Raskaaksi vessanpöntöstä
Olen kohta 15-vuotias poika. Tiedän, että tämä mitä kirjoitan kuulostaa todella sairaalta, mutta pakko kertoa jollekin. Olin siis vessassa ja alkoi seisomaan, jolloin ajattelin pikaisesti masturboida. Mummoni kävi vessassa noin 5-10 minuuttia tämän jälkeen. Uskon, että kuulostaa järjettömältä pohtia tätä, mutta minulla on ilmeisesti jonkinasteinen OCD ja en pääse yli tästä. Pelkään siis, että mummoni olisi voinut raskautua, jos spermaa olisi ollut WC-istuimen reunoilla. Järki sanoo, että mahdotonta, koska mummo on jo 66v, joten tuskin hän voisi enää raskautua ja lisäksi murrosikäni on aika alussa, eli siemennestettä ei aina masturboidessa edes tule ja jos tulee, se on läpinäkyvää ja aivan pieni tippa. Muutenkin muistelen, että sillä kerralla mitään ei tainnut edes tulla enkä tainnut myöskään olla kääntyneenä WC-istuimeen päin. Virtsan roiskumisesta en ole huolissani, koska virtsa tappaa siittiöt mutta siitä olen, että siemennestettä olisi kuitenkin tullut ja sitä olisi roiskunut pöntön reunoille.
Kiitän, jos joku osaisi auttaa ja pyydän, älkää huudelko provoksi. Mieleni ei ole kovin hyvässä kunnossa ja lisäksi jotain OCD-taipumusta lienee, joten en pääse näistä ajatuksista ja päähänpinttymistä eroon.
Kommentit (109)
En lukenut koko ketjua läpi,mutta hankalalta kuulostaa sun pakko-oireet. Suositttelen lukemaan kerrasta poikki,eroon pakko-oireista. Siinä on mielenkiintoisia ja toimivia ohjeita pakko-oireista kärsiville.
92: Ok, itse olen tosiaan jo pitempiaikainen kävijä.
Kiitos tsempeistä! Tästä ketjun pakkoajatuksesta olen jo onneksi päässyt eroon. Tuo uudempi ketjuni poistettiin, mutta nyt pakkoajatuksena on se, että pelkään vetäneeni henkeen Kinder-munan foliopalan... Vaikka mitään yskää ei esiintynyt. Limaa on kurkussa ollut viikon flunssan jälkeen ja nyt pelkään, että se folionpala olisi keuhkoissa ja lima johtuisi siitä. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:08"]92: Ok, itse olen tosiaan jo pitempiaikainen kävijä.
Kiitos tsempeistä! Tästä ketjun pakkoajatuksesta olen jo onneksi päässyt eroon. Tuo uudempi ketjuni poistettiin, mutta nyt pakkoajatuksena on se, että pelkään vetäneeni henkeen Kinder-munan foliopalan... Vaikka mitään yskää ei esiintynyt. Limaa on kurkussa ollut viikon flunssan jälkeen ja nyt pelkään, että se folionpala olisi keuhkoissa ja lima johtuisi siitä. Ap
[/quote]
Itelläni oli kanssa joskus ihan "varma" tunne että olin vetäny jotain henkeen, sitten parinpäivän päästä meni ihan oikeesti leipää henkeen jolloin sitä pois yskiessäni taas muistui mieleen miltä tuntuu kun jotain menee henkeen ja rauhotuin sitten siitä asiasta. Älä missään nimessä ala vetämään mitään tahallaan henkeen nyt mutta sanon vaan että kyllä sen huomaa jos jotain menee henkeen. T. Se 15v
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:49"]Mitenkä menee?
[/quote]Itseasiassa ihan hyvin nyt, kiitos kysymästä :) Edelleen pyörii päässä se, että mitä tuo limaisuus voisi olla, mutta yritän sivuuttaa sen ajattelemalla, että se on tuskin mitään tappavaa.
Näin yleisestikin tosin masennusta minulla on, niin ahdistaa jo valmiiksi koulun alkaminen. Tavallaan ajattelen, että 9. luokka on se "viimeinen ponnistus", mutta OCDn takia olen ylitarkka kouluasioissa ja ennen 8. luokan päättymistäkin stressasin, jäänkö luokalle, vaikka keskiarvokin on ysin paikkeilla ja huonoin aineeni liikunta oli kuitenkin 7, minulle hyvä siitä aineesta.
Välillä sitä kyllä miettii, että on se nyt kumma, kun diabetes ei ollut tarpeeksi, vaan päälle tuli ahdistusta/OCDta. "Kenellekään ei anneta enempää taakkaa kuin mitä jaksaa kantaa" - epäilen :D Ap
Eikö sulla oo jotai säämmöllisiä lääkärikäyntejä ton diabeteksen takia? Jos on niin voisit ottaa asian puheeksi siellä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:48"]Eikö sulla oo jotai säämmöllisiä lääkärikäyntejä ton diabeteksen takia? Jos on niin voisit ottaa asian puheeksi siellä.
[/quote]Joo, onhan niitä. Mitä asiaa tarkoitit? Ahdistuksesta tms. en viitsi siellä puhua, kun vanhemmat ovat mukana... Vanhemmat ajattelevat, että en kuitenkaan muistaisi kertoa kaikkia hoito-ohjeita sitten kotona, mutta tuo perustelu hieman ontuu, kun itse hoidan diabetekseni täysin jo tässä iässä. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:08"]
Kukaan 15v. teinipoika ei kirjoita noin hyvin ja tämä on fakta. Sekä ei käytä sanoja kuten raskautua, virtsa, siemenneste, masturboida, wc-istuin jne. Trololoooo..... LOL LOL LOL!!!!
[/quote]
Ööh... kyllä minä käytin noita sanoja 15-vuotiaana...
Älä huoli, ei ole ,mahdollista mitenkään: siittiöt kuolevat siinä ajassa mitä mummosi kerkeää tulla vessaan ja istua pytylle:) tiedät itsekin mielessäsi, että ajatus on absurdi, mutta se vaivaa. Koita miettiä niin, jos joku ystäväsi sanoisi sinulle saman asian: olisit varmasti itsekin sitä mieltä, että ei ole mahdollista. Joten unohda tuo mielestäsi!
No mutta jos se lääkäri tuntuu mukavalta ja sellaiselta jolle voisit ahdistuksesta/huolistasi helposti kertoa niin kannattaa pyytää että voisitte puhua kahden kesken, joskus lääkäri saattaa kysyäkkin että haluaisiko kertoa vielä jotain ilman vanhempien paikallaoloa, joten kannattaa kysyä vaikka seuraavalla kerralla että jos voit puhua lääkärin kanssa kahdenkesken
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 01:31"]
Älä huoli, ei ole ,mahdollista mitenkään: siittiöt kuolevat siinä ajassa mitä mummosi kerkeää tulla vessaan ja istua pytylle:) tiedät itsekin mielessäsi, että ajatus on absurdi, mutta se vaivaa. Koita miettiä niin, jos joku ystäväsi sanoisi sinulle saman asian: olisit varmasti itsekin sitä mieltä, että ei ole mahdollista. Joten unohda tuo mielestäsi!
[/quote]Tietysti on mahdolisuus, että mummo, jos hänellä on kova tarve saada vielä jälkeläisiä, kerää muumimukiin sinun roiskimat siittiöt ja hakeutuu lapsettomuusklinikkaan.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 01:32"]No mutta jos se lääkäri tuntuu mukavalta ja sellaiselta jolle voisit ahdistuksesta/huolistasi helposti kertoa niin kannattaa pyytää että voisitte puhua kahden kesken, joskus lääkäri saattaa kysyäkkin että haluaisiko kertoa vielä jotain ilman vanhempien paikallaoloa, joten kannattaa kysyä vaikka seuraavalla kerralla että jos voit puhua lääkärin kanssa kahdenkesken
[/quote]Niin, totta tuokin. Lääkäri on tuttu aiemmilta kerroilta, lähes aina sama, mutta silti lääkärilläkäynnit jännittää aina yhtä paljon. Siksi en mielellään siellä alkaisi tästä avautumaan, en varmaankaan osaisi jännitykseltä paljoa sanoa.
Kiitos teille muillekin vastaajille, tosiaan tätä vessanpöntöstä raskautumista en onneksi enää pelkää. Ap
Aivan hillittömän hauska provo tai oikea aloitus. Whatever. Mutta aplodeja! :D
Liian mielikuvituksekasta ja sairasta 15-vuotiaan kirjoittamaksi. BUSTED!
Hei kohtalotoveri! Pakkoajatukset ovat inhottavia. Mitä hanakammin yrität päästä eroon, sitä kovempana bumerangina ne palaavat takaisin.
Hyväksy ajatus, niin hullulta kuin se kuulostaakin. Se on vain ajatus, niitä tulee ja menee. Tiedät itsekin, ettei pelkäämäsi asia ole mahdollista. Panikoit nyt tuota pakkoajatusta vastaan. Itse kärsin OCD:stä nykyään enään toisinaan, kiitos erittäin hyvän psykoterapian.
Pitkästä aikaa toissapäivänä töistä ajaessa tulin kotipihaan autolla ja menin läheltä jalankulkijaa. Kotona aloin pelkäämään, että satutin häntä vaikkei mitään käynyt. Pääsin ajatuksissa jo niin pitkälle, että minut pidätettiin tästä ja tajusin, että nyt ocd taas yrittää ottaa ylivallan.
Suosittelen lämpimästi psykoterapiaa, se auttaa!! Tosin motivaatiota pitää olla. Tiedän miten ahdistunut olet asiasta. Pakkoajatus rynnii pään läpi ja pieni järjen ääni yrittää pitää puolensa.
Tsemppiä elämääsi!