Mistä löysit miehesi?
Kommentit (92)
Tapasimme yhteisten ystävien kautta eräässä illanvietossa.
Olin kaupassa töissä ja mies kävi siellä päivittäin asiakkaana :)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:40"]
Naapurista. Vein naapurin ämmän komean ukon! :)
[/quote]
Hih! Sama. Nyt (entinen) naapuri on "se katkera yh", ja minä onnellisessa parisuhteessa elävä perheenäiti. Siitäs sai. Olis kannattanu keskittyä parisuhteeseen eikä mun siviilisäätyyn, niin vois olla vielä mies tallella. No, nyt se on paremmassa tallessa.. :)
City.fi:stä, laitoin deitti-ilmoituksen. Jo 13 vuotta yhdessä. :-)
Yhteisen kaverin bändin keikalta :)
Ekan tansseista ja tokan netistä.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:49"]
Kuka hitto näitä alapeukuttaa?!
[/quote]
Joku katkera ihminen.
KYSYTKÖ SIKSI, ETTÄ SAISIT NAPATTUA MINUN MIEHENI?!?!?!????? EN KERRO!!!!
Ammattikoulussa iskin silmät tuohon mieheen tai pojankoltiainenhan tuo silloin vielä oli.
Kaksikymmentä vuotta tuli tänä keväänä yhteiseloa täyteen.
Kuvake.netistä, mies kommentoi mun kuvaani, jossa olin koirani kanssa, että söpö koira :D vaihdettiin meseosoitteet, juteltiin sen kautta pari viikkoa, kunnes menin käymään hänen luona kahvilla, koska itse asuin itse vielä kotona... :D juteltiin pari tuntia about molempien elämänkerta ja kun olin lähdössä niin puolivahingossa pussasin ennen lähtöä, puolivahingossa tarkoittaa siis, etten itse ollut edes suunnitellut koko pusua :D
Olin tuolloin 16, mies 19. Nykyään avoliitossa ja 1-vuotias tytär :)
Naiset ei löydä miehiä, vaan miehet löytää naiset
Baarista, painuin pyytelemään anteeksi kun olin käskenyt hakemaan eksänsä koirat jotka juoksi pitkin pitäjää irrallaan :D tarjosin paukun (tai ilmeisesti useamman...) ja aamulla heräsin kainalosta.
Eihän se siitä vielä lähtenyt, vaan tämä läks matkaan toisen kerran kapakasta. Teki vaikutuksen kun halusi tulla vaan viereen nukkuun vaikka täräytin suoraan päin näköä että mullon menkat, ei musta hyötyä sulle oo. Jäi aamulla pitkäksi aikaa "asustelemaan" Ennenkuin läks kotiin. Pidettiin yhteyttä (ja hauskaa ;) ), pyysin syömään jne. Siitäpä se sitte pikkuhiljaa :)
Olin uskollisena asiakkaana mieheni työpaikassa. Yllättäen asiakasuskollisuuteni oli pitkälti tämän herttaisen miehen ansiota. Vasta piiitkän ajan päästä uskaltauduin antamaan vinkkiä, että olen kiinnostunut. Mies otti vinkistä vaarin ja siitä lähtien on oltu erottamattomat.
Netistä