Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset metsästävät rikkaita miehiä

Vierailija
08.06.2015 |

"If you spend your life chasing women, you'll end up with nothing. If you spend your life chasing money, the women will chase you."

Totuus on se, että kaikkein tasokkaimmat naiset ovat aina "maksullisia". Eli miehellä tulee olla riittävästi pätäkkää, asuntoa, hienoja autoja, kesämökkiä, varaa kalliisiin ravintolaillallisiin, ulkomaanmatkoihin ja muihin kivoihin yllätyksiin.

Toinen hyvä totuus rahasta mikä pätee tähänkin maahan 100% on seuraava "First you get the money, then you get the power, then you get the women."

Ja huom. Nyt puhutaan tasokkaista naisista, jotka ovat aidosti kauniita, edustuskelpoisia ja keskustelutaitoisia.

Kommentit (495)

Vierailija
401/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 02:54"]

Lol

[/quote]

Et sittenkään mennytkään nukkumaan. Tosin tuskimpa tollanen alfanainen mitään unta tarvii.

Vierailija
402/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 02:38"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 02:34"]

Mies on ollut naiselle elättäjä Suomessa vielä 50 vuotta sitten joten ei tuo miehen varallisuuden katsominen ole kadonnut vaikka naiset "kokevat" tekevänsä valintansa muista syistä. Jotka välillisesti liittyvät miehen elinympäristöön eli senhän raha osaltaan luo.

[/quote]

Naiset esittävät nykyään niin kehittynyttä, modernia, tasa-arvoista. Perusvaatimus ei kuitenkaan ole muuttunut mihinkään, vaan raha ratkaisee luultavasti enemmän kuin 50 vuotta sitten.

[/quote]

Eiköhän raha ratkaise vähemmän, koska naiset tulevat omillaankin toimeen. Lisäksi et tainnut olla 50 vuotta sitten kuvioissa mukana, joten mistä revit juttusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:43"]

Totta. Pätee ainakin tosi pieneen osaan naisista. Nimittäin huoriin. Niitä kiinnostaa vain raha.

[/quote]

Näinkö?

Huora = myy pilluaan rahaa vastaan muutamalla satasella eli varaa jonkun hotellihuoneen ja hoitaa hommansa siellä. Ei takerru mieheen ja homma hoidetaan uudestaan vain jos mies niin haluaa. Siinä se.

Tavallinen nainen = ei myy pilluaan suoraan, mutta ottaa paljon välillisiä maksuja mieheltä ja näkee miehessä mahdollisuuden omistusasuntoihin, autoihin, kesämökkeihin, ts. näkee miehen materiaalisten himojensa mahdollistaja. Takertuu myös mieheen, koska haluaa miehestä himojensa maksajan ja laittaa poikki, jos mies ei osoita innostusta maksamiseen.

Molemmat ovat käytännössä maksullisia ja ainoa ero tulee hinnassa. Huora tulee huomattavasti halvemmaksi.

Vierailija
404/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 03:14"]

Eiköhän raha ratkaise vähemmän, koska naiset tulevat omillaankin toimeen. Lisäksi et tainnut olla 50 vuotta sitten kuvioissa mukana, joten mistä revit juttusi.

[/quote]

No sitä en tiedä millaista meno oli 50 vuotta. Se on kuitenkin aivan selvää, että naisilla on nykyään ihan samat rahaan ja työhön liittyvät vaatimukset ja ne ovat todellakin vaatimuksista ehdottomimmat. Jos et niitä suostu täyttämään, naista ei kiinnosta. Vasta noiden vaatimusten jälkeen ratkaisee muut asiat.

Se vaikuttaa kokonaisuuteen hyvin vähän, että ehkä joka tuhannes nainen on tähän poikkeus.

