Naiset metsästävät rikkaita miehiä
"If you spend your life chasing women, you'll end up with nothing. If you spend your life chasing money, the women will chase you."
Totuus on se, että kaikkein tasokkaimmat naiset ovat aina "maksullisia". Eli miehellä tulee olla riittävästi pätäkkää, asuntoa, hienoja autoja, kesämökkiä, varaa kalliisiin ravintolaillallisiin, ulkomaanmatkoihin ja muihin kivoihin yllätyksiin.
Toinen hyvä totuus rahasta mikä pätee tähänkin maahan 100% on seuraava "First you get the money, then you get the power, then you get the women."
Ja huom. Nyt puhutaan tasokkaista naisista, jotka ovat aidosti kauniita, edustuskelpoisia ja keskustelutaitoisia.
Kommentit (495)
Hahhha mua naurattaa nää "tahallaan työttömät" :'DD "en hanki töitä koska sit naiset haluaa mut vaan rahojen takia" xDDD On ehkä paras tekosyy minkä oon kuullu työttömältä :DD
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:50"]
Et hiffaa pointtia, mutta mitäpä siitä.
[/quote]
Mitä pointtia? Et sä tiedä mihin mun itsekunnoitus perustuu. Sen verran voi avata, että pitäisin työssäkäyntiä lähinnä häpeällisenä alistumisena (ja, ei yrittäjyyttä pidän vielä' pahempana ja häpeällisempänä, joten sitä ei kannata edes mainita).
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:52"]
Hahhha mua naurattaa nää "tahallaan työttömät" :'DD "en hanki töitä koska sit naiset haluaa mut vaan rahojen takia" xDDD On ehkä paras tekosyy minkä oon kuullu työttömältä :DD
[/quote]
Se on kiva itelleen uskotella, että jos olis töitä, niin olis nainenkin. Jos olis töitä, voi ollakin, ettei silti olis naista. Ja mikähän se syy naisettomuuteen silloin olisi... Hmmm...
"en hanki töitä koska sit naiset haluaa mut vaan rahojen takia"
[/quote]
Tähän on vahvaa toditusaineistoa. Tahallaan työttömänä ei kelpaa, muuten kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:54"]
[/quote]
Mitä pointtia? Et sä tiedä mihin mun itsekunnoitus perustuu. Sen verran voi avata, että pitäisin työssäkäyntiä lähinnä häpeällisenä alistumisena (ja, ei yrittäjyyttä pidän vielä' pahempana ja häpeällisempänä, joten sitä ei kannata edes mainita).
[/quote]
Oot tainnu kauan harjotella hyvien tekosyiden keksimistä ettei tartte mennä töihin ;D
[/quote]
[/quote]
mun päähän ei mahdu ajatus siitä, että työssäkäynti olis häpeällistä. Luojan kiitos tässä maassa moni haluaa tehdä töitä. Jos me kaikki ajateltaisiin samalla tavalla, mistä sä silloin lypsäisit rahaa?
Tapa ittes. En mä halua tollasia elättää.
[/quote]
Se on kiva itelleen uskotella, että jos olis töitä, niin olis nainenkin. Jos olis töitä, voi ollakin, ettei silti olis naista. Ja mikähän se syy naisettomuuteen silloin olisi... Hmmm...
[/quote]
Sitten olisi varmaan liian mukava ja kunnollinen mies.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:02"]
[/quote]
[/quote]
Sitten olisi varmaan liian mukava ja kunnollinen mies.
[/quote]
:) se nyt vasta häpeällistä olisi ;)
"kummasti alkanut velipojalla pyöriä naisasiat kun pääsi kunnon töihin ja valmistuminen häämöttää. Joukossa ihan nättejäkin tapauksia..." sanoi muutamaa vuotta nuorempi pikkusiskoni kun olin noin
25-vuotias. Hän varoitti myös oman kaveripiirinsä tietyistä tapauksista, jotka hakivat tarkoituksella tietynlaisen tulotason omaavaa miestä "jotta vähintään keskiluokkaisen mukava elämä olisi taattu".
Toki huolella kyntömiehen hommia hoitelin myös noiden "tiettyjen tapausten" kanssa (sisko raivosi tästä kun sai tietää :D ), mutta pelin henki oli selvä minulle, heille ei. Etenkin
ne hoitsupimut olivat suorastaan typeriä kysymyksissään, "sä varmaan tienaat hyvin". On se hassua ettei opiskeluiden alussa läheskään niin hyvin naisasiat pyörivät.
Sinänsä minulla ei pitäisi olla mitään katkeruutta asiasta, sillä flaksi kävi enemmän kuin laki sallii ja lääkäri määrää. Kummasti vaan jäi kyynisyys asian suhteen joka vaan on vahvistunut iän myötä,
kun luulin löytäneeni vähän erilaisen naisen reissuun. Samanlainen tästäkin on iän myötä kuoriutunut, keskiluokkainen rahanahne sisustuslehtien mukaista kotoilua ihannoiva nainen. Kuten tuntuu suurin
osa naapurustonkin rouvista olevan, miehen tuloilla päästy mukavaan elämään kiinni.
Pthyi sanon minä. Onneksi olen jo onnistunt parin nuoremman hepun osalta kääntämään pään siinä suhteessa ettei ole mitään järkeä tuhlata ainoata elämäänsä alistumalla tällaiseen pyllyilyyn kun voi elää ihan itselleen.
░░░░░░░░░░░░▄▐
░░░░░░▄▄▄░░▄██▄
░░░░░▐▀█▀▌░░░░▀█▄
░░░░░▐█▄█▌░░░░░░▀█▄
░░░░░░▀▄▀░░░▄▄▄▄▄▀▀
░░░░▄▄▄██▀▀▀▀
░░░█▀▄▄▄█░▀▀
░░░▌░▄▄▄▐▌▀▀▀
▄░▐░░░▄▄░█░▀▀ SINUT ON SÄIKYTTÄNYT
▀█▌░░░▄░▀█▀░▀
░░░░░░░▄▄▐▌▄▄
░░░░░░░▀███▀█░▄
░░░░░░▐▌▀▄▀▄▀▐▄ KUUMOITTAVA LUURANGSMAN
░░░░░░▐▀░░░░░░▐▌
░░░░░░█░░░░░░░░█
░░░░░▐▌░░░░░░░░░█
░░░░░█░░░░░░░░░░▐▌LÄHETÄ TÄMÄ KUUTEEN LANKAAN TAI LUURENGOT SYÖVÄT
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 02:38"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 02:34"]
Mies on ollut naiselle elättäjä Suomessa vielä 50 vuotta sitten joten ei tuo miehen varallisuuden katsominen ole kadonnut vaikka naiset "kokevat" tekevänsä valintansa muista syistä. Jotka välillisesti liittyvät miehen elinympäristöön eli senhän raha osaltaan luo.
[/quote]
Naiset esittävät nykyään niin kehittynyttä, modernia, tasa-arvoista. Perusvaatimus ei kuitenkaan ole muuttunut mihinkään, vaan raha ratkaisee luultavasti enemmän kuin 50 vuotta sitten.
[/quote]Nimenomaan esittävät.
Kyllä se raha jossain määrin ratkaisee, toisilla on vara valita.
Miksi sitten suurin osa keskituloisista miehistä on parisuhteessa?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 08:20"]
Miksi sitten suurin osa keskituloisista miehistä on parisuhteessa?
[/quote]
Siksi että keskimääräinen nainen tajuaa jossain vaiheessa ettei saa sitä parasta miestä ja joutuu tyytymään "ihan OK"-tapaukseen.
Huora tulee kieltämättä halvemmaksi, kuin "tasokas luksusnainen".
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 08:02"]"kummasti alkanut velipojalla pyöriä naisasiat kun pääsi kunnon töihin ja valmistuminen häämöttää. Joukossa ihan nättejäkin tapauksia..." sanoi muutamaa vuotta nuorempi pikkusiskoni kun olin noin
25-vuotias. Hän varoitti myös oman kaveripiirinsä tietyistä tapauksista, jotka hakivat tarkoituksella tietynlaisen tulotason omaavaa miestä "jotta vähintään keskiluokkaisen mukava elämä olisi taattu".
Toki huolella kyntömiehen hommia hoitelin myös noiden "tiettyjen tapausten" kanssa (sisko raivosi tästä kun sai tietää :D ), mutta pelin henki oli selvä minulle, heille ei. Etenkin
ne hoitsupimut olivat suorastaan typeriä kysymyksissään, "sä varmaan tienaat hyvin". On se hassua ettei opiskeluiden alussa läheskään niin hyvin naisasiat pyörivät.
Sinänsä minulla ei pitäisi olla mitään katkeruutta asiasta, sillä flaksi kävi enemmän kuin laki sallii ja lääkäri määrää. Kummasti vaan jäi kyynisyys asian suhteen joka vaan on vahvistunut iän myötä,
kun luulin löytäneeni vähän erilaisen naisen reissuun. Samanlainen tästäkin on iän myötä kuoriutunut, keskiluokkainen rahanahne sisustuslehtien mukaista kotoilua ihannoiva nainen. Kuten tuntuu suurin
osa naapurustonkin rouvista olevan, miehen tuloilla päästy mukavaan elämään kiinni.
Pthyi sanon minä. Onneksi olen jo onnistunt parin nuoremman hepun osalta kääntämään pään siinä suhteessa ettei ole mitään järkeä tuhlata ainoata elämäänsä alistumalla tällaiseen pyllyilyyn kun voi elää ihan itselleen.
[/quote]
Se, että vedät puoleesi rahasta kiinnostuneita naisia, ei kuitenkaan tarkoita että kaikki naiset etsisivät miehessä ensisijaisesti varakkuutta. Jos siskosi tutuissa tällaisia naisia on, niin se ei silti ole kuin joukko sillä tapaa samankaltaisia ihmisiä. Minulla on paljon tuttuja ja oikeassa elämässä olen törmännyt vain yhteen naiseen, joka haaveili miehen rikkaudesta. Tosin olen sitten lukenut jotain blogeja, joissa on ollut selvästi erilaiset elämänarvot ja rikkaus tärkeää. En vain liiku niissä piireissä, opiskelen yliopistossa kai sitten "väärää" alaa. Ymmärrän että voi kyynistää, jos on elämässään kuin hunaja tällaisille rahaa tavoitteleville. Ja nämä ihmiset mahdollisesti ovat hyvin aktiivisia tutustumaan. Esimerkiksi jos itse tapaisin miehen, joka on ihan kiva, mutta ei erityisemmin kiinnosta niin en tutustuisi syvemmin. Sillä etsin ennen kaikkea sellaista hyvää synkkaamista toisen kanssa niin että yhdessä on mukavaa ja helppo olla. Kun taas rahaa tavoittelevalle se ei välttämättä olisi niin iso juttu, jos ei heti synkkaisi tosi hyvin. Sillä varakkuus pitäisi sitä kiinnostusta yllä.
Mä olen heikkona älykkäisiin miehiin. Ei liene sattumaa et älykkyys korreloi yleensä varakkuuden kanssa.
Oma mies ei oo kuitenkaan varakas :D mut älykäs on.
On meiän avioliitto kuiten silti vähän rakoillu viimeaikoina :(
Kyllä tuossakin siskon kaveripiirissä oli niitä ihquja yliksellä opiskelijoita, sen verran fiksuja olivat että ymmärsivät ettei omalla pehmeäön alan tutkinnollaan päästä hunajapurkille niin piti yrittää etsiä sitä ihan mukavan keskiluokkaisen elämän mahdollistavan miehen. Hrrrrrrr...ja luulivat vielä ettei näy läpi tuollainen asenne :D (joskin minulla oli parempaa tietoa...)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:12"]
Tupeet kunnioittamaan itsekin itseäsi ja sitä kautta joku fiksu daamikin voi jäädä haaviin.
[/quote]
Häpeäisin silmät päästäni jos kävisin töissä. Tuskin kehtaisiin näyttää naamaani enää missään. Eikä se daamikaan niin innostaisi kun silloin raha olisi päällimmäinen syy miksi sellainen tarttui matkaan.
[/quote]
Et hiffaa pointtia, mutta mitäpä siitä... Yritä vuoden päästä,uudestaan.