Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyly paskamies

Vierailija
06.06.2015 |

Olen kurkkuani myöten täynnä erään tylyn paskiaisen käytöstä. Kaikki alkoi erittäin hyvin, tulimme hyvin juttuun, aloimme hyvin nopeasti jutella _useita_ tunteja putkeen puhelimessa, viestittelemään tiiviisti ja sitten tapasimme. Mikään ei muuttunut välittömästi tapaamisen jälkeen, vaan aloimme suunnitella kaikkea kivaa tekemistä meille ja aloitteen teki aina tämä mies. Sovimme myös että hän tulee käymään minun luonani. Mutta aivan pari päivää sitten tyypin käytös on muuttunut aivan käsittämättömän tylyksi ja alentavaksi. Hän esim. lukee viestini whatsapissa mutta ei vastaa. Ehkä myöhemmin hän saattaa vastata tai sitten vain jatkaa ramppaamistaan mutta ignooraa minun viestini. Huomautan tästä hermostuneena ja hän vastaa hetken päästä tyyliin että "töissä kiirettä, älä nyt turhaan hermostu :D ei ole syytä tuollaiseen :D :)" tyyliin noin, eli helvetin vähättelevästi ja sitten taas katoaa whatsapista.
Seuraavaksi kun teen selväksi (taas) mitä mieltä olen tuollaisesta kohtelusta tyyppi aloittaa hokemaan "ehkä en sitten ollut sinulle sopiva, ei ole pakko jatkaa jos et kestä minua" jne. siis tuohon tyyliin (ei suoria lainauksia.)
Hän on kehunut, että olen oikein mukava ja miellytän ulkoisestikin häntä kovin paljon, joten en enää keksi muuta syytä kuin että hänellä on noussut pissa hattuun siitä, että heti ekalla yrityksellä (netissä) tärppäsi ja löysi sellaisen, johon tykästyi. Ja voin vannoa, että tapoihini ei kuulu palvoa naamavärkkiäni ja kuvitella liikoja, mutta en enää keksi mitään muutakaan selitystä tuollaiselle ylimieliselle käytökselle. Enkä väitä, etten itse pidä hänestä, olen vain vähän hitaammin syttyvää sorttia ja yritän pysyä realistisena. Ai niin, ja selitys noihin ignoorauksiin on nykyään jotain tyyliin "työt väsyttää, jos se selitys ei kelpaa niin ehkä en sitten ole sinulle hyvä mies." Eli erittäin ylimielistä ja töykeää reagointia. Ja voin sanoa, että _monia_ olen tapaillut mutta tässä tapauksessa en todellakaan usko, että kyse olisi kiinnostuksen puutteesta. Kaikki suunnitelmat ja puheet vain puhuvat sitä vastaan, että tämä olisi jotain peliä. Eikä minulla ole sellaista tunnetta, että tässä on meneillään jotain hämärää. Minulla on vain tunne, että parissa päivässä miehestä on tullut ylimielinen kusipää.
Ja jos sinä mies eksyt lukemaan tämän, niin ole toki otettu siitä, että yritän saada jotain tolkkua kusipäisyyteesi liittyen...

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nukun, joten älkää huolestuko, palaan kyllä takaisin.

Vierailija
2/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modet... Oletteko tänään paikalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:55"]

No, ilmeisesti teen hänelle sitten palveluksen ja estän hänet.

[/quote]:D

Kerro ensin hänelle, miksi et halua jatkaa ystävyyttänne. Oliko se ees mitään ystävyyttä, jos sen voi katkaista ESTÄMÄLLÄ HÄNET :D :D

Ja jotkut ihmiset eivät vain halua sanoa mitään ikävää suoraan, eli saattaa olla tyly siksi, että saisi olla rauhassa tai ehkäpä juuri saadakseen sinut jättmään hänet. Eli KATKAISE SE SIKA :D

Vierailija
4/119 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:00"]Oletko antanut? [/quote] En.

[/quote] hyvä, äläkä anna.

Vierailija
5/119 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:00"]Oletko antanut? [/quote] En.

[/quote] hyvä, äläkä anna.
[/quote]

Miksi

Vierailija
6/119 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:55"]

No, ilmeisesti teen hänelle sitten palveluksen ja estän hänet.

[/quote]:D

Kerro ensin hänelle, miksi et halua jatkaa ystävyyttänne. Oliko se ees mitään ystävyyttä, jos sen voi katkaista ESTÄMÄLLÄ HÄNET :D :D

Ja jotkut ihmiset eivät vain halua sanoa mitään ikävää suoraan, eli saattaa olla tyly siksi, että saisi olla rauhassa tai ehkäpä juuri saadakseen sinut jättmään hänet. Eli KATKAISE SE SIKA :D
[/quote]

Kyllä me olemme tutustuneet enemmän kuin kavereina. Ja olen sanonut hänelle nyt monta kertaa, että epäilen hänen yrittävän väsytysvoittoa. Ei ole siltikään myöntänyt mitään.

