Tyly paskamies
Olen kurkkuani myöten täynnä erään tylyn paskiaisen käytöstä. Kaikki alkoi erittäin hyvin, tulimme hyvin juttuun, aloimme hyvin nopeasti jutella _useita_ tunteja putkeen puhelimessa, viestittelemään tiiviisti ja sitten tapasimme. Mikään ei muuttunut välittömästi tapaamisen jälkeen, vaan aloimme suunnitella kaikkea kivaa tekemistä meille ja aloitteen teki aina tämä mies. Sovimme myös että hän tulee käymään minun luonani. Mutta aivan pari päivää sitten tyypin käytös on muuttunut aivan käsittämättömän tylyksi ja alentavaksi. Hän esim. lukee viestini whatsapissa mutta ei vastaa. Ehkä myöhemmin hän saattaa vastata tai sitten vain jatkaa ramppaamistaan mutta ignooraa minun viestini. Huomautan tästä hermostuneena ja hän vastaa hetken päästä tyyliin että "töissä kiirettä, älä nyt turhaan hermostu :D ei ole syytä tuollaiseen :D :)" tyyliin noin, eli helvetin vähättelevästi ja sitten taas katoaa whatsapista.
Seuraavaksi kun teen selväksi (taas) mitä mieltä olen tuollaisesta kohtelusta tyyppi aloittaa hokemaan "ehkä en sitten ollut sinulle sopiva, ei ole pakko jatkaa jos et kestä minua" jne. siis tuohon tyyliin (ei suoria lainauksia.)
Hän on kehunut, että olen oikein mukava ja miellytän ulkoisestikin häntä kovin paljon, joten en enää keksi muuta syytä kuin että hänellä on noussut pissa hattuun siitä, että heti ekalla yrityksellä (netissä) tärppäsi ja löysi sellaisen, johon tykästyi. Ja voin vannoa, että tapoihini ei kuulu palvoa naamavärkkiäni ja kuvitella liikoja, mutta en enää keksi mitään muutakaan selitystä tuollaiselle ylimieliselle käytökselle. Enkä väitä, etten itse pidä hänestä, olen vain vähän hitaammin syttyvää sorttia ja yritän pysyä realistisena. Ai niin, ja selitys noihin ignoorauksiin on nykyään jotain tyyliin "työt väsyttää, jos se selitys ei kelpaa niin ehkä en sitten ole sinulle hyvä mies." Eli erittäin ylimielistä ja töykeää reagointia. Ja voin sanoa, että _monia_ olen tapaillut mutta tässä tapauksessa en todellakaan usko, että kyse olisi kiinnostuksen puutteesta. Kaikki suunnitelmat ja puheet vain puhuvat sitä vastaan, että tämä olisi jotain peliä. Eikä minulla ole sellaista tunnetta, että tässä on meneillään jotain hämärää. Minulla on vain tunne, että parissa päivässä miehestä on tullut ylimielinen kusipää.
Ja jos sinä mies eksyt lukemaan tämän, niin ole toki otettu siitä, että yritän saada jotain tolkkua kusipäisyyteesi liittyen...
Kommentit (119)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:00"]Oletko antanut?
[/quote]
En.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:55"]
No, ilmeisesti teen hänelle sitten palveluksen ja estän hänet.
[/quote]
Naisen logiikka. Estän miehen, joka ei ota minuun yhteyttä :D:D x)
[/quote]
En ole sanonut ettei hän vastaa ikinä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:52"]Ei miehet aina jaksa olla kännykkä kädessä :) itsekkin saatan lukea muiden viestejä ja vastailla myöhemmin. Whatsapp ei tarkoita sitä, että pitäisi olla koko ajan tavoitettavissa tai chattailemassa.
[/quote]
Raivostuttaa, että minulle on pokkaa puhua niin tylysti. Arvostan itseäni sen verran, että en kuuntee ihan mitä tahansa töykeää juttua.
[/quote]
Ei ainakaan aiemmassa kirjotuksessasi käynyt ilmi mitään tylyä puhuttelua? Ettei ois nyt oma ego kärsinyt, kun mies ei pommita samaa tahtia takaisin.
[/quote]
En edes pommita, olen ainoastaan sanonut tiukasti tuosta tyylistä puhua minulle ja sanonut, että en kuuntele tuollaista ihmiseltä joka väittää pitävänsä minusta. "Älä nyt hermostu :D:D" "ota iisisti :D" tyyliin noin. Ota iisisti, kun toinen jauhaa paskaa?
Nimenomaan se sävy puheessa on erittäin vähättelevä. "Lupasin sitä ja tätä ja sanoin noin ja näin, mutta ei se mitään, älä ota itseesi :D"
Mä olen kirjoitellut tässä samantyyppisesti reagoivan miehen kanssa, onkohan sama tyyppi? Mistä päin tämä sun tapaus on? Tai minkä ikäinen?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:37"]Mä olen kirjoitellut tässä samantyyppisesti reagoivan miehen kanssa, onkohan sama tyyppi? Mistä päin tämä sun tapaus on? Tai minkä ikäinen?
[/quote]
En koskaan uskoisi, että hän juttelisi monille yhtä aikaa. Poistimme jo profiilitkin ja hän on vakuuttanut, ettei ole muilla sivustoilla. Ei siia jankuttanut, vaan sanonut hyvin uskottavasti. Hän on -86...
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:37"]Mä olen kirjoitellut tässä samantyyppisesti reagoivan miehen kanssa, onkohan sama tyyppi? Mistä päin tämä sun tapaus on? Tai minkä ikäinen?
[/quote]
En koskaan uskoisi, että hän juttelisi monille yhtä aikaa. Poistimme jo profiilitkin ja hän on vakuuttanut, ettei ole muilla sivustoilla. Ei siia jankuttanut, vaan sanonut hyvin uskottavasti. Hän on -86...
[/quote]
*siis
Miehillä ei vaan ole munaa sanoa suoraan jos ei nappaa enää. Jättävät sen naisen vastuulle, juuri noilla sanoilla, että alkaisit itse uskoa sen että ei ole sopiva mies ja että itse teet hommasta lopun. Kokemusta on paljon. Saamarin selkärangattomat.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:37"]Mä olen kirjoitellut tässä samantyyppisesti reagoivan miehen kanssa, onkohan sama tyyppi? Mistä päin tämä sun tapaus on? Tai minkä ikäinen?
[/quote]
[/quote]
*siis
[/quote]
Voi eeei :D mistä päin hän on?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:43"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:37"]Mä olen kirjoitellut tässä samantyyppisesti reagoivan miehen kanssa, onkohan sama tyyppi? Mistä päin tämä sun tapaus on? Tai minkä ikäinen?
[/quote]
[/quote]
*siis
[/quote]
[/quote]
Kerro itse...
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:44"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:43"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:37"]Mä olen kirjoitellut tässä samantyyppisesti reagoivan miehen kanssa, onkohan sama tyyppi? Mistä päin tämä sun tapaus on? Tai minkä ikäinen?
[/quote]
[/quote]
*siis
[/quote]
[/quote]
Kerro itse...
[/quote]
Kysyin eka :P
Ääh, kun sinä oot vaan nainen jolle kaikki asiat pitäs tehä Just Niin Kuin Sinä Haluat. Hitto jos mies jo seurustelun alusta alkaen vinkua minulle että "sinä sitä ja sinä tätä, ei tunnu hyvältä" niin toteaisin itse juuri samoilla sanoilla, että jaaha, en ole sopiva nainen sinulle (koska tämäKÄÄN ei mene mieliksesi). Terv. Nainen
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:50"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:44"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:43"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:37"]Mä olen kirjoitellut tässä samantyyppisesti reagoivan miehen kanssa, onkohan sama tyyppi? Mistä päin tämä sun tapaus on? Tai minkä ikäinen?
[/quote]
[/quote]
*siis
[/quote]
[/quote]
Kerro itse...
[/quote]
[/quote]
No en minä hakua paljastaa kaikkea. Sanotaan näin, että ei pk-seudulta mutta ei myöskään läheltä Oulua.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:50"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:44"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:43"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:37"]Mä olen kirjoitellut tässä samantyyppisesti reagoivan miehen kanssa, onkohan sama tyyppi? Mistä päin tämä sun tapaus on? Tai minkä ikäinen?
[/quote]
[/quote]
*siis
[/quote]
[/quote]
Kerro itse...
[/quote]
[/quote]
No en minä hakua paljastaa kaikkea. Sanotaan näin, että ei pk-seudulta mutta ei myöskään läheltä Oulua.
[/quote]
*halua
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:50"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:44"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:43"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:37"]Mä olen kirjoitellut tässä samantyyppisesti reagoivan miehen kanssa, onkohan sama tyyppi? Mistä päin tämä sun tapaus on? Tai minkä ikäinen?
[/quote]
[/quote]
*siis
[/quote]
[/quote]
Kerro itse...
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Okei, tää on Päijät-Hämeeestä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:51"]Ääh, kun sinä oot vaan nainen jolle kaikki asiat pitäs tehä Just Niin Kuin Sinä Haluat. Hitto jos mies jo seurustelun alusta alkaen vinkua minulle että "sinä sitä ja sinä tätä, ei tunnu hyvältä" niin toteaisin itse juuri samoilla sanoilla, että jaaha, en ole sopiva nainen sinulle (koska tämäKÄÄN ei mene mieliksesi). Terv. Nainen
[/quote]
Emme me seurustele ja kyllä, minä olen nainen joka vaatii arvostavaa puhetta ja tekoja. Ei minun tarvitse sietää tuollaista kohtelua ja vähätteleviä sanoja.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:50"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:44"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:43"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:37"]Mä olen kirjoitellut tässä samantyyppisesti reagoivan miehen kanssa, onkohan sama tyyppi? Mistä päin tämä sun tapaus on? Tai minkä ikäinen?
[/quote]
[/quote]
*siis
[/quote]
[/quote]
Kerro itse...
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Okei, tää on Päijät-Hämeeestä.
[/quote]
Voimme huokaista helpotuksesta. Ei ole sama paskamies.
Googletin paskamies, ja löysin tän ketjun! :D
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:52"]Ei miehet aina jaksa olla kännykkä kädessä :) itsekkin saatan lukea muiden viestejä ja vastailla myöhemmin. Whatsapp ei tarkoita sitä, että pitäisi olla koko ajan tavoitettavissa tai chattailemassa.
[/quote]
Raivostuttaa, että minulle on pokkaa puhua niin tylysti. Arvostan itseäni sen verran, että en kuuntee ihan mitä tahansa töykeää juttua.
[/quote]
Ei ainakaan aiemmassa kirjotuksessasi käynyt ilmi mitään tylyä puhuttelua? Ettei ois nyt oma ego kärsinyt, kun mies ei pommita samaa tahtia takaisin.