Tyly paskamies
Olen kurkkuani myöten täynnä erään tylyn paskiaisen käytöstä. Kaikki alkoi erittäin hyvin, tulimme hyvin juttuun, aloimme hyvin nopeasti jutella _useita_ tunteja putkeen puhelimessa, viestittelemään tiiviisti ja sitten tapasimme. Mikään ei muuttunut välittömästi tapaamisen jälkeen, vaan aloimme suunnitella kaikkea kivaa tekemistä meille ja aloitteen teki aina tämä mies. Sovimme myös että hän tulee käymään minun luonani. Mutta aivan pari päivää sitten tyypin käytös on muuttunut aivan käsittämättömän tylyksi ja alentavaksi. Hän esim. lukee viestini whatsapissa mutta ei vastaa. Ehkä myöhemmin hän saattaa vastata tai sitten vain jatkaa ramppaamistaan mutta ignooraa minun viestini. Huomautan tästä hermostuneena ja hän vastaa hetken päästä tyyliin että "töissä kiirettä, älä nyt turhaan hermostu :D ei ole syytä tuollaiseen :D :)" tyyliin noin, eli helvetin vähättelevästi ja sitten taas katoaa whatsapista.
Seuraavaksi kun teen selväksi (taas) mitä mieltä olen tuollaisesta kohtelusta tyyppi aloittaa hokemaan "ehkä en sitten ollut sinulle sopiva, ei ole pakko jatkaa jos et kestä minua" jne. siis tuohon tyyliin (ei suoria lainauksia.)
Hän on kehunut, että olen oikein mukava ja miellytän ulkoisestikin häntä kovin paljon, joten en enää keksi muuta syytä kuin että hänellä on noussut pissa hattuun siitä, että heti ekalla yrityksellä (netissä) tärppäsi ja löysi sellaisen, johon tykästyi. Ja voin vannoa, että tapoihini ei kuulu palvoa naamavärkkiäni ja kuvitella liikoja, mutta en enää keksi mitään muutakaan selitystä tuollaiselle ylimieliselle käytökselle. Enkä väitä, etten itse pidä hänestä, olen vain vähän hitaammin syttyvää sorttia ja yritän pysyä realistisena. Ai niin, ja selitys noihin ignoorauksiin on nykyään jotain tyyliin "työt väsyttää, jos se selitys ei kelpaa niin ehkä en sitten ole sinulle hyvä mies." Eli erittäin ylimielistä ja töykeää reagointia. Ja voin sanoa, että _monia_ olen tapaillut mutta tässä tapauksessa en todellakaan usko, että kyse olisi kiinnostuksen puutteesta. Kaikki suunnitelmat ja puheet vain puhuvat sitä vastaan, että tämä olisi jotain peliä. Eikä minulla ole sellaista tunnetta, että tässä on meneillään jotain hämärää. Minulla on vain tunne, että parissa päivässä miehestä on tullut ylimielinen kusipää.
Ja jos sinä mies eksyt lukemaan tämän, niin ole toki otettu siitä, että yritän saada jotain tolkkua kusipäisyyteesi liittyen...
Kommentit (119)
Ja lisäksi olen niin täynnä sitä, että tyyppi alkaa aina mussuttaa, että "ei minun kai sitten kannata tulla? Taidetaan sitten jättää välistä se ja se? Mennäänkö nyt sitten vai ei?"
Kertaakaan en ole mitään perunut vaan olen ainoastaan tuonit julki armottoman vitutuksen, jota tuo paskakohtelu aiheuttaa minussa. Yrittänyt saada hänet tajuamaan jotain, mutta sama levy vaan soi soimistaan ja selitykset pysyvät aina yhtä töykeinä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:38"]Kuulostaa minun korviini siltä, että hän yrittää saada sinut jättämään itseään, niin ettei hänen tarvitsisi tehdä likaista työtä
[/quote]
Kovasti on silti kehunut. No, kai minä sitten estän hänet jos se tekee hänet onnelliseksi.
Kovin on vilpittömältä vaikuttanut, mutta ilmeisesti en sitten kelpaa kenellekään.
Hetki sitten sanoi kyllä ihastuneensa minuun, mutta kaipa sekin sitten oli paskapuhetta.
Ei miehet aina jaksa olla kännykkä kädessä :) itsekkin saatan lukea muiden viestejä ja vastailla myöhemmin. Whatsapp ei tarkoita sitä, että pitäisi olla koko ajan tavoitettavissa tai chattailemassa.
Kyllä raivostuttaa tämä ikuinen paska mitä miehet saavat aikaan.
:( kuulostaa mustakin vähän siltä että koittaa saada sinut jättämään hänet.nuo kommentit vaikuttaa niin siltä...mutta mitä jos et jätäkään heti vaan otat vain etäisyyttä ja annat miehen vähän ikävöidä,jos ikävöi.tajuaa ehkä jotain,tai sitten ei.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:52"]Ei miehet aina jaksa olla kännykkä kädessä :) itsekkin saatan lukea muiden viestejä ja vastailla myöhemmin. Whatsapp ei tarkoita sitä, että pitäisi olla koko ajan tavoitettavissa tai chattailemassa.
[/quote]
Raivostuttaa, että minulle on pokkaa puhua niin tylysti. Arvostan itseäni sen verran, että en kuuntee ihan mitä tahansa töykeää juttua.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:52"]Ei miehet aina jaksa olla kännykkä kädessä :) itsekkin saatan lukea muiden viestejä ja vastailla myöhemmin. Whatsapp ei tarkoita sitä, että pitäisi olla koko ajan tavoitettavissa tai chattailemassa.
[/quote]
Raivostuttaa, että minulle on pokkaa puhua niin tylysti. Arvostan itseäni sen verran, että en kuuntee ihan mitä tahansa töykeää juttua.
[/quote]
*kuuntele
No, ilmeisesti teen hänelle sitten palveluksen ja estän hänet.
Entä onko se keski-suomesta? Kaikki täsmäis ;)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:09"]Entä onko se keski-suomesta? Kaikki täsmäis ;)
[/quote]
Ei sieltäkään. En kerro tarkkaa sijaintia tänne.
Mutta mukavaa huomata, ettei tyly paskamies ole ainoa laatuaan. Tarkoitan nyt taviksen näköisiä paskamiehiä... kyllähän kaikki tietävät nämä perus pyörittelijät.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:12"]Mutta mukavaa huomata, ettei tyly paskamies ole ainoa laatuaan. Tarkoitan nyt taviksen näköisiä paskamiehiä... kyllähän kaikki tietävät nämä perus pyörittelijät.
[/quote]
Mutta onneksi heistä en edes kiinnostu enää.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:39"]Ei taas tämä sama sekopää aloittaja. Ota nyt ne lääkkeesi ja ymmärrä ettei mies jaksa sinunlaiselle rupsahtaneelle pissikselle minuutin välein tekstailla.
[/quote]
Mitähän sinä selität? Ja kuka on rupsahtanut?
Jätä nyt tuommonen pelle! Ei se ole oikea sulle. Ei kukaan joka kunnioittaa ja välittää toisesta käyttäydy noin.
Ihan kokemusta on tuollaisesta käytöksestä ja se ajaa raivon partaalle, suosittelen pistämään välit poikki ja jatkamaan etsintöjä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:40"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:39"]Ei taas tämä sama sekopää aloittaja. Ota nyt ne lääkkeesi ja ymmärrä ettei mies jaksa sinunlaiselle rupsahtaneelle pissikselle minuutin välein tekstailla. [/quote] Mitähän sinä selität? Ja kuka on rupsahtanut?
[/quote]
Et siis edes muista mitä olet itse tänne joka yö kirjoittanut? Vai miksi minun piti sinulle selittää? Tuossa linkki viimeöiseen sekoiluusi.
Olet hullut.
Et vaikuta tasapainoiselta . Hae apua.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 03:05"]Et vaikuta tasapainoiselta . Hae apua.
[/quote]
Hehehehehe lol
Ehkä olette molemmat onnellisempia erillään.