Vierailija
7/119 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:20"]Ei kuulosta, että ap:llä olisi rakastavia, lämpimiä tunteita tätä miestä kohtaan. Ap taitaa vain haluta "jonkun", ettei tarvi olla yksin.
[/quote]

Aaaaaa miksi pitää AINA vetää se rakkaus mukaan joka asiaan? Kyllä se tutustumisvaihe on ennen rakkausfiiliksiä, vai rakastatteko te kaikkia sitten? Kyllä minä hänestä pidän, mutta viimeaikainen paskakäytös on laittanut miettimään.

Vierailija
8/119 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että sen kiinnostus vain lopahti, eikä kehtaa sanoa sitä. Aika vässykkä, mut semmosia monet on :(

Vierailija
9/119 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 02:01"]Veikkaan, että sen kiinnostus vain lopahti, eikä kehtaa sanoa sitä. Aika vässykkä, mut semmosia monet on :(
[/quote]

Mutta kun olen sanonut asiasta monta kertaa ja hän sanoi että voisihan hänkin katkaista välit jos haluaisi. Ja sitten kehotti minua rauhoittumaan. Ja kyllä hän vielä kyseli että näemmekö jiiänee.

Vierailija
10/119 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se sit vaan haluu syystä tai toisesta edetä hitaammin kun sä. Mut itse ongelma tossa taitaa olla se, ettei se kerro mitä haluaa.

Sit miehet ihmettelee, miks naiset on niin outoja. Toistaiseksi kukaan meistä, edes naisista, ei osaa lukea ajatuksia. Ärsyttävää!

Koita unohtaa se tyyppi, jos vielä pystyt. Jollet, niin kirjota sille kirje ajatuksistas. Kyl se sen lukee, vaik yrittäski esittää välinpitämätöntä. Mut lukee sen sit sillon kun ehtii ja huvittaa. Ja jollei lue tai reagoi siihen mitenkään, ni sittenpähän tiedät, että ei auta kuin unohtaa koko tyyppi.

Vierailija
11/119 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä sitten ymmärrät paremmin kun täytät 15 vuotta

Vierailija
12/119 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 02:11"]Ehkä se sit vaan haluu syystä tai toisesta edetä hitaammin kun sä. Mut itse ongelma tossa taitaa olla se, ettei se kerro mitä haluaa.

Sit miehet ihmettelee, miks naiset on niin outoja. Toistaiseksi kukaan meistä, edes naisista, ei osaa lukea ajatuksia. Ärsyttävää!

Koita unohtaa se tyyppi, jos vielä pystyt. Jollet, niin kirjota sille kirje ajatuksistas. Kyl se sen lukee, vaik yrittäski esittää välinpitämätöntä. Mut lukee sen sit sillon kun ehtii ja huvittaa. Ja jollei lue tai reagoi siihen mitenkään, ni sittenpähän tiedät, että ei auta kuin unohtaa koko tyyppi.
[/quote]
Totta!! Ihmettelenpä vaan, että mies itse on tässä edennyt tosi nopeasti ja itse olen yrittänyt vähän jarrutella, koska en saa ketään kohtaan heti alussa vahvoja tunteita vaan ne tulevat hiljalleen mutta kuitenkin suht vauhdilla sitten kertarysäyksellä ja sen jälkeen en enää epäröi ollenkaan. Mutta hän itse on halunnut soitella, suunnitella menoja kanssani ja viestitellyt. Mutta kun sitten kerroin fiiliksistäni liittyen hänen muuttuneeseen tapaan reagoida, oli se ilmeisesti liikaa. Eli täytyisi alistua ja mielistellä?

Vierailija
13/119 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 02:16"]Kyllä sä sitten ymmärrät paremmin kun täytät 15 vuotta
[/quote]

Aijaa. Muistelen täyttäneeni 15 vuosia sitten, mutta ehkä muistan väärin.

Vierailija
14/119 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden HULLUIN AP-kilpailu on päättynyt, ja voittaja on löytynyt. Onneksi olkoon!

Vierailija
15/119 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin vedet silmistä tuolle tylypahkamies-kommentille :DDDDDDDD

Vierailija
16/119 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on se edellinen... Sairasta... Mutta ehkä helpottaa...

Vierailija
17/119 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:54"]Tää on se edellinen... Sairasta... Mutta ehkä helpottaa...
[/quote]

Vittuako tätä enää nostelette. Tein parhaan päätöksen ja katkaisin välit :)

Vierailija
18/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyly paskamies on edelleen rasittava, mutta olkoon, en tuhlaa siihen niin paljon energiaa. Enää.

Vierailija
19/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta, että ap:llä olisi rakastavia, lämpimiä tunteita tätä miestä kohtaan. Ap taitaa vain haluta "jonkun", ettei tarvi olla yksin.

Vierailija
20/119 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minun korviini siltä, että hän yrittää saada sinut jättämään itseään, niin ettei hänen tarvitsisi tehdä likaista työtä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi