Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaaksi vessanpöntöstä

Vierailija
10.06.2015 |

Olen kohta 15-vuotias poika. Tiedän, että tämä mitä kirjoitan kuulostaa todella sairaalta, mutta pakko kertoa jollekin. Olin siis vessassa ja alkoi seisomaan, jolloin ajattelin pikaisesti masturboida. Mummoni kävi vessassa noin 5-10 minuuttia tämän jälkeen. Uskon, että kuulostaa järjettömältä pohtia tätä, mutta minulla on ilmeisesti jonkinasteinen OCD ja en pääse yli tästä. Pelkään siis, että mummoni olisi voinut raskautua, jos spermaa olisi ollut WC-istuimen reunoilla. Järki sanoo, että mahdotonta, koska mummo on jo 66v, joten tuskin hän voisi enää raskautua ja lisäksi murrosikäni on aika alussa, eli siemennestettä ei aina masturboidessa edes tule ja jos tulee, se on läpinäkyvää ja aivan pieni tippa. Muutenkin muistelen, että sillä kerralla mitään ei tainnut edes tulla enkä tainnut myöskään olla kääntyneenä WC-istuimeen päin. Virtsan roiskumisesta en ole huolissani, koska virtsa tappaa siittiöt mutta siitä olen, että siemennestettä olisi kuitenkin tullut ja sitä olisi roiskunut pöntön reunoille.

Kiitän, jos joku osaisi auttaa ja pyydän, älkää huudelko provoksi. Mieleni ei ole kovin hyvässä kunnossa ja lisäksi jotain OCD-taipumusta lienee, joten en pääse näistä ajatuksista ja päähänpinttymistä eroon.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:08"]Kukaan 15v. teinipoika ei kirjoita noin hyvin ja tämä on fakta. Sekä ei käytä sanoja kuten raskautua, virtsa, siemenneste, masturboida, wc-istuin jne. Trololoooo..... LOL LOL LOL!!!!
[/quote]Ihmisiä, kuten myös teinejä on erilaisia ja tämä on fakta. Minä en koe luontevaksi kirjoittaa puhekielellä, vaikka puhekielellä puhunkin. Äidinkielentunneilla olen ollut myös hereillä. (P. S. Anteeksi mahdollisista kielioppivirheistä nyt, väsyneenä en jaksa oikolukea.)
[/quote]

Sama juttu minulla. En tykkää kirjoittaa puhekieltä.
t.15v

Vierailija
2/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skdjkwkfdodkk

Vierailija
4/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aabc

Vierailija
5/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qflfk

Vierailija
6/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askfjek

Vierailija
7/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kjsbjalfkd

Vierailija
8/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nn

Vierailija
9/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5f

Vierailija
10/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoeoeo

Vierailija
11/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoajatukset ovat juuri tuollaisia. Älä jää yksin, kerro vanhemmillesi että sulla on pakko-oireita, hakekaa apua niihin. Koulupsykologilta, terveyskeskuspsykologilta, yksityiseltä psykoterapeutilta. esim. kognitiivis-behavioraalinen terapia, eli kognitiivinen käyttäytymisterapia on usein tehokasta pakko-oireisiin. Lääkitystäkin on saatavilla. Tsemppiä!

Vierailija
12/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon ahdistavan tunteen, nuo pakkoajatukset ovat aivan hirveitä, lamaannuttavia. Itse kärsin pitkään samasta ongelmasta, puolitoista vuotta mielessäni pohdin erästä yhtä mahdotonta asiaa aamusta iltaan. Olin aivan loppu. Avun sain escitalopram-lääkityksestä. Vielä joskus saatan sekunnin verran asiaa miettiä, mutta pystyn sen sivuuttamaan. Tuo ocd on oikeasti yhtä helvettiä. Suosittelen lääkärissäkäyntiä, itsestään tuo ei helpota. Puhu siellä asiasta avoimesti, ovat kyllä kuulleet vastaavaa aiemminkin. Äläkä häpeile. Onnea!

Vierailija
13/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asxs

Vierailija
14/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pour

Vierailija
15/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 43 ja 44! Lienee pakko yrittää kerätä rohkeutta kertoakseen. Serotoniinilääkkeistä kuulemani kokemukset eivät mitään hyviä ole, joten se hieman ahdistaa... Mutta onhan niitä kokeiltava, jos mikään muu ei auta.

-------

Ahdistaa vieläkin, vaikkakaan ei niin paljon kuin yöllä. Tälläkin hetkellä lasken kirjoittamiani rivejä... Huoh. Ap

Vierailija
16/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis opetetaanko toi liike-energian laskeminen jo yläasteella? Ite muistan oppineeni sen vasta lukiossa. Derivoinnista ja integroinnista en ollut ennen lukion kakkosta koskaan kuullutkaan joten ootko/olitko sitten jollain luonnontieteellisellä yläasteella vai mitä?

Vierailija
17/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:13"]Siis opetetaanko toi liike-energian laskeminen jo yläasteella? Ite muistan oppineeni sen vasta lukiossa. Derivoinnista ja integroinnista en ollut ennen lukion kakkosta koskaan kuullutkaan joten ootko/olitko sitten jollain luonnontieteellisellä yläasteella vai mitä?
[/quote]8. luokan juuri päätin ja fysiikassa opetettiin mm. energiakaavoja, työ, teho yms. Derivointiin ja integrointiin taas olen tutustunut ihan itse, vaikkakaan en niitä ole sen kummemmin vielä jaksanut opetella. Ap

Vierailija
18/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika kade, ei meille fyssassa peruskoulussa tollasia opetettu. Olisinpa mäkin saanut noin monipuolista opetusta jo peruskoulussa, fyssa oli mun lemppari. Tai no onhan se edelleenkin kun nykyään opiskelen yliopistossa fysiikkaa :)

Vierailija
19/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

abc

Vierailija
20/109 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sinut vakavasti, tyttärelläni on myös pakko-oireita.

Vaikea sinua on vakuuttaa mutta oikeasti tiedät faktat itsekin ja ne löytyy tekstistäsi - raskaus ei ole mahdollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi