Naiset metsästävät rikkaita miehiä
"If you spend your life chasing women, you'll end up with nothing. If you spend your life chasing money, the women will chase you."
Totuus on se, että kaikkein tasokkaimmat naiset ovat aina "maksullisia". Eli miehellä tulee olla riittävästi pätäkkää, asuntoa, hienoja autoja, kesämökkiä, varaa kalliisiin ravintolaillallisiin, ulkomaanmatkoihin ja muihin kivoihin yllätyksiin.
Toinen hyvä totuus rahasta mikä pätee tähänkin maahan 100% on seuraava "First you get the money, then you get the power, then you get the women."
Ja huom. Nyt puhutaan tasokkaista naisista, jotka ovat aidosti kauniita, edustuskelpoisia ja keskustelutaitoisia.
Kommentit (495)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:40"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:35"]
Uskot siis että menestyvä sijoituspankkiiri ei vaimoa valitessaan piittaa tuon taivaallista siitä, tuoko nainen taloon 1500 vai 4000 euron kuukausipalkan?
[/quote]
Kyllä. Sijoituspankkiirin tuloilla on aivan sama tienaako muija kuussa 4000 euroa vai maksaako 4000 euroa vanhoka velkoja. Taskurahoja.
[/quote]
Ei ole. Sijoituspankkiiri nimenomaan ymmärtää rahan päälle. Kyllä hän tuon 4000e valitsee itsestäänselvästi.
Antaa näitten luulla ettei naiset haluu niitä vaan sen takia koska ne on työttömiä eikä niillä oo rahaa :D
Sinällänsä en halua tehdä mitään sukupuolierottelua. Mies, jolle naisessa ratkaisee raha ja työ, on aivan yhtä vastenmielinen kuin nainen, jolle ratkaisee miehessä raha ja työ.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:58"]
Määritellään suoraan kaikki ihmiset maksullisiksi. Aina jos johonkin liittyy rahaa, se on huoraamista.
[/quote]
Niinhän se nykysysteemissä käytännössä meneekin. Omaa ahneuttaan ihmiset töihin menevät.
Sinällänsä en halua tehdä mitään sukupuolierottelua. Mies, jolle naisessa ratkaisee raha ja työ, on aivan yhtä vastenmielinen kuin nainen, jolle ratkaisee miehessä raha ja työ.
[/quote]
Tällaisia on 99% ihmisistä.
Ei kyllä pidä paikkansa. Katsos, kun tasokkailla naisilla on itselläänkin yleensä riittävästi sitä pätäkkää...
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:23"]
Antaa näitten luulla ettei naiset haluu niitä vaan sen takia koska ne on työttömiä eikä niillä oo rahaa :D
[/quote]
Edelleenkin, pari naista on sanonut suoraan, että suhde menee poikki koska en suostu menemään töihin.
Kerro nyt jo oikeasti mistä se johtuu, jos se ei johdu rahasta ja työstä?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:27"]
Ei kyllä pidä paikkansa. Katsos, kun tasokkailla naisilla on itselläänkin yleensä riittävästi sitä pätäkkää...
[/quote]
Kyllä pitää paikkansa. Nimenomaan vaikka näillä naisilla on sitä rahaa niin silti sitä haluavat lisää mieheltä.
Eli raha ratkaisee.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:28"]
[/quote]
Edelleenkin, pari naista on sanonut suoraan, että suhde menee poikki koska en suostu menemään töihin.
[/quote]
No ensinnäkin vaikutat ihan järjettömän katkeralta ihmiseltä, haukut muita etkä näytä haluavan ottaa vastuuta mistään tekemisistäs, oot lassukka, "kiltti mies" (teijät tiedetään kyllä....) Jos kattosit sinne peiliin ja tajuaisit omat virhees niin voisit oikeesti joskus saadakin terveen parisuhteen tai edes kavereita. Mutta ei, taidat olla vaan niin itsekäs sekä laiska. Ja hyvän tekosyyn oot kyllä keksinyt ettei tartte mennä töihin... Vittu tollasia loisia pitää täälläkin elättää.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:18"]
Kumman luulet ymmärtävän jotain rahan teosta, pankkiirin vai tyypin joka juoksee pallon perässä ruohokentällä?
[/quote]
Aika sama kun näillä pankkiireillakin on niitä blondibimboja muijina.
[/quote]
[/quote]
Olet oikeassa, kyllä se johtuu rahasta ja työstä. Turha luulla että nämä naiset sen myöntävät. Eivät todellakaan, he valehtelevat. Itse olen myös työtön ja köyhä nainen ja samasta syystä en kelpaa suurimmalle osalle miehistä, vaikka olen kaunis. Niin se vain on. Piste. Silloin kun minulla on rahaa ollut niin miehiä on ollut runsaasti tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:27"]
[/quote]
Kaikki eivät katsos ehkä laske tasokkuutta sen mukaan, että on valmis huoraamaan systeemiä rahan takia, vaikka sä ehkä tasokkuuden niin käsitätkin.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:04"]
Huora on kiinnostunut seksissä rahasta. Tavallinen nainen rakkaudesta, läheisyydestä, omasta ja miehen tyytyväisyydestä, lapsien saamisesta ym... Huomaatko jokin ero siinä on.
