Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löysit miehesi?

Vierailija
07.06.2015 |

Baarista? Kaverin kautta? Kertokaa! :-)

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennus työmaalta, olin kesätöissä siellä. Eihän siitä ole kuin tänä vuonna 50 vuotta!

Vierailija
82/92 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiosta. Olimme eri vuosikursseilla, mutta joillakin samoilla kielitunneilla. Siellä mies vilkuili mua hiljaa ihastuneena puoli vuotta ennen kuin rohkeni sanomaan mitään ja mulla ei ollut koko jutusta aavistustakaan. Nykyään ollaan naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:38"]

Baarista, painuin pyytelemään anteeksi kun olin käskenyt hakemaan eksänsä koirat jotka juoksi pitkin pitäjää irrallaan :D tarjosin paukun (tai ilmeisesti useamman...) ja aamulla heräsin kainalosta. Eihän se siitä vielä lähtenyt, vaan tämä läks matkaan toisen kerran kapakasta. Teki vaikutuksen kun halusi tulla vaan viereen nukkuun vaikka täräytin suoraan päin näköä että mullon menkat, ei musta hyötyä sulle oo. Jäi aamulla pitkäksi aikaa "asustelemaan" Ennenkuin läks kotiin. Pidettiin yhteyttä (ja hauskaa ;) ), pyysin syömään jne. Siitäpä se sitte pikkuhiljaa :)

[/quote]

Noinhan se on, miehet tekee aloitteen ja sitten nainen on se joka funtsii ylimistössään, että annanko tuolle nyt huomiota tai suostuisinko nyt kahville.

Sama juttu se on panemisessa. Naiset on pantavana, ei pane. Niinhän se naisen omassa ylimystöpäässä ajatus menee - mä annoin sille, mä annoin sen panna. Naiset makaa, vähän voihkii ja silloin tällöin vähän hieroo käsillä ja sitten lopuksi arvostelee miehen kyvyn tyydyttää nainen (miehen pitää samalla tehdä työ tietysti oman nautinnon eteen - naisen ei kummankaan nautinnon eteen).

Vierailija
84/92 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:38"]

Baarista, painuin pyytelemään anteeksi kun olin käskenyt hakemaan eksänsä koirat jotka juoksi pitkin pitäjää irrallaan :D tarjosin paukun (tai ilmeisesti useamman...) ja aamulla heräsin kainalosta. Eihän se siitä vielä lähtenyt, vaan tämä läks matkaan toisen kerran kapakasta. Teki vaikutuksen kun halusi tulla vaan viereen nukkuun vaikka täräytin suoraan päin näköä että mullon menkat, ei musta hyötyä sulle oo. Jäi aamulla pitkäksi aikaa "asustelemaan" Ennenkuin läks kotiin. Pidettiin yhteyttä (ja hauskaa ;) ), pyysin syömään jne. Siitäpä se sitte pikkuhiljaa :)

[/quote]

Noinhan se on, miehet tekee aloitteen ja sitten nainen on se joka funtsii ylimistössään, että annanko tuolle nyt huomiota tai suostuisinko nyt kahville.

Sama juttu se on panemisessa. Naiset on pantavana, ei pane. Niinhän se naisen omassa ylimystöpäässä ajatus menee - mä annoin sille, mä annoin sen panna. Naiset makaa, vähän voihkii ja silloin tällöin vähän hieroo käsillä ja sitten lopuksi arvostelee miehen kyvyn tyydyttää nainen (miehen pitää samalla tehdä työ tietysti oman nautinnon eteen - naisen ei kummankaan nautinnon eteen).

[/quote]

lainasin väärää, sori.

Vierailija
85/92 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista

Vierailija
86/92 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti, ei tarkoituksella

Vierailija
87/92 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojentansseista. Minun parini oli myöhässä toisista harjoituksista, ja sain tilalle .. nykyisen mieheni. Joka jäikin sitten viereen vähän pitemmäksi aikaa kuin tanssitunniksi.. <3

Vierailija
88/92 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghanasta tulee juhannuksen jälkeen Suomeen.lähetin rahat lentolippuun

Vierailija
89/92 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukio. Tai hän löysi minut.

Vierailija
90/92 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:43"]

Rakennus työmaalta, olin kesätöissä siellä. Eihän siitä ole kuin tänä vuonna 50 vuotta!

[/quote]

Rakennustyömaa on yhdyssana.

Vierailija
91/92 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kanssa olimme jo samalla ylä-asteella, mutta olin nuorempi joten ei hän minua huomannut. Parin vuoden päästä olin silloisen parhaankaverini luona ja sinne oli tullut useampi poika rassailemaan mopojaan ja kevareitaan ja siinä vaihdoimme muutaman sanan ja mietin kuinka mukava hän oli minulle. Tämän jälkeenhän puhuimme toisillemme päivittäin ja tässä vieläkin ollaan yhdessä.

Vierailija
92/92 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

City.fi. Ensimmäinen (ja viimeinen) kerta kun vastasin jonkun miehen ilmoitukseen, omaa profiilia minulla ei netissä koskaan ole ollutkaan. Mies kirjoitti niin hyvin, että tiesin, että tämä on hyvä tapaus. Kuten olikin. 10 vuotta jo yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi