Tyly paskamies
Olen kurkkuani myöten täynnä erään tylyn paskiaisen käytöstä. Kaikki alkoi erittäin hyvin, tulimme hyvin juttuun, aloimme hyvin nopeasti jutella _useita_ tunteja putkeen puhelimessa, viestittelemään tiiviisti ja sitten tapasimme. Mikään ei muuttunut välittömästi tapaamisen jälkeen, vaan aloimme suunnitella kaikkea kivaa tekemistä meille ja aloitteen teki aina tämä mies. Sovimme myös että hän tulee käymään minun luonani. Mutta aivan pari päivää sitten tyypin käytös on muuttunut aivan käsittämättömän tylyksi ja alentavaksi. Hän esim. lukee viestini whatsapissa mutta ei vastaa. Ehkä myöhemmin hän saattaa vastata tai sitten vain jatkaa ramppaamistaan mutta ignooraa minun viestini. Huomautan tästä hermostuneena ja hän vastaa hetken päästä tyyliin että "töissä kiirettä, älä nyt turhaan hermostu :D ei ole syytä tuollaiseen :D :)" tyyliin noin, eli helvetin vähättelevästi ja sitten taas katoaa whatsapista.
Seuraavaksi kun teen selväksi (taas) mitä mieltä olen tuollaisesta kohtelusta tyyppi aloittaa hokemaan "ehkä en sitten ollut sinulle sopiva, ei ole pakko jatkaa jos et kestä minua" jne. siis tuohon tyyliin (ei suoria lainauksia.)
Hän on kehunut, että olen oikein mukava ja miellytän ulkoisestikin häntä kovin paljon, joten en enää keksi muuta syytä kuin että hänellä on noussut pissa hattuun siitä, että heti ekalla yrityksellä (netissä) tärppäsi ja löysi sellaisen, johon tykästyi. Ja voin vannoa, että tapoihini ei kuulu palvoa naamavärkkiäni ja kuvitella liikoja, mutta en enää keksi mitään muutakaan selitystä tuollaiselle ylimieliselle käytökselle. Enkä väitä, etten itse pidä hänestä, olen vain vähän hitaammin syttyvää sorttia ja yritän pysyä realistisena. Ai niin, ja selitys noihin ignoorauksiin on nykyään jotain tyyliin "työt väsyttää, jos se selitys ei kelpaa niin ehkä en sitten ole sinulle hyvä mies." Eli erittäin ylimielistä ja töykeää reagointia. Ja voin sanoa, että _monia_ olen tapaillut mutta tässä tapauksessa en todellakaan usko, että kyse olisi kiinnostuksen puutteesta. Kaikki suunnitelmat ja puheet vain puhuvat sitä vastaan, että tämä olisi jotain peliä. Eikä minulla ole sellaista tunnetta, että tässä on meneillään jotain hämärää. Minulla on vain tunne, että parissa päivässä miehestä on tullut ylimielinen kusipää.
Ja jos sinä mies eksyt lukemaan tämän, niin ole toki otettu siitä, että yritän saada jotain tolkkua kusipäisyyteesi liittyen...
Kommentit (119)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:36"]Tajuat kai, että sillä on monta muutakin kierroksessa yhtä aikaa? Joku toinen alkoi sytyttämään tuolloin enemmän kuin sinä ja keskittyi siihen. [/quote] Tapasimme netissä, ja hän sanoi olevansa ekaa kertaa ikinä missään nettisivulla etsimässä seuraa, koska suurimman osan elämästään on ollut parisuhteessa. Sanoi olevansa valmis menenään eteenpäin, ero ei enää vaivaa mieltä. Sanoi, että olisi mukavaa jos minä(kään) en etsisi muita miehiä, kun ei hänkään etsi muita naisia enää.
[/quote]
Tajuat varmaan, että sanat ja teot on kaksi eri asiaa? On saattanut löytää vaikka baarista jonkun ihanan panon. Joka tapauksessa, et mitenkään saa miestä enää takaisin, kun olet skitsonnut sille jo noin paljon viesteihin vastaamattomuudesta. Se viesteihin vastaamattomuus on merkki siitä, että ei halua olla sinun kansa tekemisissä, mutta näköjään et sitä tajua.
[/quote]
No ei ole kyllä yhtään sen tyylinen ihminen että harrastaisi jotain baaripanoja. Eikä minua kiinnosta paskan vertaa tuollainen kusimulkku, hyvä vaan jos pääsen eroin.
[/quote]
Eroon.
Siis apua. Mä tapailen miestä ja voi olla että ei vastaa viestiin edes saman päivän aikana, joskus vastaa heti, joskus vasta seuraavana päivänä. Samoin minä hänen viesteihinsä. Pitääkö tästä nyt huolestua? Ei ole tullut mieleenkään kytätä onko monesti käynyt onlinessa mun viestin jälkeen. Olen ajatellut että vastaa kun hetki on sopiva ja aikaa rupatella enemmän. Itse teen samoin.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 05:59"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 05:50"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 05:27"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 04:34"]Kuulostat hysteeriseltä, rasittavalta & läheisriippuvaiselta pissikseltä. Ei ihme että jätkä juoksee. m32 [/quote] En vittu ole HYSTEERINEN jos odotan normaalia, kohteliasta käytöstä. Nyt voisin tappaa... Olen aivan raivona.
[/quote]
Entäs tuo sun oma käytös? Anteeksi, mutta tuntuu et miehelle sanoisin että juokse ja lujaa...
[/quote]
Ai hitto... Muistan sen eilisen ketjun. Myöhemmissä viesteissä oli enemmän V-sanoja kuin mitään muita. Minua kyllä pelottaisi... Nytkin jo uhkailee tappamisella.
[/quote]
En uhkaile tappamisella ja kun tarkemmin mietin, en haluaisikaan että tuollainen kusipää pääsee kuin koira veräjästä kuolemalla. Toivon että jotain muuta tapahtuu :-)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:52"]Siis apua. Mä tapailen miestä ja voi olla että ei vastaa viestiin edes saman päivän aikana, joskus vastaa heti, joskus vasta seuraavana päivänä. Samoin minä hänen viesteihinsä. Pitääkö tästä nyt huolestua? Ei ole tullut mieleenkään kytätä onko monesti käynyt onlinessa mun viestin jälkeen. Olen ajatellut että vastaa kun hetki on sopiva ja aikaa rupatella enemmän. Itse teen samoin.
[/quote]
Aijaa, sepäs mukava kuulla. Sinun ja hänen tilanne on kuitenkin eri kuin minun, kai ymmärrät sen? Jos olemme tottuneet juttelemaan useita tunteja (3-8) putkeen puhelimessa, niin ei siinä vaiheessa oikein enää vetäydytä ja aloiteta alusta hiljalleen.
8 tunnin juttelusessio oli pisin, mutta normaalistikin puhelut olivat sellaista 3 tunnin luokkaa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:52"]Siis apua. Mä tapailen miestä ja voi olla että ei vastaa viestiin edes saman päivän aikana, joskus vastaa heti, joskus vasta seuraavana päivänä. Samoin minä hänen viesteihinsä. Pitääkö tästä nyt huolestua? Ei ole tullut mieleenkään kytätä onko monesti käynyt onlinessa mun viestin jälkeen. Olen ajatellut että vastaa kun hetki on sopiva ja aikaa rupatella enemmän. Itse teen samoin. [/quote] Aijaa, sepäs mukava kuulla. Sinun ja hänen tilanne on kuitenkin eri kuin minun, kai ymmärrät sen? Jos olemme tottuneet juttelemaan useita tunteja (3-8) putkeen puhelimessa, niin ei siinä vaiheessa oikein enää vetäydytä ja aloiteta alusta hiljalleen.
[/quote]
Olet ihan pipi. Ymmärrän, että alussa on kiva jutella 3-8 tuntia puhelimessa jonkun kanssa, mutta kukaan muu kuin joku saatanallinen roikkuja ei tuollaista menoa kauan jaksa. mene itseesi tai sun elämstä tulee tosi vaikeeta. Syyttelet muita, koska heillä erilaiset tarpeet kun sulla. Oletko psykopaatti? Tee ainakin testi, sillä kuulostat psykopaatilta.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:52"]Siis apua. Mä tapailen miestä ja voi olla että ei vastaa viestiin edes saman päivän aikana, joskus vastaa heti, joskus vasta seuraavana päivänä. Samoin minä hänen viesteihinsä. Pitääkö tästä nyt huolestua? Ei ole tullut mieleenkään kytätä onko monesti käynyt onlinessa mun viestin jälkeen. Olen ajatellut että vastaa kun hetki on sopiva ja aikaa rupatella enemmän. Itse teen samoin. [/quote] Aijaa, sepäs mukava kuulla. Sinun ja hänen tilanne on kuitenkin eri kuin minun, kai ymmärrät sen? Jos olemme tottuneet juttelemaan useita tunteja (3-8) putkeen puhelimessa, niin ei siinä vaiheessa oikein enää vetäydytä ja aloiteta alusta hiljalleen.
[/quote]
Olet ihan pipi. Ymmärrän, että alussa on kiva jutella 3-8 tuntia puhelimessa jonkun kanssa, mutta kukaan muu kuin joku saatanallinen roikkuja ei tuollaista menoa kauan jaksa. mene itseesi tai sun elämstä tulee tosi vaikeeta. Syyttelet muita, koska heillä erilaiset tarpeet kun sulla. Oletko psykopaatti? Tee ainakin testi, sillä kuulostat psykopaatilta.
[/quote]
Joo, mutta nyt on kyse NORMAALEISTA KÄYTÖSTAVOISTA. Jos sinulla on jumalauta aikaa ravata lukemassa viestit niin kyllä sinulla on jossain välissä aikaa myös VASTATA, kuten normaalit ihmiset tekevät. sitä paitsi ajan puute on maailman surkein tekosyy. lisäksi ihmettelen, että millainen sekopää suunnittelee tekemisiä sellaisen kanssa, jota kuitenkin ignooraa yhtäkkiä. Minä olen ollut kärsivällinen, kunnes paskaa on satanut liikaa ja kärsivällisyys on pettänyt.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:36"]Tajuat kai, että sillä on monta muutakin kierroksessa yhtä aikaa? Joku toinen alkoi sytyttämään tuolloin enemmän kuin sinä ja keskittyi siihen.
[/quote]
Tapasimme netissä, ja hän sanoi olevansa ekaa kertaa ikinä missään nettisivulla etsimässä seuraa, koska suurimman osan elämästään on ollut parisuhteessa. Sanoi olevansa valmis menenään eteenpäin, ero ei enää vaivaa mieltä. Sanoi, että olisi mukavaa jos minä(kään) en etsisi muita miehiä, kun ei hänkään etsi muita naisia enää.
[/quote]
Jos saisin kolikon aina kun tapaan ensikertalaisen ja jaada jaada... voi ap :D myös toi "olen parisuhdemies"-vedätys ihan peruskauraa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:36"]Tajuat kai, että sillä on monta muutakin kierroksessa yhtä aikaa? Joku toinen alkoi sytyttämään tuolloin enemmän kuin sinä ja keskittyi siihen.
[/quote]
Tapasimme netissä, ja hän sanoi olevansa ekaa kertaa ikinä missään nettisivulla etsimässä seuraa, koska suurimman osan elämästään on ollut parisuhteessa. Sanoi olevansa valmis menenään eteenpäin, ero ei enää vaivaa mieltä. Sanoi, että olisi mukavaa jos minä(kään) en etsisi muita miehiä, kun ei hänkään etsi muita naisia enää.
[/quote]
Jos saisin kolikon aina kun tapaan ensikertalaisen ja jaada jaada... voi ap :D myös toi "olen parisuhdemies"-vedätys ihan peruskauraa.
[/quote]
Sori mutta tuo mies ei ole lähelläkään yleistä ihannetta = ei todellakaan saa ketä tahansa. Muuten hyvä yritys.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:01"]8 tunnin juttelusessio oli pisin, mutta normaalistikin puhelut olivat sellaista 3 tunnin luokkaa.
[/quote]Eikä kettu ole vielä käyny kolossa ? Mikä on siis ongelma ? Sinuna hakisin apua ammattilaiselta.
T.mies
Ingnooraa, ingnooraa, vittu se ingnooraa, ingnooraa !
Olet todella ärsyttävä ämmä
Voitte haukkua ja nimitellä minua niin paljon kuin sielunme sietää, mutta totuus on se että minä olen luottanut sanaan. Olen myös ollut kärsivällinen tiettyyn pisteeseen asti, mutta jossain vaiheessa raja ylittyy. Toki monet ihmiset ovat sellaisia, etteivät siinäKÄÄN vaiheessa sano yhtään mitään, koska pelkäävät yksin jäämistä jos pitävät puolensa, mutta minulle ei tule mieleenikään mielistellä ketään joka kohtelee minua noin surkeasti jo ensimetreillä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:12"]Ingnooraa, ingnooraa, vittu se ingnooraa, ingnooraa !
Olet todella ärsyttävä ämmä
[/quote]
Ingnooraa? :D
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:01"]8 tunnin juttelusessio oli pisin, mutta normaalistikin puhelut olivat sellaista 3 tunnin luokkaa.
[/quote]Eikä kettu ole vielä käyny kolossa ? Mikä on siis ongelma ? Sinuna hakisin apua ammattilaiselta.
T.mies
[/quote]
Ongelma on se, että oli mies millaimen tahansa hän on a i n a vitunmoinen mulkku. Jopa ne yksilöt, jotka eivät todellakaan saa ketä tahansa sormia napsauttamalla. Itse asiassa ne sellaiset jäivät sinne teinivuosille, kun tajusin homman nimen. Onko niin vitun ihmeellistä, jos kettu ei ole käynyt kolossa kun on välimatkaakin? Silloin täytyy olla paljon puhelimitse yhteyksissä, yllättäen.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:01"]8 tunnin juttelusessio oli pisin, mutta normaalistikin puhelut olivat sellaista 3 tunnin luokkaa.
T.mies
[/quote]
Ongelma on se, että oli mies millaimen tahansa hän on a i n a vitunmoinen mulkku. Jopa ne yksilöt, jotka eivät todellakaan saa ketä tahansa sormia napsauttamalla. Itse asiassa ne sellaiset jäivät sinne teinivuosille, kun tajusin homman nimen. Onko niin vitun ihmeellistä, jos kettu ei ole käynyt kolossa kun on välimatkaakin? Silloin täytyy olla paljon puhelimitse yhteyksissä, yllättäen.
[/quote]
Paljon tellä on välimatkaa
Ootko ap nukkunu yöllä yhtään :D
Yritä ottaa vähän rennommin. Jos on töitä niin on töitä. Ei siinä välttämättä sen kummempaa ole. Ota vähän etäisyyttä ja katso sitten ottaako suhun itse yhteyttä.
Te tiedätte ainoastaan tämän tilanteen, ette mitään muuta, joten kannattaisi olla tuomitsematta siinä vaiheessa, kun paskaa on satanut niskaan jo niin paljon, että hermot pettävät. Aikaisemminhan olen vain vähän ärsyyntynyt ja ilmaissut, miltä mikäkin tuntuu. Siinä vaiheessa, kun mikään sanomani asia ei mene kaaliin alkaa raivo purkautua ja kun siihen lisätään IGNOORAUS, niin vielä parempi. eli tämä on ainoastaan kaiken huipentumaa, mutta sitähän te ette ymmärrä. on niin mukavaa kun saa huudella psykoa ja hullua.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:59"] [quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:52"]Siis apua. Mä tapailen miestä ja voi olla että ei vastaa viestiin edes saman päivän aikana, joskus vastaa heti, joskus vasta seuraavana päivänä. Samoin minä hänen viesteihinsä. Pitääkö tästä nyt huolestua? Ei ole tullut mieleenkään kytätä onko monesti käynyt onlinessa mun viestin jälkeen. Olen ajatellut että vastaa kun hetki on sopiva ja aikaa rupatella enemmän. Itse teen samoin. [/quote] Aijaa, sepäs mukava kuulla. Sinun ja hänen tilanne on kuitenkin eri kuin minun, kai ymmärrät sen? Jos olemme tottuneet juttelemaan useita tunteja (3-8) putkeen puhelimessa, niin ei siinä vaiheessa oikein enää vetäydytä ja aloiteta alusta hiljalleen. [/quote] Olet ihan pipi. Ymmärrän, että alussa on kiva jutella 3-8 tuntia puhelimessa jonkun kanssa, mutta kukaan muu kuin joku saatanallinen roikkuja ei tuollaista menoa kauan jaksa. mene itseesi tai sun elämstä tulee tosi vaikeeta. Syyttelet muita, koska heillä erilaiset tarpeet kun sulla. Oletko psykopaatti? Tee ainakin testi, sillä kuulostat psykopaatilta. [/quote] Joo, mutta nyt on kyse NORMAALEISTA KÄYTÖSTAVOISTA. Jos sinulla on jumalauta aikaa ravata lukemassa viestit niin kyllä sinulla on jossain välissä aikaa myös VASTATA, kuten normaalit ihmiset tekevät. sitä paitsi ajan puute on maailman surkein tekosyy. lisäksi ihmettelen, että millainen sekopää suunnittelee tekemisiä sellaisen kanssa, jota kuitenkin ignooraa yhtäkkiä. Minä olen ollut kärsivällinen, kunnes paskaa on satanut liikaa ja kärsivällisyys on pettänyt.
[/quote]
No miehet on sen verran fiksuja että jos heillä ei ole aikaa kuin vastata "palataan asiaan myöhemmin" niin eivät vastaa ollenkaan. Ap:n kaltaiset naiset vetävät nimittäin siitäkin herneen nokkaan ja pahasti.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:36"]Tajuat kai, että sillä on monta muutakin kierroksessa yhtä aikaa? Joku toinen alkoi sytyttämään tuolloin enemmän kuin sinä ja keskittyi siihen. [/quote] Tapasimme netissä, ja hän sanoi olevansa ekaa kertaa ikinä missään nettisivulla etsimässä seuraa, koska suurimman osan elämästään on ollut parisuhteessa. Sanoi olevansa valmis menenään eteenpäin, ero ei enää vaivaa mieltä. Sanoi, että olisi mukavaa jos minä(kään) en etsisi muita miehiä, kun ei hänkään etsi muita naisia enää.
[/quote]
Tajuat varmaan, että sanat ja teot on kaksi eri asiaa? On saattanut löytää vaikka baarista jonkun ihanan panon. Joka tapauksessa, et mitenkään saa miestä enää takaisin, kun olet skitsonnut sille jo noin paljon viesteihin vastaamattomuudesta. Se viesteihin vastaamattomuus on merkki siitä, että ei halua olla sinun kansa tekemisissä, mutta näköjään et sitä tajua.
[/quote]
No ei ole kyllä yhtään sen tyylinen ihminen että harrastaisi jotain baaripanoja. Eikä minua kiinnosta paskan vertaa tuollainen kusimulkku, hyvä vaan jos pääsen eroin.