[/quote]
En. Kumpikin vaatii rahaa, vain eri syistä.
[/quote]Miten niin vaatii? Et ole ollut parisuhteessa?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:33"]
[/quote]
[/quote]
Olet oikeassa, kyllä se johtuu rahasta ja työstä. Turha luulla että nämä naiset sen myöntävät. Eivät todellakaan, he valehtelevat. Itse olen myös työtön ja köyhä nainen ja samasta syystä en kelpaa suurimmalle osalle miehistä, vaikka olen kaunis. Niin se vain on. Piste. Silloin kun minulla on rahaa ollut niin miehiä on ollut runsaasti tarjolla.
[/quote]
"olen nainen" xDD jep jep... kyllä sut tunnistaa :DD
olen itse ihan nätti hoikka ja sydämellinen nainen seurustelin itse monen ns. perusmiehen kanssa joilla oli vuokra asunto, duunari ammatti ja ei todellakaan mikään atleettinen kroppa mutta kuinkas kävi jokainen ns. perusmies kohteli minua huonosti petti tai jotain muuta yhtä ikävää muutenkin suhtautuminen naisiin yleisesti oli lähinnä pillu kelpaa (kenen tahansa) mutta vakava seurustelu ei , sitten sattumien kautta löysin ihanan , komean ammattiilaisurheilijan joka osasi arvostaa hyvää naista toivoi itse löytävänsä ihmisen jonka kanssa perustaa perheen tässä nyt on menossa viides vuosi yhdessä ja odotan ensimmäistä lastani joten älkää tuomitko kirjaa kannen perusteella...
[/quote]
[/quote]
Varmasti löytyy myös päihdeongelmaisia tai ihan vain vaihtoehtomielipiteisiä naisia, jotka ovat mielellään sossu-/kelapummeja ja joille kelpaa samanlainen mieskin. Tiedät kuitenkin varmaan itsekin, että tässä yhteiskunnassa vapaaehtoisia pummeja pidetään yleisesti laiskoina wt-luusereina ihan samalla tavalla miesten kuin naistenkin silmissä. Työssä käyvät miehet suhtautuvat sossupumminaisiin yleensä samalla tavalla kuin normaalit naiset sinuun.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:36"]
[/quote]Miten niin vaatii? Et ole ollut parisuhteessa?
[/quote]
Missä menee parisuhteen raja? Pisimmillään olen tapaillut samaa naista 5kk. Sitten meni poikki kun en edelleenkään suostunut vaatimuksesta huolimatta hakemaan ja vastaanottamaan työtä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:43"]
Varmasti löytyy myös päihdeongelmaisia tai ihan vain vaihtoehtomielipiteisiä naisia, jotka ovat mielellään sossu-/kelapummeja ja joille kelpaa samanlainen mieskin.
[/quote]
Varmaan niitä on, mutta ei todellakaan sellaisia määriä kuin tämän palstan stereotypioissa. Ja se wt-muija saattaa silti vaatia, että mies käy töissä / hakee töitä, vaikka itse haluaakin olla kotiäiti.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:32"]
No ensinnäkin vaikutat ihan järjettömän katkeralta ihmiseltä,
[/quote]
Jos useampikin lupaava parisuhde kaatuu puhtaasti erimielisyyksiin rahasta ja työstä, kyllähän se vituttaa.
Näihin laasatteluihin ja "kiltteihin miehiin" en jaksa edes tarttua. Netissä luotuja termejä, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
""olen nainen" xDD jep jep... kyllä sut tunnistaa :DD"
Kyllä olen. Mitä tarkoitat. Olen samaa mieltä kuin tuo mies. Niin se vain on. Tosin molemmat sukupuolet óvat ihan samanlaisia.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:32"]
[/quote]
[/quote]
No ensinnäkin vaikutat ihan järjettömän katkeralta ihmiseltä, haukut muita etkä näytä haluavan ottaa vastuuta mistään tekemisistäs, oot lassukka, "kiltti mies" (teijät tiedetään kyllä....) Jos kattosit sinne peiliin ja tajuaisit omat virhees niin voisit oikeesti joskus saadakin terveen parisuhteen tai edes kavereita. Mutta ei, taidat olla vaan niin itsekäs sekä laiska. Ja hyvän tekosyyn oot kyllä keksinyt ettei tartte mennä töihin... Vittu tollasia loisia pitää täälläkin elättää.
[/quote]
Arvasin et ketjun lassukka ei haluu ottaa kantaa tähän mun viestiin.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:15"]
AV ja "sijoituspankkiiri" :D 100k/kk palkka :D Typerykset.
t. ex-pankkinainen
[/quote]
Sinulla on hyvin aikuismainen lähestymistapa. Kyllä, tämä on sarkasmia.