Tyly paskamies
Olen kurkkuani myöten täynnä erään tylyn paskiaisen käytöstä. Kaikki alkoi erittäin hyvin, tulimme hyvin juttuun, aloimme hyvin nopeasti jutella _useita_ tunteja putkeen puhelimessa, viestittelemään tiiviisti ja sitten tapasimme. Mikään ei muuttunut välittömästi tapaamisen jälkeen, vaan aloimme suunnitella kaikkea kivaa tekemistä meille ja aloitteen teki aina tämä mies. Sovimme myös että hän tulee käymään minun luonani. Mutta aivan pari päivää sitten tyypin käytös on muuttunut aivan käsittämättömän tylyksi ja alentavaksi. Hän esim. lukee viestini whatsapissa mutta ei vastaa. Ehkä myöhemmin hän saattaa vastata tai sitten vain jatkaa ramppaamistaan mutta ignooraa minun viestini. Huomautan tästä hermostuneena ja hän vastaa hetken päästä tyyliin että "töissä kiirettä, älä nyt turhaan hermostu :D ei ole syytä tuollaiseen :D :)" tyyliin noin, eli helvetin vähättelevästi ja sitten taas katoaa whatsapista.
Seuraavaksi kun teen selväksi (taas) mitä mieltä olen tuollaisesta kohtelusta tyyppi aloittaa hokemaan "ehkä en sitten ollut sinulle sopiva, ei ole pakko jatkaa jos et kestä minua" jne. siis tuohon tyyliin (ei suoria lainauksia.)
Hän on kehunut, että olen oikein mukava ja miellytän ulkoisestikin häntä kovin paljon, joten en enää keksi muuta syytä kuin että hänellä on noussut pissa hattuun siitä, että heti ekalla yrityksellä (netissä) tärppäsi ja löysi sellaisen, johon tykästyi. Ja voin vannoa, että tapoihini ei kuulu palvoa naamavärkkiäni ja kuvitella liikoja, mutta en enää keksi mitään muutakaan selitystä tuollaiselle ylimieliselle käytökselle. Enkä väitä, etten itse pidä hänestä, olen vain vähän hitaammin syttyvää sorttia ja yritän pysyä realistisena. Ai niin, ja selitys noihin ignoorauksiin on nykyään jotain tyyliin "työt väsyttää, jos se selitys ei kelpaa niin ehkä en sitten ole sinulle hyvä mies." Eli erittäin ylimielistä ja töykeää reagointia. Ja voin sanoa, että _monia_ olen tapaillut mutta tässä tapauksessa en todellakaan usko, että kyse olisi kiinnostuksen puutteesta. Kaikki suunnitelmat ja puheet vain puhuvat sitä vastaan, että tämä olisi jotain peliä. Eikä minulla ole sellaista tunnetta, että tässä on meneillään jotain hämärää. Minulla on vain tunne, että parissa päivässä miehestä on tullut ylimielinen kusipää.
Ja jos sinä mies eksyt lukemaan tämän, niin ole toki otettu siitä, että yritän saada jotain tolkkua kusipäisyyteesi liittyen...
Kommentit (119)
Kukaan ei jaksa takertujia. Karu totuus. Anna miehelle tilaa.
Kuulostat hysteeriseltä, rasittavalta & läheisriippuvaiselta pissikseltä. Ei ihme että jätkä juoksee.
m32
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 04:34"]Kuulostat hysteeriseltä, rasittavalta & läheisriippuvaiselta pissikseltä. Ei ihme että jätkä juoksee.
m32
[/quote]
En vittu ole HYSTEERINEN jos odotan normaalia, kohteliasta käytöstä. Nyt voisin tappaa... Olen aivan raivona.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 05:27"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 04:34"]Kuulostat hysteeriseltä, rasittavalta & läheisriippuvaiselta pissikseltä. Ei ihme että jätkä juoksee. m32 [/quote] En vittu ole HYSTEERINEN jos odotan normaalia, kohteliasta käytöstä. Nyt voisin tappaa... Olen aivan raivona.
[/quote]
Entäs tuo sun oma käytös? Anteeksi, mutta tuntuu et miehelle sanoisin että juokse ja lujaa...
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 05:50"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 05:27"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 04:34"]Kuulostat hysteeriseltä, rasittavalta & läheisriippuvaiselta pissikseltä. Ei ihme että jätkä juoksee. m32 [/quote] En vittu ole HYSTEERINEN jos odotan normaalia, kohteliasta käytöstä. Nyt voisin tappaa... Olen aivan raivona.
[/quote]
Entäs tuo sun oma käytös? Anteeksi, mutta tuntuu et miehelle sanoisin että juokse ja lujaa...
[/quote]
Ai hitto... Muistan sen eilisen ketjun. Myöhemmissä viesteissä oli enemmän V-sanoja kuin mitään muita. Minua kyllä pelottaisi... Nytkin jo uhkailee tappamisella.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 05:27"]
[/quote]
:D
:DD
:DDD
:DDDDDDDDD
Jos olisin mies, niin pysyisin kaukana. Karmea akka, sori vaan.
Älä ripustaudu, vaikutat ihan skitsolta! Minäkin ottaisin välimatkaa jos tapailukumppani alkais tivata et miksen oo heti vastaamassa viestiin.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:26"]Älä ripustaudu, vaikutat ihan skitsolta! Minäkin ottaisin välimatkaa jos tapailukumppani alkais tivata et miksen oo heti vastaamassa viestiin.
[/quote]
Kyllä, minä OLEN skitso tässä vaiheessa kun yritän tuloksetta saada jotain vitun reaktiota johonkin, mutta kusipää vain lukee viestit ja jättää vastaamatta. saatana. minä olen ollut aika perkeleen kärsivällinen ja katsellut lupausten rikkomista, mutta kyllä minullakin raja menee jossain ja tuollainen jatkuva systemaattinen ignooraus joka jatkuu jatkumistaan saa minut raivon partaalle. Ja tämä kusipää _tietää_ minulla olevan pokkaa, minä olen aiemmin tehnyt selväksi, että osaan tehdä vastarintaa jos minua koetetaan vedättää. Ja täysin rehellisesti ongelma on hänen vitunmoinen ylimielisyytensä. Mitään ongelmaa ei olisi, jos hän ei olisi noin saatanan tyly paska.
Ja jos ja kun on pokkaa olla noin vitun tyly ja ylimielinen, niin on kumma kun ei riitä munaa sanoa että se on ohi. Minun puolestani saa ollakin, mutta odotan että itse kusimulkullakin olisi pokkaa sanoa se. Tappakoon itsensä saatana.
Wowo, mikä seko tämä ap. Huh, tuon muijan kanssa tulee kyllä ruumiita, vaikuttaa niin sekopäältä. Normaali miehet varmaan vaistoavat, että ap on vintti pimeenä ja juoksevat karkuun...
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:32"]Onko kyseessä tommi?
[/quote]
No ei ole.
Tajuat kai, että sillä on monta muutakin kierroksessa yhtä aikaa? Joku toinen alkoi sytyttämään tuolloin enemmän kuin sinä ja keskittyi siihen.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:34"]Wowo, mikä seko tämä ap. Huh, tuon muijan kanssa tulee kyllä ruumiita, vaikuttaa niin sekopäältä. Normaali miehet varmaan vaistoavat, että ap on vintti pimeenä ja juoksevat karkuun...
[/quote]
Jos luet kaikki viestit niin ymmärrät, että tämä oli piste i:n päälle. Olen minä muutakin paskakäytöstä katsonut ja antanut anteeksi mutta jossain se raja minullakin kulkee.
Mitä sinä olet taas vetänyt? Suoraan suoneen vai pillereitä?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:36"]Tajuat kai, että sillä on monta muutakin kierroksessa yhtä aikaa? Joku toinen alkoi sytyttämään tuolloin enemmän kuin sinä ja keskittyi siihen.
[/quote]
Tapasimme netissä, ja hän sanoi olevansa ekaa kertaa ikinä missään nettisivulla etsimässä seuraa, koska suurimman osan elämästään on ollut parisuhteessa. Sanoi olevansa valmis menenään eteenpäin, ero ei enää vaivaa mieltä. Sanoi, että olisi mukavaa jos minä(kään) en etsisi muita miehiä, kun ei hänkään etsi muita naisia enää.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:36"]Tajuat kai, että sillä on monta muutakin kierroksessa yhtä aikaa? Joku toinen alkoi sytyttämään tuolloin enemmän kuin sinä ja keskittyi siihen.
[/quote]
Tapasimme netissä, ja hän sanoi olevansa ekaa kertaa ikinä missään nettisivulla etsimässä seuraa, koska suurimman osan elämästään on ollut parisuhteessa. Sanoi olevansa valmis menenään eteenpäin, ero ei enää vaivaa mieltä. Sanoi, että olisi mukavaa jos minä(kään) en etsisi muita miehiä, kun ei hänkään etsi muita naisia enää.
[/quote]
Menemään. Eli jos hän on kusettanut tuossa(kin) asiassa niin kukakohan mahtaa olla ja mitä? Minä olen sentään luottanut sanaan.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:36"]Tajuat kai, että sillä on monta muutakin kierroksessa yhtä aikaa? Joku toinen alkoi sytyttämään tuolloin enemmän kuin sinä ja keskittyi siihen. [/quote] Tapasimme netissä, ja hän sanoi olevansa ekaa kertaa ikinä missään nettisivulla etsimässä seuraa, koska suurimman osan elämästään on ollut parisuhteessa. Sanoi olevansa valmis menenään eteenpäin, ero ei enää vaivaa mieltä. Sanoi, että olisi mukavaa jos minä(kään) en etsisi muita miehiä, kun ei hänkään etsi muita naisia enää.
[/quote]
Tajuat varmaan, että sanat ja teot on kaksi eri asiaa? On saattanut löytää vaikka baarista jonkun ihanan panon. Joka tapauksessa, et mitenkään saa miestä enää takaisin, kun olet skitsonnut sille jo noin paljon viesteihin vastaamattomuudesta. Se viesteihin vastaamattomuus on merkki siitä, että ei halua olla sinun kansa tekemisissä, mutta näköjään et sitä tajua.
Kyllä mäkin vastaisin noin, jos joku mies heti tutustumisen jälkeen alkaisi valittaa ja vinkua käytöksestäni, jossa ei oikeastaan ole mitään vikaa. Mietihän nyt vähän.