Mistä löysit miehesi?
Kommentit (92)
Rakastuin puhelinmyyjään. Noi 12v yhteiseloa takana.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:41"]Rakastuin puhelinmyyjään. Noi 12v yhteiseloa takana.
[/quote] Hän soitti sulle puhelinmyyjänä? Miten tämä tarina meni?
lenkkipolulta! kohdattiin monesti lenkkipolulla ja kerran juoksin hänet kiinni( olin huomannut kiinnostuksen). sanoin että teeppäs tilaa pontevalle juoksijatytölle ja siitä se pikkuhiljaa lähti. oli hauskaa aikaa. :)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:47"]Minkä niistä???
[/quote]
Vaikka kaikki :D ap
Mun mies myös käveli vastaan yöllä.. :)
Näin hänet aikaisemmin yhdessä baarissa ja jo silloin kiinnitin häneen huomiota..
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:18"]Minkä miehen? :'''(
[/quote]
Niinpä xDD mä etsin täältä vinkkejä.. t. Sinkku ap
Teininä oltiin jossain bileissä yhdessä, ei tunnettu toisiamme mutta kiinnitimme molemmat toisiimme huomiota. Emme kuitenkaan edes jutelleet, koska seurustelin silloin. Kun puoli vuotta myöhemmin erosin nykyisestäni, etsin bileissä tapaamani miehen facebookista (oli aika kova homma kun en edes tiennyt hänen nimeään tai yhtään mitään hänestä). Laitoin vaan viestiä et nähdäänkö ja nyt ollaan avomiehen kanssa oltu siitä asti yhdessä ja odotetaan kovasti että saatais meille esikoinen. :) <3
*erosin sen aikaisesta miehestä siis! :D
36
Olimme samalla luokalla yläasteella, mutta vasta kuusi vuotta yläasteen päättymisen jälkeen lähdimme yhdessä baariin. Pyysin häntä seurakseni baariin feississä.
Vessasta, ihmettelinkin missä hän viipyi. Nyt hän tuossa syö jogurttia.
Baarilöytö on minunkin mieheni. Ei välttämättä se romanttisin paikka, mutta hän oli hiprakassa herttaisen aito ja rehellinen eikä ruvennut suoraan ehdottelemaan.