Väitetään, ettei livenä enää tule kukaan iskemään
Se ei kyllä pidä paikkansa. Alle kaksi minuuttia kun menin irkkupubiin, niin oli seuraa. Ja sama jatkui koko illan.
Kommentit (15)
Kauniit kasvot ja isot rinnat.. se riittää.
Satoja iltoja eri baareissa valomerkkiin asti ja kukaan nainen ei ole tullut ikinä iskemään. Onneksi olen silti miehenä etuoikeutettu sanotaan...
Vierailija kirjoitti:
No minkälaista pokailijaa siellä oli?
Mistä päättely, että ne oli pokaamassa eikä vaan jutustelemassa huvikseen?
Yllättävän hyvännäköisiä! Tosi söpö se eka.
Tämä vain tiedoksi niille, jotka eivät uskalla lähestyä. Kyllä se kannattaa, ihan perinteisin menoin. Jos ei muuta, niin saatte juttuseuraa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Satoja iltoja eri baareissa valomerkkiin asti ja kukaan mies ei ole tullut ikinä iskemään. Onneksi olen silti naisena etuoikeutettu sanotaan...
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot ja isot rinnat.. se riittää.
Mulla on molemmat, mutta oli toppatakki päällä, joten rinnat jäivät kyllä arvailujen varaan :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Satoja iltoja eri baareissa valomerkkiin asti ja kukaan nainen ei ole tullut ikinä iskemään. Onneksi olen silti miehenä etuoikeutettu sanotaan...
Aika harva nainen iskee ketään, joten sun pitäisi itse yrittää. Ap
Räkälästä saa aina, oli mies tai nainen. Laatu on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko naiset ahdistelleet ja kähmineet sinua baareissa asiattomasti ja hu*ritelleet, onko miesten vessaan yhtä pitkä jono kuin naisten?
Vierailija kirjoitti:
Räkälästä saa aina, oli mies tai nainen. Laatu on eri asia.
Ei ollut räkälä, kaukana siitä. Mutta varmaan tuollaisissa pubeissa on enimmäkseen miehiä, joten nainen voi valita parhaat päältä, jos haluaa. Ap
Kiva että seuraa riitti. Aika moni ei kuitenkaan pidä pubia minään optimipaikkana löytää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko naiset ahdistelleet ja kähmineet sinua baareissa asiattomasti ja hu*ritelleet, onko miesten vessaan yhtä pitkä jono kuin naisten?
Muutaman kerran on joku huomattavasti itseäni vanhempi nainen tullut taputtamaan takapuolelle. Olen antanut pakit kun ei ole omaa ikäluokkaa ja siitä olen saanut haukut. Naiset käyttää monesti miestenvessoja jos omaansa on jonoa, mutta miehillä ei ole naisten puolelle mitään asiaa jos miestenvessassa on jonoa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva että seuraa riitti. Aika moni ei kuitenkaan pidä pubia minään optimipaikkana löytää seuraa.
Olihan se kiva huomata, ettei mikään ollut muuttunut. Voi turvallisin mielin sanoa, että ei kannata mennä Tinderiin. Livenä kuitenkin näkee heti tuleeko toisesta hyvä fiilis vai ei. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, se vielä, että mun mielestä taas juuri tuollainen pubi olisi paras paikka etsiä seuraa. Sinne ei kukaan tule juomaan halpaa olutta, jengi oli juuri sellaista kuin itsekin olen, aikuisia eikä kukaan näkyvästi humalassa. Mutta olin itse vain muun seurueen mukana jatkoilla, en seuraa etsimässä. Ap
No minkälaista pokailijaa siellä oli?
Mistä päättely, että ne oli pokaamassa eikä vaan jutustelemassa huvikseen?