorspring.com/question/can-someone-become-pregnant-with-sperm-in-toilet-seat
No tässä vastaus mutta vaikutti siltä että tän kysyjä saatto olla ap, mutta juu eipä siinä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:28"]http://www.doctorspring.com/question/can-someone-become-pregnant-with-sperm-in-toilet-seat
No tässä vastaus mutta vaikutti siltä että tän kysyjä saatto olla ap, mutta juu eipä siinä.
[/quote] En nyt ihan tajunnut, mitä tarkoitit. Kirjoitustyylin perusteella saatat olla se toinen 15-vuotias ketjusta, joka poistettiin? :) No kuitenkin, kiitos linkistä, tästä obsessiosta olen onneksi päässyt jo eroon. Ap
Joo no minähän se tässä, toi tarina vaan kuulosti tosi samanlaiselta ja se oli laitettu 4 päivää sitten niin mietin että saatoit hyvinkin olla sinä sitä kysynyt mutta veikkasin väärin.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:37"]Joo no minähän se tässä, toi tarina vaan kuulosti tosi samanlaiselta ja se oli laitettu 4 päivää sitten niin mietin että saatoit hyvinkin olla sinä sitä kysynyt mutta veikkasin väärin.
[/quote]Et veikannut väärin, minähän se tämänkin kirjoitin :) Tosin taisit katsoa päivämäärän väärin, taisin kirjoittaa tämän viime kuukauden puolella? Ap
Siis puhuin tosta linkin kysymyksestä kyllä mää heti arvasin että sää tän keskustelun alotit kun mainitsit tän siel poistetussa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:56"]
Olen kohta 15-vuotias poika. Tiedän, että tämä mitä kirjoitan kuulostaa todella sairaalta, mutta pakko kertoa jollekin. Olin siis vessassa ja alkoi seisomaan, jolloin ajattelin pikaisesti masturboida. Mummoni kävi vessassa noin 5-10 minuuttia tämän jälkeen. Uskon, että kuulostaa järjettömältä pohtia tätä, mutta minulla on ilmeisesti jonkinasteinen OCD ja en pääse yli tästä. Pelkään siis, että mummoni olisi voinut raskautua, jos spermaa olisi ollut WC-istuimen reunoilla. Järki sanoo, että mahdotonta, koska mummo on jo 66v, joten tuskin hän voisi enää raskautua ja lisäksi murrosikäni on aika alussa, eli siemennestettä ei aina masturboidessa edes tule ja jos tulee, se on läpinäkyvää ja aivan pieni tippa. Muutenkin muistelen, että sillä kerralla mitään ei tainnut edes tulla enkä tainnut myöskään olla kääntyneenä WC-istuimeen päin. Virtsan roiskumisesta en ole huolissani, koska virtsa tappaa siittiöt mutta siitä olen, että siemennestettä olisi kuitenkin tullut ja sitä olisi roiskunut pöntön reunoille. Kiitän, jos joku osaisi auttaa ja pyydän, älkää huudelko provoksi. Mieleni ei ole kovin hyvässä kunnossa ja lisäksi jotain OCD-taipumusta lienee, joten en pääse näistä ajatuksista ja päähänpinttymistä eroon.
[/quote]
HahahahahahahahHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Ei vittu mikä idiootti.
[/quote]
Olipa hienotunteista...
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:56"]
Olen kohta 15-vuotias poika. Tiedän, että tämä mitä kirjoitan kuulostaa todella sairaalta, mutta pakko kertoa jollekin. Olin siis vessassa ja alkoi seisomaan, jolloin ajattelin pikaisesti masturboida. Mummoni kävi vessassa noin 5-10 minuuttia tämän jälkeen. Uskon, että kuulostaa järjettömältä pohtia tätä, mutta minulla on ilmeisesti jonkinasteinen OCD ja en pääse yli tästä. Pelkään siis, että mummoni olisi voinut raskautua, jos spermaa olisi ollut WC-istuimen reunoilla. Järki sanoo, että mahdotonta, koska mummo on jo 66v, joten tuskin hän voisi enää raskautua ja lisäksi murrosikäni on aika alussa, eli siemennestettä ei aina masturboidessa edes tule ja jos tulee, se on läpinäkyvää ja aivan pieni tippa. Muutenkin muistelen, että sillä kerralla mitään ei tainnut edes tulla enkä tainnut myöskään olla kääntyneenä WC-istuimeen päin. Virtsan roiskumisesta en ole huolissani, koska virtsa tappaa siittiöt mutta siitä olen, että siemennestettä olisi kuitenkin tullut ja sitä olisi roiskunut pöntön reunoille. Kiitän, jos joku osaisi auttaa ja pyydän, älkää huudelko provoksi. Mieleni ei ole kovin hyvässä kunnossa ja lisäksi jotain OCD-taipumusta lienee, joten en pääse näistä ajatuksista ja päähänpinttymistä eroon.
[/quote]
HahahahahahahahHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Ei vittu mikä idiootti.
[/quote]Hahaha. Ei vittu, mikä elämänkoululainen. Elämänkoulua viestisi ainakin vihjaa...
(anteeksi, en yleensä ole ilkeä, nyt piti "purkautua")
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:43"]Siis puhuin tosta linkin kysymyksestä kyllä mää heti arvasin että sää tän keskustelun alotit kun mainitsit tän siel poistetussa.
[/quote]Aa ok, joo tuota linkin kysymystä en kysynyt. Ap
Hmm.. Miksiköhä se toine poistettii, sehä oli iha asiallinen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:48"]Hmm.. Miksiköhä se toine poistettii, sehä oli iha asiallinen.
[/quote]Niinpä. Noh, tämän palstan moderointi nyt on vähän sellaista, ei löydy aina järkeä poistoista.
Muuten ihan mielenkiinnosta, miten "eksyit" lukemaan tätä palstaa? Minulla ei ole tarkkaa muistikuvaa, joskus vain löysin tämän, ja siitä lähtien olen lukenut jokseenkin säännölisesti. Ei ole ehkä 15-vuotiaalle paras palsta, mutta kyllähän näille sairaille ketjuille, omillekin, osaa jo nauraa :D Ap
En tiiä miten sain alunperin tietää tän olemassaolosta oisko ollu joitain lääketieteellisiä juttuja googletellessa en ihan kauheen usein täällä käy olin eilen illalla iha sattumalta täällä.
Älä missään nimessä masturboi enää ollenkaan, sillä sulla on supersiittiöitä, jotka elää huoneen lämmössä. Naiset ovat tunnottomia alapäästään eivätkä esimerkiksi huomaa, jos jonkun limaista spermaa on istuinalusella.
Tulin vain kertomaan, että maailman surkein trolli XDD vai että 15-vee poika vauvapalstalla kyselee :DDD