Vierailija
405/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:40"]

Ei vittu kun naiset kehtaa valehdella. Härskiä touhua. Te otatte koska tahansa sen suositun, tietynlaista arvostusta nauttivan miehen ohi sen fiksun, luotettavan ja sivistyneen tyypin. Katsokaa kun joku ei-kummoisen-näköinen pojankloppi Granlund tekee ilmaveivin. Kohta on kaikki naiset perässä. Teepä jotain hienoa missä tahansa jutussa mikä ei ole tässä maassa yhtä suosittua kuin jääkiekko, niin ei naisia kiinnosta läheskään niin paljon. Aina ollut näin, aina tulee olemaan. Naiset hakevat sitä alfaa ja mies voi olla mitä vaan jos ei edusta näitä tiettyjä menestyksen ja miehisyyden merkkejä, olet täysi nobody. Jos olet tietyssä asemassa, on ihan sama millainen runkkari oikeasti olet, sillä naisten mielestä olet joka tapauksessa jotain aivan vitun ihmeellistä.

Naisia vain ärsyyttää kun joku, viestiensä perusteella beetamies tulee tänne sanomaan totuuksia. He tietävät että tällainen mies provosoituu tai perääntyy ja siksi iskevät tätä vyön alle minkä kerkiävät. Surkeita hiekkavittuja he vain ovat.

[/quote]

Olet oikeassa siinä, että naisten arvostukset ovat pinnallistuneet. Monen naisen on ehkä ikävä myöntää tätä itselleenkään. Granlund tai vaikka Räikkönen on varmasti yleensä haluttavampi kumppani kuin joku heitä parempi kumppani, mutta vähemmän tunnettu.

Vierailija
406/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelisin jos väittäisin että tuo ei osin pidä paikkaansa. Jos valittavana olisi kaksi retkua, köyhä ja rikas, niin kyl sen rikkaan ottaisin. Mut en mä ketään metsästä. Tosin onhan niitäkin. Mieleen tulee missit jotka metsästää kiekkoilijoita toiveena päästä nhl vaimoksi.

Vierailija
407/495 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:55"]

Et siis olekaan niin työnvastainen, kuin olet yrittänyt esittää?

[/quote]

Sen verran vastaan olen, että itse en kyllä töihin mene. Mutta muija saa halutessaan käydä töissä. Tosin jos pitää valita, mieluummin työtön kuin työssäkäyvä.

Vierailija
408/495 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, onnea vaan jos mielestäsi ne rahan perässä juoksevat naiset ovat "tasokkaita". Eihän niistä ole elämänkumppaniksi, korkeintaan vaan julkisissa tapahtumissa esiteltäväksi ulkonäön vuoksi.

Vierailija
409/495 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti ulkomailla juoksevat Sara Siepit (jonka tulot ovat jotain 10 000e/vuodessa) lienevät aika hyviä esimerkkejä otsikon naisista.

Vierailija
410/495 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus merkkasi ulkonäkö. Nyt merkkaa asema ja raha. Olen yli 30v ja asun pääkaupunkiseudulla. Jostain pitää tinkiä, että voi elää haluamaansa elä,ää. Kivahan se olisi, jos ois "koko paketti" kunnossa, mutta kyllä ne noin 100 000 tulot takaa tietyn elämänlaadun perheelle. Olen itsekkin lakimies ja hyvin palkatussa työssä. En halua elää miehen kanssa,jolla on postinkantajan palkka.

Vierailija
411/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:12"]

Toivottavasti näin ei käy, eli et löydä naista niin kauan kuin loisit!

[/quote]

Käsittääkseni mun piti olla täällä se pahasisuinen käyttäjä. Näköjään ne onkin ihan muut käyttäjät, jotka toivovat toisille kaikea paskaa ja epäonnea.

[/quote]

Sitä olen ihmetellyt, miksei lompakkoloismies ole nyt rynnännyt tänne vaahtoamaan, vaikka yleensä tällaisissa ketjuissa huseeraa suuna päänä.

[/quote]

Väärin meni. Nimenomaan täällä "vaahtoaa" se lompakkomies.

Vierailija
413/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupeet kunnioittamaan itsekin itseäsi ja sitä kautta joku fiksu daamikin voi jäädä haaviin.

