Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset metsästävät rikkaita miehiä

Vierailija
08.06.2015 |

"If you spend your life chasing women, you'll end up with nothing. If you spend your life chasing money, the women will chase you."

Totuus on se, että kaikkein tasokkaimmat naiset ovat aina "maksullisia". Eli miehellä tulee olla riittävästi pätäkkää, asuntoa, hienoja autoja, kesämökkiä, varaa kalliisiin ravintolaillallisiin, ulkomaanmatkoihin ja muihin kivoihin yllätyksiin.

Toinen hyvä totuus rahasta mikä pätee tähänkin maahan 100% on seuraava "First you get the money, then you get the power, then you get the women."

Ja huom. Nyt puhutaan tasokkaista naisista, jotka ovat aidosti kauniita, edustuskelpoisia ja keskustelutaitoisia.

Kommentit (495)

Vierailija
481/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:32"]

No ensinnäkin vaikutat ihan järjettömän katkeralta ihmiseltä,

[/quote]

Jos useampikin lupaava parisuhde kaatuu puhtaasti erimielisyyksiin rahasta ja työstä, kyllähän se vituttaa.

Näihin laasatteluihin ja "kiltteihin miehiin" en jaksa edes tarttua. Netissä luotuja termejä, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

[/quote]

Kai sentään ymmärrät, että vapaaehtoisen työttömyyden hyväksyvät ovat yleensä vapaaehtoisesti työttömiä? Oletko siis pyrkinyt suhteeseen vapaaehtoisesti työttömien naisten kanssa?

Vierailija
482/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:58"]

Arvasin et ketjun lassukka ei haluu ottaa kantaa tähän mun viestiin.

[/quote]

Mitäpä jos kuule spesifioittet vielä tarkalleen sen kohdan johon pitää ottaa kantaa? Ilmeisesti lainasin sun mielestä väärää kohtyaa pari viestiä ylempänä kun ei kelvannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Missä menee parisuhteen raja? Pisimmillään olen tapaillut samaa naista 5kk. Sitten meni poikki kun en edelleenkään suostunut vaatimuksesta huolimatta hakemaan ja vastaanottamaan työtä."

Miksi sinulla pitäisi olla työssäkäyvä nainen kun itse et suostu töihin menemään. Eli seurustele työttömän kanssa. Kelpuutatko itse työttömän? Ongelma ratkaistu.

Vierailija
484/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:59"]

Oletko siis pyrkinyt suhteeseen vapaaehtoisesti työttömien naisten kanssa?

[/quote]

En ole löytänyt tällaista. Harvassa ovat naiset, joita ei ihan oikeasti kiinnosta lainkaan raha.

Vierailija
485/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:32"]

No ensinnäkin vaikutat ihan järjettömän katkeralta ihmiseltä,

[/quote]

Jos useampikin lupaava parisuhde kaatuu puhtaasti erimielisyyksiin rahasta ja työstä, kyllähän se vituttaa.

Näihin laasatteluihin ja "kiltteihin miehiin" en jaksa edes tarttua. Netissä luotuja termejä, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

[/quote]

Uskoisin, että "lupaavat parisuhteesi" kaatuvat siihen että nainen ei loputtomasti jaksa katsella nurkissaan laiskaa pummia, joka loisii toisten varoilla ihan vain siksi, kun ei työnteko kiinnosta. Edelleenkin, kaltaisesi on normaalin ihmisen mielestä varsin vastenmielinen otus. Toista olisi, jos laiskottelisit omalla kustannuksellasi, mutta kun meidän muiden... Ällöttävää.

Vierailija
486/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:02"]

Uskoisin, että "lupaavat parisuhteesi" kaatuvat siihen että nainen ei loputtomasti jaksa katsella nurkissaan laiskaa pummia, joka loisii toisten varoilla ihan vain siksi, kun ei työnteko kiinnosta.

[/quote]

Tuskimpa. Olisin voinut pitää kulissina omaa vuokrakämppää eli muijan tulot ei olisi mun tukiin vaikuttanut.

Vierailija
487/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:01"]

[/quote]

En ole löytänyt tällaista. Harvassa ovat naiset, joita ei ihan oikeasti kiinnosta lainkaan raha.

[/quote]

Se nyt vielä puuttuis, että löydät samanlaisen loisen kumppaniksi. Teette lapsia ja opetatte nekin loisimaan :) Toivottavasti näin ei käy, eli et löydä naista niin kauan kuin loisit!

Mene nyt hyvä mies töihin siitä! Tupeet kunnioittamaan itsekin itseäsi ja sitä kautta joku fiksu daamikin voi jäädä haaviin. Eli ala elämään elämääsi nautiskellen ja omaa henkistä pääomaasi kartuttaen ja vahvistaen. Ei ne kaikki oo rahan perään, mutta et löydä fiksua naista itelles, jos jatkat tuota urpoilua. Koska urpoillessasi huonoine itsetuntoinesi löydät vaan samanlaista seuraa ku ite oot. Niin se metsä vastaa...

Vierailija
488/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinulle ei kelpaa työtön nainen. Kyllä niitä on vapaina vaikka kuinka. Haluat siis työssäkäyvän naisen mutta itse et mene töihin. Naiset eivät saa pummia sinulta mutta sinä saat pummia naiselta. Suurin osa työssäkäyvistä on pienipalkkaisia 80% eli ei kenelläkään ole varaa elättää toista, hyvä kun itse pärjää. Sitten on hyväpalkkaiset mutta ei elintaso kummoinen ole jos sillä pitää toinen elättää eli ei heilläkään ole rahaa elättää ketään, varsinkaan jos haluaa perheen perustaa. Rikkaita on vähän. Pääsisimmekö kaikki heidän eläteikseen?

Vierailija
489/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:13"]

Eli sinulle ei kelpaa työtön nainen.

[/quote]

Miten niin ei kelpaa? Mulle on ihana sama käykö nainen töissä vai onko tahallaan työtön.

Vierailija
490/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:01"]

[/quote]

[/quote]

Jaa, eli ongelma on siis että et vain ole löytänyt kaltaisiasi (tai jonkun mielestä tasoisiasi) naisia.

Vierailija
491/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:02"]

Uskoisin, että "lupaavat parisuhteesi" kaatuvat siihen että nainen ei loputtomasti jaksa katsella nurkissaan laiskaa pummia, joka loisii toisten varoilla ihan vain siksi, kun ei työnteko kiinnosta.

[/quote]

Tuskimpa. Olisin voinut pitää kulissina omaa vuokrakämppää eli muijan tulot ei olisi mun tukiin vaikuttanut.

[/quote]

mut tää sun kuvottava yhteiskunnan lypsämis-asenne kyllä vaikuttaa. kyllä miehen pitää olla mies, eikä mikään vätys. huh, onneksi ei tarvii katella tommosta.

Vierailija
492/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:13"]

Eli sinulle ei kelpaa työtön nainen.

[/quote]

Miten niin ei kelpaa? Mulle on ihana sama käykö nainen töissä vai onko tahallaan työtön.

[/quote]

Tämän on oikeesti pakko olla provo :D ei kukaan nyt sentäs ole näin urpo. Aika pitkään oot saanut ihmisiä roikutettua avauksellasi, pointsin siitä! Seuraava.

Vierailija
493/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:12"]

Toivottavasti näin ei käy, eli et löydä naista niin kauan kuin loisit!

[/quote]

Käsittääkseni mun piti olla täällä se pahasisuinen käyttäjä. Näköjään ne onkin ihan muut käyttäjät, jotka toivovat toisille kaikea paskaa ja epäonnea.

Vierailija
494/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:21"]

Tämän on oikeesti pakko olla provo

[/quote]

En avannut (tätäkään) topikkia. Luultavasti näitä topikkeja avaa joku joka on huomannut, että vastailen tällaisiin topikkiin.

Kuitenkin, miksi tuo olisi provo? Miksi mulle ei voi olla yhdentekevää käykö nainen töissä vai onko tahallaan työtön?

Vierailija
495/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:12"]

Toivottavasti näin ei käy, eli et löydä naista niin kauan kuin loisit!

[/quote]

Käsittääkseni mun piti olla täällä se pahasisuinen käyttäjä. Näköjään ne onkin ihan muut käyttäjät, jotka toivovat toisille kaikea paskaa ja epäonnea.

[/quote]

Sitä olen ihmetellyt, miksei lompakkoloismies ole nyt rynnännyt tänne vaahtoamaan, vaikka yleensä tällaisissa ketjuissa huseeraa suuna päänä. Olisko syynä se, että miehen loisinta ei haittaa niin yhtään?

Kuules Vulva, tiedoksi sulle että nää pummit loisii just SUN lompakolla, toisin kuin ne muiden miesten avio- tai avovaimot, joita niin kovasti vihaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi