Mistä löysit miehesi?
Kommentit (92)
Kavereiden kautta tavattiin pienimuotoisissa illanistujaisissa teineinä
Ex-naapuri ja kaverin ex. Baarista iskin. Ja Tää kävi vielä vain 1-2 vuodessa baarissa että hyvä tuuri kävi :)
Mies oli kaveriporukalla juomassa autossa ja pyysi minut ja kaverini kyytiin. Olimme aluksi ystäviä ja nyttemmin kihloissa
reissussa, hän oli couchsurfing hostini. jäin sille tielle, nyt 7 vuotta ulkomailla eloa takana.
Baarista. Aamulla en muistanut tuon nimeä. :D
Olin vaihto-oppilaana Saksassa ja ravintolassa, jossa usein kävin host-perheeni kanssa syömässä, oli osa-aikaisena viikonlopputyöntekijänä suloinen poika. Siis oikeasti suloinen sanan todellisessa merkityksessä, hän näytti tuolloin aivan koiranpennulta. Noin kuukauden jälkeen ensinäkemisestämme, poika uskaltautui juttelemaan ja antoi minulle sydämen muotoisessa lapussa kotiosoitteensa. Pyöräilin heille heti seuraavana päivänä ja siitä yhteinen rakkaustarinamme alkoi. <3 11 vuotta yhdessä joista 7 naimisissa, muutimme viime vuonna pysyvästi Saksasta Suomeen.
Naapurista. Vein naapurin ämmän komean ukon! :)
Yökerhosta, olin 19 v. Nyt seitsemän vuotta myöhemmin edelleen yhdessä ja naimisissa :)
Baarista. Olin yksin liikenteessä. Kävin vessassa ja tuleva mieheni istui pöydässä kun tulin takaisin. Pyysin ystävällisesti poistumaan ja hän lähti. Joku ihme hyyppä yritti vokotella siinä välissä joten kävin pyytämässä miehen takaisin pöytääni. Siitä se sitten lähti. Kuusi vuotta yhdessä :)
Melkein voisi kiittää tätä tuntematonta hyypiötä, ilman hänen tökeröitä iskuyrityksiään en olisi pyytänyt miestäni pöytääni uudestaan.
Näin mieheni ensimmäistä kertaa, kun hänen kaveri vei minut miehen silloiseen kämppään, mies oli sammuneena ja kännissä ei noteerannut mua, minä kyllä olisin halunnut tehdä tuttavuutta, mutta olen liian ujo. Miea myöhemmin bongas mut facebookista ja laittoi kaveripyynnön ja kirjoitti pitkästi ja itsevarmasti mun seinälle mm. että voisit tulla käymään ja olis kiva tutustua. Me alettiin juttelemaan ensin facessa ja sitten myös puhelimessa, sitä kesti vain kuukauden ja menin miehen luo ja jäin sinne samantien, siitä asti 2,4v ollaan nukuttu lähes joka yö vierekkäin kesäkuussa 2013 mentiin kihloiin ja viime joulukuussa hankittiin yhyeinen asunto ja vauvamme syntyi viikko sitten. :)
Instagramista :D laittoi direct messagea haha. tosin meillä oli jo kymmeniä yhteisiä kavereita,niin tiedettiin toisemme :)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:38"]Olin vaihto-oppilaana Saksassa ja ravintolassa, jossa usein kävin host-perheeni kanssa syömässä, oli osa-aikaisena viikonlopputyöntekijänä suloinen poika. Siis oikeasti suloinen sanan todellisessa merkityksessä, hän näytti tuolloin aivan koiranpennulta. Noin kuukauden jälkeen ensinäkemisestämme, poika uskaltautui juttelemaan ja antoi minulle sydämen muotoisessa lapussa kotiosoitteensa. Pyöräilin heille heti seuraavana päivänä ja siitä yhteinen rakkaustarinamme alkoi. <3 11 vuotta yhdessä joista 7 naimisissa, muutimme viime vuonna pysyvästi Saksasta Suomeen.
[/quote]
Tää oli ihan liian ihana!! Oon ihan hymy korvissa. :) ap
TPS:n matsista, en ymmärrä jääkiekosta mitään mutta päätin lähteä kaverin seuraksi ja se oli kuin olikin paras päätös, jonka olen elämässäni tehnyt :-)
Kuntosalilta. Tai oltiin me oltu samassa lukiossa ja samoilla kursseillakin, mutten muista et oltais koskaan koulussa puhuttu.
Suomi24 Treffit palstalta. Kaikille en kehtaa tuota myöntää kyllä.
Koulun ruokajonosta, siellä kohdattiin ja ihastuttiin molemmat ensisilmäyksellä (emme olleet tavanneet koskaan aiemmin, ensimmäinen koulupäiväni uudessa kaupungissa) jonka jälkeen hän kaivoi minun profiilini eräältä saitilta. :)