[/quote]

Häpeäisin silmät päästäni jos kävisin töissä. Tuskin kehtaisiin näyttää naamaani enää missään. Eikä se daamikaan niin innostaisi kun silloin raha olisi päällimmäinen syy miksi sellainen tarttui matkaan.

Vierailija
414/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:30"]

[/quote]

Käsittääkseni mun piti olla täällä se pahasisuinen käyttäjä. Näköjään ne onkin ihan muut käyttäjät, jotka toivovat toisille kaikea paskaa ja epäonnea.

[/quote]

Sitä olen ihmetellyt, miksei lompakkoloismies ole nyt rynnännyt tänne vaahtoamaan, vaikka yleensä tällaisissa ketjuissa huseeraa suuna päänä.

[/quote]

Väärin meni. Nimenomaan täällä "vaahtoaa" se lompakkomies.

[/quote]

Tunnustatko? ;)

No mutta oikeesti, voisko tuo muka olla lipsauttamatta yhtään pyhää vulvaa, lompsaa ja loista? Taitaa olla lataamossa keräämässä voimia. :D

Vierailija
415/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on yksi ex kerran tullut valittamaan kun en hänen kanssaan seurustellessani ollut saanut  töitä. Olisi pitänyt  kuulemma löytää niitä aikaisemmin. Hän siis tuli kiukkuisena kysymään, että miksi en hoitanut asioita aiemmin kuntoon. Oli nyt ainakin tuossa tapauksessa kysymys taloudellisista seikoista. Kelpasin kyllä opiskeluaikoina, mutta kun hän alkoi saamaan parempaa palkkaa kun minä, alkoi laukkujen pakkaaminen.

Vierailija
416/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse akatemisena, hyvännäköisenä, kansainvälistä työkokemusta omaavana ja lapsettomana naisena kyllä oletan että mies ansaitsee vähintään saman verran kuin minä. Toisaalta olen jättänyt myös euromiljonäärejä, ei se raha ole yksinarvo. Jos seksi, keskustelu tai muu kemia ei suju, ei luksuksella ole minkäänlaista lisäarvoa. Sen sijaan se on mukava lisä jo toimivalle parisuhteelle. Ainoa mitä en toivoisi, olisi että joutuisin elättämään miestä muttei koskaan tiedä mitä elämässä sattuu. Vastavuoroisesti pidän huolta siitä, että tulen omavaraisesti toimeen oli siippa mikä perijä tahansa.

Vierailija
417/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:41"]

Tunnustatko? ;)

[/quote]

Ei ole paljon tunnustettavaa kun tuo on ilmeisesti jonkun yksittäisen käyttäjän keksimä pilanimi.

Huvittavaa kyllä, että saan syyt näiden topikin aloittamisesta vaikka en ole yhtään tällaista topikkia aloittanut (en tätäkään).

Vierailija
418/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:44"]

Mulle on yksi ex kerran tullut valittamaan kun en hänen kanssaan seurustellessani ollut saanut  töitä. Olisi pitänyt  kuulemma löytää niitä aikaisemmin. Hän siis tuli kiukkuisena kysymään, että miksi en hoitanut asioita aiemmin kuntoon. Oli nyt ainakin tuossa tapauksessa kysymys taloudellisista seikoista. Kelpasin kyllä opiskeluaikoina, mutta kun hän alkoi saamaan parempaa palkkaa kun minä, alkoi laukkujen pakkaaminen.

[/quote]

Olin siis jo suhteen aikana töissä mutta palkka ei kieltämättä ollut hääppöinen.

Vierailija
419/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:44"]

[/quote]

Paska ex oli. Onneksi on nimenomaan ex.

Vierailija
420/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ei kukaan toiselle oikeesti halua pahaa. Ihmisiä ärsyttää kirjoitukset ja ehkä sekin, että et halua käydä töissä ja ansaita elantoasi. Provosoitumista siis. Silloin kun mahdollisimman monella on hyvä olla, kaikilla on parempi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi